Jeg er da ikke gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.422 visninger
56 svar
138 synes godt om
10. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg har de sidste par uger lagt mærke til at min mave er blevet større end den plejer. Da jeg tidligere har døjet med oppustethed, og fået styr på det via min kost, er jeg ret overbevist om at det ikke er det jeg er.

Måske jeg bare er blevet tyk på maven? I sidste uge sagde min mand det til mig, så tænkte "nu tager jeg sgu en test" Den var svag - som meget svag positiv (øverst på billedet), så ventede et par dage, og der var den negativ (nederst på billedet)  Så er jeg vel ikke gravid? 

Lidt facts:

- min vægt er ikke steget

- Jeg er på p-piller og får en en mens-ligende bødning i et par dage hver måned

-Jeg har ikke kvalme

-Jeg har to børn på 4 og halvanden.

Ja, jeg kunne måske bare tage til lægen, men synes det ville være lidt mærkeligt at komme derop når jeg nu har haft en negativ test som det sidste 

Hvad tror I?

Billeder af maven: Et stående og et siddende (så man kan se, det ikke være er blæver )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2014

ano14316

Med tanke på en svag positiv test og maven ville jeg nok få taget en blodprøve..

Anmeld

10. april 2014

Valle81

Du ser meget gravid ud, men ville under alle omstændigheder tage til læge, så det kan blive be-eller afkræftet og for at finde ud af, at der ikke ligger andet til grund.

Anmeld

10. april 2014

SandraXOXO

Ikke for at gøre dig nervøs, men det kan jo være sygdom. Så ta en tur forbi lægen så det kan blive opdaget og behandlet hvis det nu er sygdom.

Anmeld

10. april 2014

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg har de sidste par uger lagt mærke til at min mave er blevet større end den plejer. Da jeg tidligere har døjet med oppustethed, og fået styr på det via min kost, er jeg ret overbevist om at det ikke er det jeg er.

Måske jeg bare er blevet tyk på maven? I sidste uge sagde min mand det til mig, så tænkte "nu tager jeg sgu en test" Den var svag - som meget svag positiv (øverst på billedet), så ventede et par dage, og der var den negativ (nederst på billedet)  Så er jeg vel ikke gravid? 

Lidt facts:

- min vægt er ikke steget

- Jeg er på p-piller og får en en mens-ligende bødning i et par dage hver måned

-Jeg har ikke kvalme

-Jeg har to børn på 4 og halvanden.

Ja, jeg kunne måske bare tage til lægen, men synes det ville være lidt mærkeligt at komme derop når jeg nu har haft en negativ test som det sidste 

Hvad tror I?

Billeder af maven: Et stående og et siddende (så man kan se, det ikke være er blæver )

Når man når lidt længere hen i en graviditet er HCG koncentrationen for høj til at en test slår ud.. Så afsted til lægen i en fart.. 

Anmeld

10. april 2014

sulo

Synes jeg kan ane en svag streg på den øverste test, afsted i galop til lægen.

Anmeld

10. april 2014

Lotus86

Jeg ville altså også tage til lægen, som en anden skriver så bliver hcg niveauet svagere og svagere jo længere du kommer i graviditeten, så kan jo godt være du måske er lidt langt henne

Anmeld

10. april 2014

Kay

hcg stiger i starten hvor efter det falder... så jo du kan godt være gravid... jeg ville smutte en tur til lægen hvis jeg var dig 

Anmeld

10. april 2014

Goggelogge

Kan også godt ane en streg på den øverste test

Anmeld

10. april 2014

Mimbi

Ville altso tage en tur til lægen, du ser da meget gravid ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.