Jeg blev sat i gang på grund af begyndende svangerskabsforgiftning. jeg havde meget højt blodtryk, og reagerede ikke på blodtryksnedsættende medicin. Derfor blev det besluttet at jeg skulle have lagt epi, da en bivirkning ved denne skulle være lavt blodtryk. Jeg fik lagt den ret tidligt i forløbet, men det var alligevel super dejligt med en pause fra veerne. Tror jeg havde 1,5-2,5 (mistede ret meget fornemmelsen for tid!) timer hvor jeg kunne slappe af, og få hvilet mig. Men da jeg fik den så tidligt, virkede den ikke ret godt da "det rigtig gik løs"! Desuden skulle jeg op og stå og bevæge mig for at få barnet til at komme længere ned ad, men mit venstre ben var mere eller mindre lamt, hvilket det blev ved med at være mange timer efter fødslen også... Og så er det sgu svært at stå op!

Blev også dårlig og kastede op, og var svimmel og ved at besvime lidt efter den var blevet lagt..... MEN - er dog alligevel glad for at jeg fik den.

Og det der med at det gør ondt at få den lagt - dét opdager man ikke når man har veer. Jeg gjorde i hvert fald ikke
Anmeld