Hvor mange maj/ juni mødre har aborteret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2014

ErDuHerIkkeSnart

Meandu skriver:

Til jer alle ) Det er så hårdt at miste. Mistede i uge 12. Jeg fik udskrabning for en uge siden. Bløder stadig og har en del ondt i lænden. Sygeplejersken sagde at vi skulle vente til min første mens med at prøve igen. Hun sagde at så kan man bedre holde på graviditeten. Men har godt nok ikke lyst til at vente. Hvornår kom jeres første mens? 

Hej med dig

Begge de gange jeg har aborteret, kom mens næsten præcist 6 uger efter. Jeg har dog kenskab til flere, som får det langt tidligere. 

Kh /S

www.ErDuHerIkkeSnart.wordpress.com 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2014

Linkaa

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Hej med dig

Begge de gange jeg har aborteret, kom mens næsten præcist 6 uger efter. Jeg har dog kenskab til flere, som får det langt tidligere. 

Kh /S

www.ErDuHerIkkeSnart.wordpress.com 

Tak, hvor sødt af dig

Jeg er kommet fint over weekenden, selvom der engang imellem kommer nogle tanker og følelser op, som lige lægger en skygge over humøret. 

Men det går fremad - og glæder mig faktisk til at kunne forsøge igen

Kh

Anmeld

24. november 2014

ErDuHerIkkeSnart

Linkaa skriver:

Tak, hvor sødt af dig

Jeg er kommet fint over weekenden, selvom der engang imellem kommer nogle tanker og følelser op, som lige lægger en skygge over humøret. 

Men det går fremad - og glæder mig faktisk til at kunne forsøge igen

Kh

Åh, hvor jeg kender det. Det kan godt tage noget tid med op- og nedture. Det er en barsk omgang. Men det er godt at høre at du er nogenlunde ok - og har mod på at komme i sving igen! 

Alt det bedste herfra!

Kh /S

Anmeld

24. november 2014

Købmagerkonen

Jeg kan desværre også melde mig i denne kategori igen, efter scanning i torsdags viste dødt foster...

I går fik jeg en kirurgisk abort og nu prøver jeg bare at komme videre

Anmeld

24. november 2014

MorTilDenDejligste

Meandu skriver:

Jeg har desværre aborteret. Havde termin den 12.05. Er der andre der har aborteret? Og hvordan har i det? 

Ville godt nok have haft termin midt i april men har også lige mistet.

Anmeld

25. november 2014

Meandu

catharina skriver:

Ville godt nok have haft termin midt i april men har også lige mistet.

Til jer alle sammen. Det er så hårdt at miste. Jeg er lige stoppede med at bløde igår, efter næsten tre uger. Hvor langt var du henne, nu hvor udgaver termin i april? Har du lige mistet? ... Håber at din udskrabning gik godt, Catharina? Hvordan har du det?  

Anmeld

25. november 2014

Mami

Jeg mistede min søn i maj (4 dage gammel) og blev hurtigt gravid igen, termin 1 Maj, aboterede 6 uger henne nu håber jeg på en positiv test 10 december 

Anmeld

25. november 2014

Meandu

Mami skriver:

Jeg mistede min søn i maj (4 dage gammel) og blev hurtigt gravid igen, termin 1 Maj, aboterede 6 uger henne nu håber jeg på en positiv test 10 december 

Hvor forfærdeligt. Liver er så unfair nogle gange. Hvad var der galt med din søn? 

Anmeld

25. november 2014

Mami

Meandu skriver:

Hvor forfærdeligt. Liver er så unfair nogle gange. Hvad var der galt med din søn? 

Han døde af hjerneblødninger 

Anmeld

25. november 2014

Meandu

Mami skriver:

Han døde af hjerneblødninger 

Det er jeg godt nok ked af at høre. Håber virkelig at i snart får jeres baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.