Hvor mange maj/ juni mødre har aborteret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2015

Meandu

Hej Piger. Hvordan har i det? Er i kommet videre efter aborten? Nogen der er blevet gravid? Vi skal til at prøve igen. Jeg burde have æl snart, så jeg glæder mig held og lykke til jer alle )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2015

sulo

Meandu skriver:

Hej Piger. Hvordan har i det? Er i kommet videre efter aborten? Nogen der er blevet gravid? Vi skal til at prøve igen. Jeg burde have æl snart, så jeg glæder mig held og lykke til jer alle )

Held og lykke til jer også, havde første ÆL i mandags, så nu er vi utålmodige til testdag (som jeg må gætte mig frem til da jeg ikke rigtig har nogen cyklus at gå efter).

Det er første gang vi har prøvet at skulle vente på det, de andre gange har det ikke været "planlagt"

Sender lige et par pøj pøj ud til jer andre også

Anmeld

5. januar 2015

Meandu

sulo skriver:

Held og lykke til jer også, havde første ÆL i mandags, så nu er vi utålmodige til testdag (som jeg må gætte mig frem til da jeg ikke rigtig har nogen cyklus at gå efter).

Det er første gang vi har prøvet at skulle vente på det, de andre gange har det ikke været "planlagt"

Sender lige et par pøj pøj ud til jer andre også

Tak du nåede ikke at få mens? Det er godt nok spændende. Jeg håber også at jeg bliver gravid i januar

Anmeld

5. januar 2015

sulo

Meandu skriver:

Tak du nåede ikke at få mens? Det er godt nok spændende. Jeg håber også at jeg bliver gravid i januar

Jo, men nåede ikke at fange ÆL sidst, cyklussen var kun på 21 dage og jeg har åbenbart tidlig ÆL, fangede den på dag 13-14 denne gang

Anmeld

5. januar 2015

Linkaa

Jeg har tid hos lægen til blodprøve her onsdag... Har siden den 17/12 skiftevis testet positiv og negativ - så er ved at blive skør Positiv Cleablue den 27/12 og negativ alm. den 2/1... Har blødt til den 29/12 og lidt den 30/12, og så holdt det op... Nu pletbløder jeg lidt igen

Så jeg krydser for at der er noget, som måske stadig sidder fast på trods af blødninger...

Anmeld

5. januar 2015

Købmagerkonen

Meandu skriver:

Jeg er først lige stoppet med at bløde efter min første menstruation efter den kirurgiske abort i slutningen af november... Så nu venter jeg bare på ægløsning og på at kunne komme i gang igen.

Jeg er dog slet ikke kommet ovenpå igen psykisk og frygter at det også denne gang vil tage et år at blive gravid - og at jeg mister endnu en gang

Anmeld

5. januar 2015

Meandu

FruOlsen skriver:

Jeg er først lige stoppet med at bløde efter min første menstruation efter den kirurgiske abort i slutningen af november... Så nu venter jeg bare på ægløsning og på at kunne komme i gang igen.

Jeg er dog slet ikke kommet ovenpå igen psykisk og frygter at det også denne gang vil tage et år at blive gravid - og at jeg mister endnu en gang

Linkaa: hold da op, det må være rigtig træls. håber virkelig at du er gravid igen og at alt er ok. Du nåede ikke at få mens? 

FruOlsen: Kan virkelig godt forstå dig. Kan godt være at der ikke kommer til at gå så lang tid denne gang. Det håber vi Jeg er også rigtig bange for at miste igen. Men det har vi desværre ingen kontrol over. Vi må ta en dag ad gangen  

jeg har taget to æl teste igår og i foregårs. Der var et svag streg. Tog en Idag den var helt negativ. Betyder det at jeg har haft æl eller? Kan ikke finde ud af de æl teste. 

Anmeld

5. januar 2015

Linkaa

Meandu skriver:

Linkaa: hold da op, det må være rigtig træls. håber virkelig at du er gravid igen og at alt er ok. Du nåede ikke at få mens? 

FruOlsen: Kan virkelig godt forstå dig. Kan godt være at der ikke kommer til at gå så lang tid denne gang. Det håber vi Jeg er også rigtig bange for at miste igen. Men det har vi desværre ingen kontrol over. Vi må ta en dag ad gangen  

jeg har taget to æl teste igår og i foregårs. Der var et svag streg. Tog en Idag den var helt negativ. Betyder det at jeg har haft æl eller? Kan ikke finde ud af de æl teste. 

Nej jeg nåede ikke mens, men tror jeg har tabt det igen... Tænker slimhinderne måske ikke var helt klar efter MA Men håber på at kunne teste igen her omkring den 31/1... Har ikke styr på ÆL, så vi hygger bare ca hveranden dag 

for os alle

Anmeld

5. januar 2015

lrc

Meandu skriver:

Jeg er lige slut på 1 mens efter ma. Så nu skal der testes for ægløsning, så håber jeg det lykkedes igen

Anmeld

5. januar 2015

l.kjoeller

PB2013 skriver:

I må gerne gå i gang med det samme igen. Man skal dog være opmærksom på at hcg kan blive i kroppen i noget tid efter, jeg testede positiv 1 mdr efter min første abort. Tilgengæld siger lægerne, at man ofte er mere fertil i de(n) første cyklus efter en abort.
Men psyken skal også være klar, men rent fysisk er der ikke noget der holder jer fra at prøve igen.

Man skal også være opmærksom  på at slimhinden  ikke er så tyk så chancen for endnu  en abort  er forhøjet.  Sagde de til mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.