Hvor mange maj/ juni mødre har aborteret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2014

l.kjoeller

PB2013 skriver:

I må gerne gå i gang med det samme igen. Man skal dog være opmærksom på at hcg kan blive i kroppen i noget tid efter, jeg testede positiv 1 mdr efter min første abort. Tilgengæld siger lægerne, at man ofte er mere fertil i de(n) første cyklus efter en abort.
Men psyken skal også være klar, men rent fysisk er der ikke noget der holder jer fra at prøve igen.

Nogle læger råder til at vente en hel cyklus så hinderne kan nå at hele. Ellers gav det forhøjet  risiko for en endnu  en abort  sagde de 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2014

Meandu

l.kjoeller skriver:

Nogle læger råder til at vente en hel cyklus så hinderne kan nå at hele. Ellers gav det forhøjet  risiko for en endnu  en abort  sagde de 

Det har jeg også hørt. Vi venter ihvertfald til efter første mens. Det har jeg det bedst med selvom jeg er utålmodig. 

Anmeld

5. december 2014

sulo

hov have ikkeset tråden før nu, har også aborteret, først næsten lige fået det sidste ud, havde termin 22/5

Anmeld

6. december 2014

Meandu

sulo skriver:

hov have ikkeset tråden før nu, har også aborteret, først næsten lige fået det sidste ud, havde termin 22/5

Øv så må du også have været tæt på de 12 uger. Var det Sa eller MA? 

Anmeld

6. december 2014

Meandu

Meandu skriver:

Det har jeg også hørt. Vi venter ihvertfald til efter første mens. Det har jeg det bedst med selvom jeg er utålmodig. 

Reder nogen af jer der har/havde smerter efter udskrabningen? Jeg har nogen kraftige jag og stik i underlivet. Har fået min anden udskrabning i tors. Tror i at det er normalt? 

Anmeld

7. december 2014

sulo

Meandu skriver:

Øv så må du også have været tæt på de 12 uger. Var det Sa eller MA? 

Nej det var i slut september så mellem 6+4 -7+5 det var en MA, jeg er dog først knap 14 dage siden jeg fik det sidste ud

Anmeld

8. december 2014

Meandu

(( øv. Jeg har lige fået at vide at jeg har underlivsbetændelse. Virker som alt det her bare bliver ved. Er der nogen af jer der har haft underlivsbetændelse? Hvordan har i andre det? 

Anmeld

8. december 2014

Linkaa

Nu her knap 3 uger efter min MA og udskrabning er jeg holdt op med at bløde. Føler næsten min krop er normal igen - endelig! 

Jeg havde i torsdags ondt i maven, og blødte klumper af gammelt blod. Men tror det var det sidste der skulle ud, for siden har jeg være ok... Andre der har prøvet det?

Nu venter jeg bare på at lykken smiler til os igen - og krydser for at vi ikke skal igennem det igen

Anmeld

8. december 2014

Meandu

Linkaa skriver:

Nu her knap 3 uger efter min MA og udskrabning er jeg holdt op med at bløde. Føler næsten min krop er normal igen - endelig! 

Jeg havde i torsdags ondt i maven, og blødte klumper af gammelt blod. Men tror det var det sidste der skulle ud, for siden har jeg være ok... Andre der har prøvet det?

Nu venter jeg bare på at lykken smiler til os igen - og krydser for at vi ikke skal igennem det igen

Jeg har prøvet det. Scanningen viste at det var fordi at alt ikke var ude. Desværre. Hvor er det dejligt at du ikke bløder mere. Det glæder jeg mig meget til. Har du smerter? Har du haft smerter? 

Anmeld

8. december 2014

Linkaa

Meandu skriver:

Jeg har prøvet det. Scanningen viste at det var fordi at alt ikke var ude. Desværre. Hvor er det dejligt at du ikke bløder mere. Det glæder jeg mig meget til. Har du smerter? Har du haft smerter? 

Jeg har haft ondt, og haft jag i højre side især... Men det holdt op efter jeg blødte de sidste klumper ud.

Skal stadig passe lidt på ved nogle stillinger ift. sex, men vi tager det roligt

Håber du snart er på toppen igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.