Nu har jeg sat og læst lidt og da jeg selv har står ca. samme sted som dig tør jeg godt udtale mig, jeg har selv haft en kærste på 31 år da jeg var 15 og det var en utrolig dejlig tid, begge mine forældre har været syge og vi har også tidligt skulle lære hvad det vil sige at træde ind og skulle opføre sig voksen og modent, dog har mine forældre ALTID været der for mig og mine søskende (mellem mig ogmin nuværende mand er der 8års forskel og for os er det perfekt, han føler sig dog godt nok lidt gammel når jeg springer rundt og danser, men han er også ung og lækker hehe)...
Først til nogen af jer, hvis en af jeres børn forelsket sig i ne noget ældre herre/dame og i så meldte det kan i godt forvente at jeres forhold til jeres børn i noget tid, hvis ikke for evigt er ødelagt, man skal ikke blande sig i kærligehden men støtte og vejlede og sørg for at snakke godt og grundigt med jeres børn...
Også til dig kære unge ano.
(nu siger jeg lige min mening) Du lyder utorlig ung, men dette er ikke en dårlig ting, jeg syntes du skal lytte til nogen af de andre herinde og tænke lidt på dig selv inden i begynder på projekt baby for når først den lille er lavet er da lige fra starten af og mange år frem du skla sætte dig slev i sidste række og tænke på den lilles behov frem for dine egne, og ikke nok med det kan det tære en del på forholdet, for det bliver ikke altid som man håber og ønsker...
I skal måskelige give folk et års tid til at vende sig til jeres tilståelse om jeres forhold inden de også skal sluge en graviditet...
Jeg syntes bestemt ikke der er noget i vejen for jeres alders forskel og du må melde klart ud for folk at dette er dit valg og ikke deres det er dig der skal leve med det valg og ikke dem..
Lyt til dit hjerte for på det her punkt er der ingen der kan vejlede dig beder end dit eget hjerte...
Knus Stina (en meget stolt mor og kone)
Anmeld