hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2009

mor_sabina

Anonym skriver:

Jamen du forstår vist ikke helt, hvor svært det er, vel?  For du har ikke prøvet det samme som mig :O  Det er jo næsten det samme som at sige til en teenager, om at være barn, fordi den ikke har oplevet barndommen. Eller ikke haft en almindelig barndom.
You see?

Jeg kan godt forstå på dig at du har været en del igennem og bestemt ikke haft det nemt, men derfor vil jeg også bare håbe for dig at du nu vil prøve at nyde at du kan gøre nogle ting for dig selv... Måske er det tid til at pleje DIG lidt og ikke skulle være forsøgeren.. Men jeg ønsker dig alt mulig lykke og håber at du træffer de beslutninger som er rigtige for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2009

Anonym trådstarter

mor_sabina skriver:

Jeg kan godt forstå på dig at du har været en del igennem og bestemt ikke haft det nemt, men derfor vil jeg også bare håbe for dig at du nu vil prøve at nyde at du kan gøre nogle ting for dig selv... Måske er det tid til at pleje DIG lidt og ikke skulle være forsøgeren.. Men jeg ønsker dig alt mulig lykke og håber at du træffer de beslutninger som er rigtige for dig

Anmeld

6. september 2009

Jordbærpigen

Først tænkte jeg at du da er alt for ung til en på 31, men så igen tænkte jeg, at der også er 13 års forskel på mine forældre og det går da glimrende.
Mit bedste råd er vidst bare, at du skal passe på dig selv, ikke føle dig presset til at få børn eller andre ting fordi han gerne vil osv.

(og hvorfor har du i øvrigt oprette dette indlæg som anonym, når du har skrevet det hele på din profil? Altså at du har en kæreste på 31 osv..Du behøver da ikke skjule dig herinde)

Held og lykke med det. Følg dit hjerte

Anmeld

6. september 2009

Anonym trådstarter

Først tænkte jeg at du da er alt for ung til en på 31, men så igen tænkte jeg, at der også er 13 års forskel på mine forældre og det går da glimrende.
Mit bedste råd er vidst bare, at du skal passe på dig selv, ikke føle dig presset til at få børn eller andre ting fordi han gerne vil osv.

(og hvorfor har du i øvrigt oprette dette indlæg som anonym, når du har skrevet det hele på din profil? Altså at du har en kæreste på 31 osv..Du behøver da ikke skjule dig herinde)

Hm, ved jeg ikke haha

Altså jeg har været glad i børn længe, og før jeg mødte ham   Og har så fortalt det til ham, at jeg gerne vil have børn   Og det vil han jo også Han presser mig ikke til noget som helst...  Eller jo ..  ÉN ting   Det er at lære mig Settlers hehehe

Anmeld

6. september 2009

Jordbærpigen

Anonym skriver:

Hm, ved jeg ikke haha

Altså jeg har været glad i børn længe, og før jeg mødte ham   Og har så fortalt det til ham, at jeg gerne vil have børn   Og det vil han jo også Han presser mig ikke til noget som helst...  Eller jo ..  ÉN ting   Det er at lære mig Settlers hehehe

Hvor sødt

Anmeld

6. september 2009

Anonym trådstarter

Jane84 skriver:

Hvor sødt

hehe  
Men er jo glad for at høre jeres meninger o.s.v.

Anmeld

6. september 2009

Jordbærpigen

- skriver:

Jeg ville absolut heller ikke se pænt på det hvis min datter på 16 kom med en 32 årig og så vide de var samme da hun kun var 14... Lige til en melding...

Så ingen gode råd herfra...

Nej det ville jeg så absolut heller ikke.. at være sammen med en under 15 er jo strafbart for manden (eller kvinden hvis det er den anden vej)
Men igen, hvad skal man gøre?

Anmeld

6. september 2009

Jordbærpigen

- skriver:

melde det...

Ja selvfølgelig, men det var nu det med kærligheden jeg mente

Anmeld

6. september 2009

Pige2009

Jane84 skriver:

Jeg tænker lidt det samme, og mindes et ligende indlæg tidligere Faderen til pigen jeg venter er godt 12 år ældre end mig, så jeg har ingen problemer med stor aldersforskel i et forhold. Kærlighed har ingen alder, men jeg mener som flere andre herinde, at der er forskel på om man er 16 eller 26, hvis man møder én hvor aldersforskellen er så stor.

Ønsker dig alt godt fremover, og jer begge held og lykke.

Hilsen Linda 35+1

Anmeld

6. september 2009

Pige2009

- skriver:

GG... Kan godt følge dig...

Men for mig virker det mere som om der bliver søgt en faderfigur..

Den samme tanke faldt mig ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.