Åh nej det er altså svært at råde dig her.... For generelt synes jeg ikke kærlighed kan have en alder....
Men samtidig så er han altså gammel nok til at være din far, og tanken om at han kan date en pige der er på samme alder som en evt. datter kunne være, synes jeg ærligt talt er lidt ulækker....
Det korte af det lange er, at hvis i virkelig og ærligt elsker hinanden, så skal du jo sige til din bror at han skal blande sig udenom dit valg, at han må respektere det, eller undvære dig i sit liv.... For han har ingen ret til at bestemme over dig.
Men igen, har du virelig tænkt det her igennem.... ved du godt at når du er 40 så er han 56, og måske bliver hans krop meget gammel før din, og du ender med at bruge mange år af dit liv på at passe ham? Det e rjo bestemt ikke sikkert det går sådan, men de kunne det meget nemt....
Jeg synes du er meget ung til at have en kæreste i hans alder, og jeg synes egentlig også det er lidt forkert at han lader sig selv komme så tæt på en pige i din alder....
Når det så er sagt har jeg faktisk en kusine, der idag er 23, kæreste med en på ca. 45 år, og de har sammen 2 børn. OG hun er papmor for hans 2 døtre fra et tidligere forhold, de to piger er så 20 og 22, så hun er jo kun 1 år ældre end sin ældste bonusdatter. Ud over de almindelige familie/parforholds-problemer, har de altså ikke nogen problemer ellers. De lever et helt normalt liv, som forældre.... og de fandt sammen dengang hun var 15.
Det tager mange år for folk at acceptere det, men hvis din kæreste er en rar mand, og han opfører sig pænt over for dig og din familie, så skal det nok gå, om et par år, har alle glemt aldersforskellen, og så skal de nok acceptere det.
Anmeld