Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2014

Chris86

SussieThyssen skriver:

Kære Yurie.
Jeg snakker ikke om fædre..har ikke nævnt et eneste ord om fædre. 

Jeg snakker om generelt med bedstefædre, hvordan de fleste bedstefædre opfører sig og BØR opføre sig.
Så lad være med at angribe mig..det gør mig ked af det, når vi i bund og grund jo er helt enige

Er helt enig med dig...
Jeg ville finde det enormt mystisk, hvis bedstefar (ja eller bedstemor) ville ha mit barn i bad, når jeg selv var der!
Er barnet på ferie hos bedsteforældrene er det en anden snak...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2014

SussieThyssen

Chris86 skriver:

Er helt enig med dig...
Jeg ville finde det enormt mystisk, hvis bedstefar (ja eller bedstemor) ville ha mit barn i bad, når jeg selv var der!

Netop.
Tak det var det jeg efterlyste.

Anmeld

24. juli 2014

TNBC

Chris86 skriver:

Er helt enig med dig...

Nu snakker vi om generalt, hun mener at bedstefædre slet ikke bør bade deres børnebørn, at det kun er bedstemødre der gør det, mens bedstefædre hygger om børnene på andre måder. 

Det har ikke rigtig noget med ts´svigerfar at gøre, men bare hvad hun mener at bedstefædre må og hvordan andre familier ser på det. 

Anmeld

24. juli 2014

TNBC

Chris86 skriver:

Er helt enig med dig...

hvornår har vi snakket om at det er når mor og far er der?? Jeg snakker om når bedsteforældrene passer deres børnebørn. 

Anmeld

24. juli 2014

TNBC

Chris86 skriver:

Er helt enig med dig...

hvornår har vi snakket om at det er når mor og far er der?? Jeg snakker om når bedsteforældrene passer deres børnebørn. 

Anmeld

24. juli 2014

TNBC

Yurie skriver:

sorry ikke til dig. 

Anmeld

24. juli 2014

TNBC

SussieThyssen skriver:

Netop.
Tak det var det jeg efterlyste.

hvornår har vi snakket om at det er når mor og far er der?
Jeg snakker om når bedsteforældrene passer deres børnebørn.

og i teorien kan jeg heller ikke se noget galt i, at hvis mor eller far måske laver noget andet, at bedstemor eller far, hjælper med at bade barnet. 

hvorfor ikke hjælpe hinanden, i stedet for at en stakkels mor måske står med en skrigende unge og så den store kommer ind, helt dækket af møg. Skal mor så bare give den skrigende unge til en anden og så vaske barnet, eller spørge en bedste om de ikke vil hjælpe?

Det er med ts´svigerfar er grænseoverskridende, men jeg ville altså ikke løfte brynet, for at bedstefar eller mor, lige hjælper med at vaske et beskidt barn, bare fordi mor eller far er der. 

Men det var heller ikke det var omkring, det var om hvorfor bedstefædre ikke må bade deres børnebørn.

Anmeld

25. juli 2014

SussieThyssen

Yurie skriver:

hvornår har vi snakket om at det er når mor og far er der?
Jeg snakker om når bedsteforældrene passer deres børnebørn.

og i teorien kan jeg heller ikke se noget galt i, at hvis mor eller far måske laver noget andet, at bedstemor eller far, hjælper med at bade barnet. 

hvorfor ikke hjælpe hinanden, i stedet for at en stakkels mor måske står med en skrigende unge og så den store kommer ind, helt dækket af møg. Skal mor så bare give den skrigende unge til en anden og så vaske barnet, eller spørge en bedste om de ikke vil hjælpe?

Det er med ts´svigerfar er grænseoverskridende, men jeg ville altså ikke løfte brynet, for at bedstefar eller mor, lige hjælper med at vaske et beskidt barn, bare fordi mor eller far er der. 

Men det var heller ikke det var omkring, det var om hvorfor bedstefædre ikke må bade deres børnebørn.

Se mine svar ovenover.
Er lidt træt af at gentage mig selv.

Anmeld

25. juli 2014

MysteriousAngel

SussieThyssen skriver:

Tag det nu roligt min ven...vi snakker om tingene..det handler ikke om store armbevægelser eller voldsomme angreb.
Sad vi overfor hinanden, så ville du ikke være så fornærmet, men forstå at jeg siger tingene med mildhed og bekymring..ikke med vrede.

Jeg tror desværre at jeg ville blive lige så fornærmet hvis du sad overfor mig og sagde at min familie ikke var normal fordi min svigerfar gerne vil tage mine børn i bad.
Jeg synes, at vi er blevet så forskrækkede at vi ikke tør lade vores børn komme nær mænd. Min mand er pædagog og han tør ikke tage de små børn på skødet. Simpelthen fordi han ved, at det kan misforstås. Jamen hvad sker der for det?

Anmeld

25. juli 2014

Chris86

Yurie skriver:

Nu snakker vi om generalt, hun mener at bedstefædre slet ikke bør bade deres børnebørn, at det kun er bedstemødre der gør det, mens bedstefædre hygger om børnene på andre måder. 

Det har ikke rigtig noget med ts´svigerfar at gøre, men bare hvad hun mener at bedstefædre må og hvordan andre familier ser på det. 

Men derfor er jeg nustadig enig i det mystisk (i den her sammen hæng).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.