Jeg ligner en gravid (billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2014

Kløver

grinny skriver:

Synes også det ligner ventebukser 

Blev faktisk lidt forvirret over ventebukser og måske gravid delen  Man går vel ikke med dem uden man er?

Lige den del vil jeg ærligt godt svare på, siden jeg fik min søn for snart 3.5 år siden har jeg næsten kun gået i gravidbukser, og imellem graviditeterne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2014

Krussedulle

Christine skriver:

Men var tråden med hende der var 29 uger henne da fake? Må indrømme at tanken strejfede mig, men jeg opfattede den egentlig ikke som sådan.

Jeg aner det ikke.. har vist ikke engang set den tråd

Anmeld

27. maj 2014

Røverdatter

Anonym skriver:

Jeg jeg en faker ? Haha

Altså jeg stiller spørgsmål. Jeg konstaterer ikke du er faker. Men ud fra billedet er 17 kg bare enormt meget. Så har du skisme været en tynd lille vips. Men det kanijo også have været tilfældet :-)

Anmeld

27. maj 2014

Mack

Muhmi skriver:

Kan du linke til den?

Den er her: https://www.baby.dk/debat/240512pi1/graviditet/jeg-er-da-ikke-gravid.aspx

Den er fra 10 april, og ts annoncerede at hun var gravid, men jeg tror ikke at hun har afsløret sin identitet endnu.

Nummer to tråd er her: https://www.baby.dk/debat/242971pi1/proever-at-blive-gravid/ligner-en-gravid--.aspx

Var det den der var fake? Og tredie tråd er vi så på.

Jeg kunne iøvrigt starte fjerde tråd selv, men jeg tror nok jeg prøver en scanning i stedet for at konsultere internettet.

Anmeld

27. maj 2014

Karina84

Mack skriver:

Den er her: https://www.baby.dk/debat/240512pi1/graviditet/jeg-er-da-ikke-gravid.aspx

Den er fra 10 april, og ts annoncerede at hun var gravid, men jeg tror ikke at hun har afsløret sin identitet endnu.

Nummer to tråd er her: https://www.baby.dk/debat/242971pi1/proever-at-blive-gravid/ligner-en-gravid--.aspx

Var det den der var fake? Og tredie tråd er vi så på.

Jeg kunne iøvrigt starte fjerde tråd selv, men jeg tror nok jeg prøver en scanning i stedet for at konsultere internettet.

Nr. 2 tråd du linker, tror jeg har brudt hendes ano her i tråden, netop for ikke at blive "anklaget" for at være fake... 

Den første, ja der blev jeg også lidt forvirret, da trådene var oppe på samme tid... Fake eller ej, aner jeg ikke 

Anmeld

27. maj 2014

Mack

Karina84 skriver:

Nr. 2 tråd du linker, tror jeg har brudt hendes ano her i tråden, netop for ikke at blive "anklaget" for at være fake... 

Den første, ja der blev jeg også lidt forvirret, da trådene var oppe på samme tid... Fake eller ej, aner jeg ikke 

Ja, jeg synes nok at jeg læste noget, men kørte lidt træt i hvad tråd det handlede om. 

Tråd 1 startede helt tilbage i april, mens tråd 2 først kom i forgårs og virkede måske lidt for inspireret af etterens symptomer? Forskellen er også at den første ts rent faktisk gravid ud, mens den anden vist bare var lidt rund. Den tredie her virker besynderligt formuleret, som om det hele er en stor practical joke.

Anmeld

27. maj 2014

stjernehimmel

Der er kommet flere tråde siden... 

Dog tror jeg blot at de smitter og man tænker at man også vil se hvad folk mener mht maven og en mulig graviditet...

Anmeld

27. maj 2014

Mack

stjernehimmel skriver:

Der er kommet flere tråde siden... 

Dog tror jeg blot at de smitter og man tænker at man også vil se hvad folk mener mht maven og en mulig graviditet...

Det tror jeg også. Jeg er da selv blevet helt paranoid over at have taget 5 kg på på maven over halvanden måned, men jeg ved nu ikke om jeg kan give et barn skylden.

De andre tråde virker faktisk som om folk bare gerne vil have en vurdering, men tråden her er sær. Call it a hunch.

Anmeld

27. maj 2014

Mama2012

Ok... Er ikke super interesseret i, om tråden her er fake eller ej, er oprigtigt bekymret for ts. 

Hvis ikke det er en graviditet, der er skyld i den store vægtstigning, hvad er det så? Kan vi evt få en update efter lægebesøget, så vi ved du er ok?  

Anmeld

27. maj 2014

mmsoelberg

Mama2012 skriver:

Ok... Er ikke super interesseret i, om tråden her er fake eller ej, er oprigtigt bekymret for ts. 

Hvis ikke det er en graviditet, der er skyld i den store vægtstigning, hvad er det så? Kan vi evt få en update efter lægebesøget, så vi ved du er ok?  

jaaaa, hvordan går det? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.