Hvor mange maj/ juni mødre har aborteret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2014

Mami

Meandu skriver:

Det er jeg godt nok ked af at høre. Håber virkelig at i snart får jeres baby

Mange tak

krydser også for dig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2014

MorTilDenDejligste

Meandu skriver:

Til jer alle sammen. Det er så hårdt at miste. Jeg er lige stoppede med at bløde igår, efter næsten tre uger. Hvor langt var du henne, nu hvor udgaver termin i april? Har du lige mistet? ... Håber at din udskrabning gik godt, Catharina? Hvordan har du det?  

Mit blev opdaget 11+3 så ganske kort inden vi troede vi skulle se den lille spire.

begyndte at pletblødt så min læge sendte mig til akut scanning og den viste intet liv og efter hvad de kunne måle så havde den lille ikke vokset siden 6+4 ca.

det er nu næsten 2 mdr siden og er ved at være ovenpå igen, turen op har ikke været nem, har både snakket meget med min læge, psykolog og familie om det. Man skal huske at snakke med nogen om det, da man ellers kommer til at gå og bære rundt på det og til sidste gå psykisk ned, så jeg ske for min veninde.

Anmeld

26. november 2014

Linkaa

Mami skriver:

Mange tak

krydser også for dig 

Puha Mami, sikke noget at gå igennem En MA er vand i forhold til det, kan jeg forestille mig...

Jeg er stort set holdt op med at bløde - det er 6 dage siden jeg fik udskrabningen. Hvornår mon jeg kan regne med at have ÆL? Nogen der har et bud på det?

Ville så gerne kunne nå at teste her i juletiden Har stadig humørsvingninger efter MA, og i dag er det en uge siden vi fik den triste nyhed… Min kæreste har været utrolig sød, og jeg er så glad for at han har været sådan en god støtte. Jeg var bange for, at jeg ville trække mig væk fra ham. Jeg kan være lidt en knudedame nogle gange, men føler nærmest vi er kommet endnu tættere ud af det hele… Føler mig dælme som den heldigste, at have sådan en skøn forlovet… 

Kh

Anmeld

26. november 2014

lrc

må også melde mig her. Fik pletblødning tisdag sidste uge og onsdag også. Så fik en scanning, som viste at der ikke var hjertelyd

fik derfor medicins abort onsdag.

blødning er stoppet. Kun lidt pletblødning. Var til kontrol idag. Der så alt til at være gået som det skal

Anmeld

26. november 2014

Mami

Puha Mami, sikke noget at gå igennem En MA er vand i forhold til det, kan jeg forestille mig...

Jeg er stort set holdt op med at bløde - det er 6 dage siden jeg fik udskrabningen. Hvornår mon jeg kan regne med at have ÆL? Nogen der har et bud på det?

Ville så gerne kunne nå at teste her i juletiden Har stadig humørsvingninger efter MA, og i dag er det en uge siden vi fik den triste nyhed… Min kæreste har været utrolig sød, og jeg er så glad for at han har været sådan en god støtte. Jeg var bange for, at jeg ville trække mig væk fra ham. Jeg kan være lidt en knudedame nogle gange, men føler nærmest vi er kommet endnu tættere ud af det hele… Føler mig dælme som den heldigste, at have sådan en skøn forlovet… 

Kh

Ja vi har desværre været ret hårdt ramt 

Vil ikke sige en ma er vand ved siden af, det er klart nogle andre følelser, men disse kan også være rigtig hårde. 

Der gik 8 dage før jeg stoppede helt med at bløde, har læst herinde og på andre fora at der kan gå op til 14 dage før blødningen er helt stoppet. Og op til 6 uger før der er æl igen 

Anmeld

27. november 2014

Meandu

Mami skriver:

Ja vi har desværre været ret hårdt ramt 

Vil ikke sige en ma er vand ved siden af, det er klart nogle andre følelser, men disse kan også være rigtig hårde. 

Der gik 8 dage før jeg stoppede helt med at bløde, har læst herinde og på andre fora at der kan gå op til 14 dage før blødningen er helt stoppet. Og op til 6 uger før der er æl igen 

Jeg har blødt i næsten 3 uger. Stoppede at bløde for 4 dage siden. Og var fået æl Idag ( kan mærke den) nu er spørgsmålet om vi tør at gå i gang igen eller om vi skal vente til min mens kommer? Hvad gør i?? 

Anmeld

27. november 2014

missyM

Gud hvor jeg føler med jer alle hver og én 

Det skræmmer mig lidt at se så mange der har mistet 

Hvor mange af jer havde været til tryghedsscanning? 

og efterfølgende aborteret hvis jeg må spørge, jeg har nemlig lige bestilt tid til en og tænker det faktisk i forvejen lidt som en falsk tryghed 

Stort kram til alle 

Anmeld

27. november 2014

Meandu

Det er falsk tryghed, men på den anden side, så er der nogen der går med et foster der ikke lever i flere uger. Og hvis man tog trygheds scanning så ville man opdage det før. 

Anmeld

27. november 2014

Mami

missyM skriver:

Gud hvor jeg føler med jer alle hver og én 

Det skræmmer mig lidt at se så mange der har mistet 

Hvor mange af jer havde været til tryghedsscanning? 

og efterfølgende aborteret hvis jeg må spørge, jeg har nemlig lige bestilt tid til en og tænker det faktisk i forvejen lidt som en falsk tryghed 

Stort kram til alle 

Hvis man har set hjertet slå i uge 8 falder risikoen for abort væsentligt (husker ikke lige tallene) 

Anmeld

27. november 2014

Mami

Meandu skriver:

Jeg har blødt i næsten 3 uger. Stoppede at bløde for 4 dage siden. Og var fået æl Idag ( kan mærke den) nu er spørgsmålet om vi tør at gå i gang igen eller om vi skal vente til min mens kommer? Hvad gør i?? 

Så længe du ikke bløder er der ikke noget i vejen for at prøve med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.