hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2009

Anonym trådstarter

- skriver:

GG... Kan godt følge dig...

Men for mig virker det mere som om der bliver søgt en faderfigur..

øøh, neej for helvede da   I går mig på nerverne lige nu ... 
Jeg ville ikke erstatte min far med nogen andre !!!!!!!!!  FUCK I HELVEDE SATAN ALTSÅ!!!!!!!!!!  
Om I tror det, så tro  om igen    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2009

Anonym trådstarter

- skriver:

melde det...

Meeeeeeeeen, det er jo ikke strafbart om man ikke har haft sex ... sååååe !!!!

Anmeld

6. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

øøh, neej for helvede da   I går mig på nerverne lige nu ... 
Jeg ville ikke erstatte min far med nogen andre !!!!!!!!!  FUCK I HELVEDE SATAN ALTSÅ!!!!!!!!!!  
Om I tror det, så tro  om igen   AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!

Nu gætter jeg på at du ikke har været herinde så længe, men normalvis holder vi os til et pænt sprogbrug også når vi er skruptossede på hinanden herinde og dem der ikke har kunnet finde ud af det bliver oftest slet ikke taget seriøst som voksne mennesker...

Når du bryder sådan ud over de svar du får fordi du ikke kan lide hvad folk svarer dig så tænk lige over at du altså SELV har valgt at bede om hjælp i et offentligt forum hvor der færdes mange forskellge mennesker med forskellige holdninger til livets dilemmaer. Hvis du bliver så frustreret som du gør over at folk ikke er enige eller forstår dig sådan som du VIL forstås så er dette forum nok ikke det rigtige for dig. Jeg vil næsten anbefale dig ungmor.dk eller lignende sider, hvor der færdes flere på din egen alder, og som nok taler "samme sprog" som dig og kan forstå dig bedre???

Håber ihvertfald du finder hvad det end er du søger.

Mvh
Rosa

Anmeld

6. september 2009

4xGreve

Nu har jeg sat og læst lidt og da jeg selv har står ca. samme sted som dig tør jeg godt udtale mig, jeg har selv haft en kærste på 31 år da jeg var 15 og det var en utrolig dejlig tid, begge mine forældre har været syge og vi har også tidligt skulle lære hvad det vil sige at træde ind og skulle opføre sig voksen og modent, dog har mine forældre ALTID været der for mig og mine søskende (mellem mig ogmin nuværende mand er der 8års forskel og for os er det perfekt, han føler sig dog godt nok lidt gammel når jeg springer rundt og danser, men han er også ung og lækker hehe)...

Først til nogen af jer, hvis en af jeres børn forelsket sig i ne noget ældre herre/dame og i så meldte det kan i godt forvente at jeres forhold til jeres børn i noget tid, hvis ikke for evigt er ødelagt, man skal ikke blande sig i kærligehden men støtte og vejlede og sørg for at snakke godt og grundigt med jeres børn...

Også til dig kære unge ano.

(nu siger jeg lige min mening) Du lyder utorlig ung, men dette er ikke en dårlig ting, jeg syntes du skal lytte til nogen af de andre herinde og tænke lidt på dig selv inden i begynder på projekt baby for når først den lille er lavet er da lige fra starten af og mange år frem du skla sætte dig slev i sidste række og tænke på den lilles behov frem for dine egne, og ikke nok med det kan det tære en del på forholdet, for det bliver ikke altid som man håber og ønsker...

I skal måskelige give folk et års tid til at vende sig til jeres tilståelse om jeres forhold inden de også skal sluge en graviditet...

Jeg syntes bestemt ikke der er noget i vejen for jeres alders forskel og du må melde klart ud for folk at dette er dit valg og ikke deres det er dig der skal leve med det valg og ikke dem..
Lyt til dit hjerte for på det her punkt er der ingen der kan vejlede dig beder end dit eget hjerte...

Knus Stina (en meget stolt mor og kone)

Anmeld

6. september 2009

Anonym trådstarter

- skriver:

meget kan du bilde mig ind, men tror ikke på du har været sammen med en 32 årig i 1½ år og i ikke har haft noget seksuelt sammenkvem af en art..
Så det da kun fordi han er impotent...

huff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  den første tid, selvfølgelig ikke 1½ år :O

Anmeld

6. september 2009

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Nu gætter jeg på at du ikke har været herinde så længe, men normalvis holder vi os til et pænt sprogbrug også når vi er skruptossede på hinanden herinde og dem der ikke har kunnet finde ud af det bliver oftest slet ikke taget seriøst som voksne mennesker...

