Samvær hjemme hos far - nyfødt?! HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2014

Anonym trådstarter

Baby15 skriver:

Det også EN HELT anden snak hvis du er 5-10 sekunder væk, (soveværelse) 

end hvis der går flere minutter... Det er to vidt forskellige ting. 

Men hvorfor spørger du hvis du alligevel ikke vil have vores svar? 

Jeg har flere gange skrevet tak for de svar jeg har fået. Så forstår ikke hvorfor du forsøger at trække den der utaknemmelighed ned over hovedet på mig

Kom ikke og sig at dit barn aldrig har grædt efter dig i mere end 3 sekunder. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2014

Anonym trådstarter

Linkae skriver:

Respekt til dig, endelig en mor som ikke tror hun har ene patent på et fælles barn! Syntes det er nogle vildt gode overvejelser du gør. 

Jeg er ikke selv så god til, at forlade mine nyfødte børn, men en time hvor du har fodret barnet godt af ser jeg seriøst ikke som et problem. 

Du har min fulde opbakning og jeg tager hatten af for din måde at til gode se både barn og far. 

Får far også lov at overværer fødslen? ( blot interesse spørgsmål hvis ikke du vil svare er det helt ok ) 

Han er inviteret med til fødslen, men han er endnu ikke sikker på om han vil overvære det, eller vente udenfor. Der er også lidt usikkerhed om hvorvidt jeg skal have kejsersnit, og hvis det ender der, så vil han ikke med ind. Han har et meget anstrengt forhold til hospitaler. Men han sidder ihvertfald klar i kulissen under alle omstændigheder 

Anmeld

26. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Baby15 skriver:

Det også EN HELT anden snak hvis du er 5-10 sekunder væk, (soveværelse) 

end hvis der går flere minutter... Det er to vidt forskellige ting. 

Men hvorfor spørger du hvis du alligevel ikke vil have vores svar? 

Jeg har da været i bad hvor barnet pludselig blev utrøstelig ked af det - far måtte da lige have ham til jeg fik sæben ud af håret og tørret mig. 

Ligesom hvis jeg er ved at putte min store på tre år og den lille begynder at græde - så siger jeg da ikke til den store: nå nu græder den lille, så jeg kan ikke putte færdig. Det må far gøre - det er da at svigte den store. Den store vil da klart føle sig tilsidesat. 

Kan også huske en tråd om en som studerede mens barnet måtte passes en del af mormor - de fleste herinde syntes hun bare var vildt sej at hun fuldførte mens hun havde en lille en. Ingen talte om at hun svigtede sit barn. 

Anmeld

26. september 2014

Baby15

Anonym skriver:

Jeg har flere gange skrevet tak for de svar jeg har fået. Så forstår ikke hvorfor du forsøger at trække den der utaknemmelighed ned over hovedet på mig

Kom ikke og sig at dit barn aldrig har grædt efter dig i mere end 3 sekunder. 

Ihvertfald ikke mere end 5 sekunder. 

Men en nu var jeg konstant sammen med mine børn de første 11 måneder af deres liv . Havde ikke noget behov for at forlade dem, 

Anmeld

26. september 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Hvis du ikke selv kan se problemet hvad vil du så bruge vores svar til?  

Jeg søgte råd, måske fra nogle som havde gjort det samme. Jeg havde ikke regnet med at mor-politiet ville dukke op.. Er i også sådan nogle der skal sidde og dømme andre mødre, hvis de for eksempel vælger at give deres børn flaske frem for bryst, fordi det ikke passer ind i jeres perfekte lille verden? 

Anmeld

26. september 2014

Baby15

mor:) skriver:

Jeg har da været i bad hvor barnet pludselig blev utrøstelig ked af det - far måtte da lige have ham til jeg fik sæben ud af håret og tørret mig. 

Ligesom hvis jeg er ved at putte min store på tre år og den lille begynder at græde - så siger jeg da ikke til den store: nå nu græder den lille, så jeg kan ikke putte færdig. Det må far gøre - det er da at svigte den store. Den store vil da klart føle sig tilsidesat. 

Kan også huske en tråd om en som studerede mens barnet måtte passes en del af mormor - de fleste herinde syntes hun bare var vildt sej at hun fuldførte mens hun havde en lille en. Ingen talte om at hun svigtede sit barn. 

Hvad andre gør, må stå for egen regning. 

Jeg ville bare aldrig kunne forlade mit barn i så ung en alder 

Anmeld

26. september 2014

Anonym trådstarter

Baby15 skriver:

Ihvertfald ikke mere end 5 sekunder. 

Men en nu var jeg konstant sammen med mine børn de første 11 måneder af deres liv . Havde ikke noget behov for at forlade dem, 

Jeg har ikke behov for at være klistret til mit barn de første 11 måneder af deres liv. Det er helt fint at det er sådan du gør det, respekt for det, men sådan er jeg bare ikke indrettet. Selv hvis jeg boede sammen med barnets far, og vi havde et lykkeligt forhold, ville jeg få barnet passet indimellem, så jeg kunne komme lidt ud. Vi er alle forskellige  Og hurra for det

Anmeld

26. september 2014

Anonym trådstarter

Der er åbenbart forskel. Det er sejt og flot at efterlade sit barn hos mormor mens man studerer, men det er ikke ok at give barnet samvær alene hos dets far, så de kan knytte et stærkt bånd.  Jeg bliver forvirret.

Anmeld

26. september 2014

Baby15

Anonym skriver:

Jeg har ikke behov for at være klistret til mit barn de første 11 måneder af deres liv. Det er helt fint at det er sådan du gør det, respekt for det, men sådan er jeg bare ikke indrettet. Selv hvis jeg boede sammen med barnets far, og vi havde et lykkeligt forhold, ville jeg få barnet passet indimellem, så jeg kunne komme lidt ud. Vi er alle forskellige  Og hurra for det

Gav også bare min mening og at forlade en NYFØDT .. 

Mht amning så dømmer jeg ikke nogen, gør bare hvad der dr bedst for mine børn (ammede fuldt i 8 måneder) 

Anmeld

26. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvad andre gør, må stå for egen regning. 

Jeg ville bare aldrig kunne forlade mit barn i så ung en alder 

Så du har ikke været så uheldig at du har været i bad eller andet mens baby pludselig blev ked af det - du har ALTID kunne være der indenfor 5 sekunder ?? 

Og så spørge jeg dig hvordan du ville have løst problemet med to børn hvor du er ved at f.eks. putte den ene og den anden begynder at græde? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.