Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2014

SussieThyssen

Patriark skriver:

"Det har intet med pædagoger at gøre, men slet og ret hvad mænd bør gøre hvornår."

Gider du uddybe det?

Læs mine andre indlæg..så finder du svarene der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2014

Patriark

SussieThyssen skriver:

Jeg snakker ikke om fædre!!!

Og igen..folk må selv finde deres grænser...jeg taler om de mest almindelige forhold.
Har du andre forhold så er det jo godt.

Med dit tidligere indlæg in mente, tænker jeg, at du ikke har det store indblik i "normale" forhold.

Det handler i bund og grund om grænser, hvis farfar er grænseløs, må han vejledes og have hjælp til at justere sin adfærd.

Hvis han ikke er modtagelig, så må du gøre opmærksom på dine forbehold.

Jeg ville slå koldt vand i blodet, før du siger noget der ikke kan tages tilbage eller blive usagt.

Omvendt, hvis du vitterligt tror farfar er en potentiel krænker er de dit ansvar at sikre dit barn.

En sådan problemstilling løser man ikke ved at spørge på divers fora.

Mærk efter, observer og kommuniker klart og tydeligt.

Anmeld

25. juli 2014

SussieThyssen

Patriark skriver:

Med dit tidligere indlæg in mente, tænker jeg, at du ikke har det store indblik i "normale" forhold.

Det handler i bund og grund om grænser, hvis farfar er grænseløs, må han vejledes og have hjælp til at justere sin adfærd.

Hvis han ikke er modtagelig, så må du gøre opmærksom på dine forbehold.

Jeg ville slå koldt vand i blodet, før du siger noget der ikke kan tages tilbage eller blive usagt.

Omvendt, hvis du vitterligt tror farfar er en potentiel krænker er de dit ansvar at sikre dit barn.

En sådan problemstilling løser man ikke ved at spørge på divers fora.

Mærk efter, observer og kommuniker klart og tydeligt.

Øhh det er vist ikke mig du skal svare...jeg har ikke problemer med overgreb

Anmeld

25. juli 2014

Patriark

SussieThyssen skriver:

Netop.
Tak det var det jeg efterlyste.

Det var så ca. 1000 af en anden opfattelse end dig, og en der er enig...Alene i denne tråd.

Anmeld

25. juli 2014

Patriark

SussieThyssen skriver:

Læs mine andre indlæg..så finder du svarene der

Jeg kan hverken finde hoved eller hale eller svar, kun vrøvleri og en tydelig mangelfuld forståelse for konceptet "normal".

Og ja, jeg bliver voldsomt provokeret af en så fundamentalistisk og unuanceret tilgang til familielivet og omsorgsrollerne.

Både som far, kommende farfar, menneske...

Anmeld

25. juli 2014

Patriark

SussieThyssen skriver:

Øhh det er vist ikke mig du skal svare...jeg har ikke problemer med overgreb

1. afsnit er møntet på dig. Det vel egentlig ganske tydelig!?

Anmeld

25. juli 2014

Anonym trådstarter

Kære alle, jeg synes at tråden flyver et sted hen det ikke høre hjemme. og med hensyn til om det er passende eller ej og sætte sådan en tråd her i dette forum, bliver jeg da lidt ramt. Min tråd er vel et desperat forsøg på at få nogle holdninger på bordet,  i og med jeg føler mig meget alene i denne situation, samt jeg ikke vil fortælle min mistanke i familien eller blandt venner. Det vil jo få forfærdelige konsekvenser, hvis det ikke er sandt eller hvis det er. Ydermere kan jeg da se der er flere holdninger med hensyn til farfar og hvad der er normalt, og dermed måske også nuancere mit billede af ham osv. Men at begynde at kaste med mudder på den her måde synes jeg ikke er rart. Nu slutter jeg af for denne tråd. Vi har en god plan og har fået en masse rådgivning og tak for jeres input. 

Vh TS

Anmeld

25. juli 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Kære alle, jeg synes at tråden flyver et sted hen det ikke høre hjemme. og med hensyn til om det er passende eller ej og sætte sådan en tråd her i dette forum, bliver jeg da lidt ramt. Min tråd er vel et desperat forsøg på at få nogle holdninger på bordet,  i og med jeg føler mig meget alene i denne situation, samt jeg ikke vil fortælle min mistanke i familien eller blandt venner. Det vil jo få forfærdelige konsekvenser, hvis det ikke er sandt eller hvis det er. Ydermere kan jeg da se der er flere holdninger med hensyn til farfar og hvad der er normalt, og dermed måske også nuancere mit billede af ham osv. Men at begynde at kaste med mudder på den her måde synes jeg ikke er rart. Nu slutter jeg af for denne tråd. Vi har en god plan og har fået en masse rådgivning og tak for jeres input. 

Vh TS

pøj pøj med det.....og go vind fremover 

og synes netop du har gjort det rette ved at lufte det her....

Anmeld

25. juli 2014

SussieThyssen

Patriark skriver:

1. afsnit er møntet på dig. Det vel egentlig ganske tydelig!?

I stedet for du laver klapjagt på mig, så synes jeg du skal læse at jeg bøjer mig for jer andre, og så behøver du vel ikke blive ved.
Eller???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.