Anonym skriver:
Jeg søgte råd, måske fra nogle som havde gjort det samme. Jeg havde ikke regnet med at mor-politiet ville dukke op.. Er i også sådan nogle der skal sidde og dømme andre mødre, hvis de for eksempel vælger at give deres børn flaske frem for bryst, fordi det ikke passer ind i jeres perfekte lille verden? 
Nej jeg dømmer ikke hvis folk giver deres barn flaske, og dømmer heller ikke dig hvis du lader dit barn være ved din far, siger blot at det ville jeg aldrig kunne gøre og at jeg tror du ændrer mening efter du har født.
Inden jeg fødte havde jeg også forestillinger om at mit barn skulle passes så hurtigt som muligt så jeg kunne komme ud og leve mit liv igen, men realiteten blev en anden, er knap så sej, og kan ikke lide at være væk fra hende endnu. Jeg har da været væk, men der var med en lille knude i maven.
Og ja, man kan få det klaustrofobisk af at være sammen med sit barn hele tiden, men for mange mødre giver deres instinkter dem ikke andre valg
Så, ikke noget dømmende herfra, vil blot have dig til at overveje at du kan ændre mening og så måske have andre muligheder i overvejelserne
Anmeld