Når du bryder sådan ud over de svar du får fordi du ikke kan lide hvad folk svarer dig så tænk lige over at du altså SELV har valgt at bede om hjælp i et offentligt forum hvor der færdes mange forskellge mennesker med forskellige holdninger til livets dilemmaer. Hvis du bliver så frustreret som du gør over at folk ikke er enige eller forstår dig sådan som du VIL forstås så er dette forum nok ikke det rigtige for dig. Jeg vil næsten anbefale dig ungmor.dk eller lignende sider, hvor der færdes flere på din egen alder, og som nok taler "samme sprog" som dig og kan forstå dig bedre???

Håber ihvertfald du finder hvad det end er du søger.

Mvh
Rosa

Alle er ikke ens.  Jeg er sådan, når jeg flipper ud   Det er pga. alt det der er sket i mit liv. Ikke at jeg giver det skylden, slet ikke.   men jeg tåler ikke så meget af liiiige nu for tiden. Og jeg har det nogle minutter, og da skriver jeg sådan, når jeg bliver sur/vred.   meeen, jeg fortryder det bare sååå meget bag efter

Anmeld

6. september 2009

4xGreve

Anonym skriver:

Alle er ikke ens.  Jeg er sådan, når jeg flipper ud   Det er pga. alt det der er sket i mit liv. Ikke at jeg giver det skylden, slet ikke.   men jeg tåler ikke så meget af liiiige nu for tiden. Og jeg har det nogle minutter, og da skriver jeg sådan, når jeg bliver sur/vred.   meeen, jeg fortryder det bare sååå meget bag efter

Endnu en grund til i evt. skulle vente lidt med projekt baby, du skal vist også have arbejdet lidt med din fortid, da du lyder til at være meget berørt af den...

Når du bliver sur så er det okay du skriver som du skriver MEN inden du sender så llæs din tekst, tænk en ekstre gang tæl til 10, slet og skrive på ny en måske lidt pæner tilbagemelding!!!

Anmeld

6. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Sådan kan alle have det - men hvis du gerne vil have at folk skal respektere dig som en voksen (og husk at mange herinde ER betydeligt ældre og mere modne end dig og ved en del mere om livet) er det nok en rigtig god ide at gå væk fra tastaturet indtil du er faldet ned igen...

Det første folk tænker når de ser sådan et indlæg er "tsk tsk - TEENAGER!!! Hvordan skulle hun kunne mønstre tålmodighed nok til at opdrage et barn når hun ikke engang kan styre sig i et offentligt debatforum?!

Så det er en win-win situation for alle hvis du liiiige trækker vejret dybt og tænker tingene igennem inden du svarer eller kommenterer på svar som gør dig vred eller ked af det. Vi slipper for de sure opstød og du bliver taget imod som en voksen fremfor en hysterisk teenager

Mvh
Rosa

Anmeld

6. september 2009

Anonym trådstarter

WiitrioeN skriver:

Endnu en grund til i evt. skulle vente lidt med projekt baby, du skal vist også have arbejdet lidt med din fortid, da du lyder til at være meget berørt af den...

Når du bliver sur så er det okay du skriver som du skriver MEN inden du sender så llæs din tekst, tænk en ekstre gang tæl til 10, slet og skrive på ny en måske lidt pæner tilbagemelding!!!

Jamen det er jo lige det jeg arbejder på nu   Nogen siger også jeg skal læse om igen o.s.v.  Men det virker ikke så godt. Men jeg er blevet liiiiidt bedre til det
hmm.....

Anmeld

6. september 2009

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Sådan kan alle have det - men hvis du gerne vil have at folk skal respektere dig som en voksen (og husk at mange herinde ER betydeligt ældre og mere modne end dig og ved en del mere om livet) er det nok en rigtig god ide at gå væk fra tastaturet indtil du er faldet ned igen...

Det første folk tænker når de ser sådan et indlæg er "tsk tsk - TEENAGER!!! Hvordan skulle hun kunne mønstre tålmodighed nok til at opdrage et barn når hun ikke engang kan styre sig i et offentligt debatforum?!

Så det er en win-win situation for alle hvis du liiiige trækker vejret dybt og tænker tingene igennem inden du svarer eller kommenterer på svar som gør dig vred eller ked af det. Vi slipper for de sure opstød og du bliver taget imod som en voksen fremfor en hysterisk teenager

Mvh
Rosa

øøh, okeej   Men det er hårdt for mig.
Jeg ved godt at der er MANGE som er ældre og mere modne end mig... !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.