Papillon skriver:
Efter at have gennemgået et smertehelvede så tæt på termin, overvejer jeg nu virkelig smertelindring i form af epidural, når fødslen for alvor går igang. Kan slet ikke overskue, hvordan jeg ellers skal kunne gennemføre 
Så hvad er jeres erfaringer med epidural? Hvorfor valgte I den? Var der problemer med at få den lagt? Virkede den efter hensigten? Fortæl fortæl 
Jeg fik en epidural med min første 
De første mange uger efter fødslen kunne jeg ikke mærke, når jeg skulle tisse - og kunne slet ikke mærke mine baller i laaaang tid efter.
Nu er det snart 4 år siden, og jeg har stadig et lille bitte stykke lige hvor ballerne mødes med ryggen, som jeg ikke kan mærke. Det generer mig nu ikke 
Hos mig virkede den efter hensigten, men du skal blot være opmærksom på, at det ikke tager al smerten 
Fødslen endte i et akut kejsersnit 15 timer senere, så der var det bestemt en fordel at jeg havde fået en epidural, for de skruede bare op for den 
Her 2. gang havde jeg bestemt at jeg gerne ville have den igen, hvis det var muligt - jeg skulle føde normalt. Jeg fik ikke brug for den, da jeg var for langt i fødslen (takket være JM)
Men ud kom han uden smertestillende 
Anmeld