Abrazos skriver:
Nu synes jeg godt nok, at der skal slås koldt vand i blodet rundet omkring, og at der bliver set spøgelser mht. pædofili.
En ting er, at farfar overskrider grænserne, men derfra og anklage ham for andre ting, der er der godt nok langt. I får plantet en meget ubehagelig tvivl i trådstarters hovede, som intet konstruktivt gør. Med mindre der er en konkret mistanke, selvfølgelig. Men sådan læser jeg nu ikke ts´s indlæg.
Der skal sættes nogle grænser, ja, det skal der. Men tag en snak med farfar om det. Jeg ved ikke lige, hvad rådet ellers skulle være, men måtte lige blande mig i heksejagten, som er ved at opstå 
Jeg vil sku hellere at Ts ser på tingene med andre øjne, end at vi får et indlæg herinde, om at hendes datter er blevet misbrugt af farfaren og ingen sagde noget.
Ja, man skal ikke male fanden på væggen, men man skal sku åbne øjnene og ser på tingene som de er eller kan være.
Ja, han er måske ikke pædofil, men han kan stadigvæk godt være klam. og han overskrider nogle grænser, som selv et lille barn kan mærke.
Hvis jeg fortalte det her, og folk bare sagde; Ja, han er nok bare en sød og kærlig farfar, der elsker sit barnebarn(der er vist to børnebørn, men hun skriver kun om det ene, som får opmærksomheden fra farfaren) og der så skete noget, ville jeg da blive ked af at ingen havde givet mig et råd til at holde øje med det eller holde min datter væk fra ham. At jeg kunne have reddet hende.