Hvor mange maj/ juni mødre har aborteret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2015

Meandu

Linkaa skriver:

Nej jeg nåede ikke mens, men tror jeg har tabt det igen... Tænker slimhinderne måske ikke var helt klar efter MA Men håber på at kunne teste igen her omkring den 31/1... Har ikke styr på ÆL, så vi hygger bare ca hveranden dag 

for os alle

Øv øv det er da ikke fair. Hvad kan det være at du ikke venter til efter din mens kommer? Bare nysgerrig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2015

Linkaa

Meandu skriver:

Øv øv det er da ikke fair. Hvad kan det være at du ikke venter til efter din mens kommer? Bare nysgerrig  

Egentlig bare fordi jeg var utålmodig, og har læst både for og imod at vente 

Skal have taget blodprøve i morgen - føler mig lidt gravid, men ikke meget...

Anmeld

13. januar 2015

Meandu

Linkaa skriver:

Nej jeg nåede ikke mens, men tror jeg har tabt det igen... Tænker slimhinderne måske ikke var helt klar efter MA Men håber på at kunne teste igen her omkring den 31/1... Har ikke styr på ÆL, så vi hygger bare ca hveranden dag 

for os alle

Linkaa: har du været ved lægen? Hvordan gik det? Er du gravid håber jeg

Anmeld

13. januar 2015

Linkaa

Meandu skriver:

Linkaa: har du været ved lægen? Hvordan gik det? Er du gravid håber jeg

Desværre ikke, men han vil gerne at jeg får taget en blodprøve igen om en uge. Så er der gået 14 dage

Er ret sikker på jeg fangede en bio. Så nu arbejder vi videre på sagen, så kan de jo være der er gevinst igen om et par uger

Hvordan går det med dig?

Anmeld

13. januar 2015

Meandu

Linkaa skriver:

Desværre ikke, men han vil gerne at jeg får taget en blodprøve igen om en uge. Så er der gået 14 dage

Er ret sikker på jeg fangede en bio. Så nu arbejder vi videre på sagen, så kan de jo være der er gevinst igen om et par uger

Hvordan går det med dig?

Øv i må prøve igen Jeg har lige haft æl så jeg venter spændt på test dagen )) 

Anmeld

11. februar 2015

Meandu

Hej piger. Håber at i alle har det godt og er kommet videre. Er der nogen af jer der er blevet gravid? Jeg er ikke endnu. Men håber det snart lykkes.

Anmeld

11. februar 2015

Flødebollen

Meandu skriver:

Hej piger. Håber at i alle har det godt og er kommet videre. Er der nogen af jer der er blevet gravid? Jeg er ikke endnu. Men håber det snart lykkes.

Heller ikke her - nyt insemineringsforsøg venter om hjørnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.