Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2014

MysteriousAngel

SussieThyssen skriver:

Det kan kun du selv afgøre.
Jeg skal ikke udtale mig om det.
Det er så måden I gør det hos jer..og så er der ikke mere til det.

Nej det er da ikke mig der afgører det åbenbart. Du har da skrevet "at det ikke er normalt". Dvs at det er dig der på forhånd har afgjort hvad der er normalt og ikke er. Jeg siger så bare at det er da synd og skam hvis min far ikke må give mine børn bad uden der står nogen og tænker han er pædofil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2014

SussieThyssen

MysteriousAngel skriver:

Nej det er da ikke mig der afgører det åbenbart. Du har da skrevet "at det ikke er normalt". Dvs at det er dig der på forhånd har afgjort hvad der er normalt og ikke er. Jeg siger så bare at det er da synd og skam hvis min far ikke må give mine børn bad uden der står nogen og tænker han er pædofil.

Tag det nu roligt min ven...vi snakker om tingene..det handler ikke om store armbevægelser eller voldsomme angreb.
Sad vi overfor hinanden, så ville du ikke være så fornærmet, men forstå at jeg siger tingene med mildhed og bekymring..ikke med vrede.

Anmeld

24. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
SussieThyssen skriver:

Det er jeg så ikke enig med dig i.
Og det tror jeg at mange andre heller ikke er.
Det har intet med pædagoger at gøre, men slet og ret hvad mænd bør gøre hvornår.

Enig i at det er ok at farfar i din famile bader sine børnebørn, det er så noget som I finder naturligt, men i langt de fleste familier, er det ganske enkelt ikke noget de generelt gør.
Farfar/morfar gør mange andre ting med deres børnebørn, men ikke den slags.

Jo altså..er de på weekend kan han da godt hjælpe bedstemor med badningen, men ellers...nej!

Er det ikke en lidt forældet syn? Jeg er enig med dig i at "tigge" om bad når de blot er på besøg er underligt, men det er da ikke nødvendigvis farmor der bader barnet når det er på weekend. Det kan da ligeså vel være farfar? 

Anmeld

24. juli 2014

Anonym skriver:

pyh, for det helt dårligt af dit indlæg. Samvittighedsmæssigt.. Jeg tror bare jeg føler mig meget alene i det. Som mig mod svigerfamilien, da min mand sjældent træder til, hvis de giver vores søn sodavand eller farfar kysser osv.. :/ De er så hårde.. Desuden skal vi ud og rejse med dem og en månedstid..  Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre.. Kommer jo slet ikke til at kunne slappe af i nærheden af ham og min datter.. Men jeg tror at vi simpelthen må have en snak med dem inden og kridte banen op for hvad der er okay og hvad der ikke er. 

Det lyder som om din mand og dig først skal være enige om hvad der er okay og hvad der ikke er, før der tales med bedsterne. 

Anmeld

24. juli 2014

mor:) skriver:

Det lyder som om din mand og dig først skal være enige om hvad der er okay og hvad der ikke er, før der tales med bedsterne. 

Har lige læst at I et blevet enige. Held og lykkE

Anmeld

24. juli 2014

SussieThyssen

Er det ikke en lidt forældet syn? Jeg er enig med dig i at "tigge" om bad når de blot er på besøg er underligt, men det er da ikke nødvendigvis farmor der bader barnet når det er på weekend. Det kan da ligeså vel være farfar? 

Det er det jo så hos nogle familier, man ikke hos andre

Anmeld

24. juli 2014

SussieThyssen skriver:

Det er det jo så hos nogle familier, man ikke hos andre

Ja det er rigtigt - men at skrive det som at det er normalen i de fleste familier er vidst en forforståelse du har. 

Anmeld

24. juli 2014

SussieThyssen

Ja det er rigtigt - men at skrive det som at det er normalen i de fleste familier er vidst en forforståelse du har. 

Tjaaa...det er jeg nu ikke så sikker på...men det kan vi jo så lade ligge

Anmeld

24. juli 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
SussieThyssen skriver:

Tjaaa...det er jeg nu ikke så sikker på...men det kan vi jo så lade ligge

Hvorfor er det så svært at forstå at det OGSÅ er normalt at farfar/morfar gør sådan noget?

måske ikke hos din omgangskreds  

til ts:

dejligt at høre der er en plan. Håber den virker uden for mange problemer. 

Held og lykke med det.

Anmeld

24. juli 2014

SussieThyssen

Saphiira skriver:

Hvorfor er det så svært at forstå at det OGSÅ er normalt at farfar/morfar gør sådan noget?

måske ikke hos din omgangskreds  

til ts:

dejligt at høre der er en plan. Håber den virker uden for mange problemer. 

Held og lykke med det.

Det er jo så det jeg bøjer hovedet for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.