Jeg ligner en gravid (billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2014

TNBC

Krussedulle skriver:

Altså, jeg var også tynd, da jeg blev gravid første gang..

Vil illustrere med et billede..

Her er min vægt ikke engang øget med 17 kg..

Nej, så hvis man tager 17kg på, ligner man som du siger, en hval

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2014

TNBC

Anonym skriver:

Hej piger! Jeg har på fornæmmelsen at jeg er gravid uden at ane det (hvis man kan sige det sådan) i de sidste måneder taget ca 17 kg på! Kost er den samme som altid og motion. Jeg har nogle vilde lændesmerter engang imellem, jeg har de mærkeligste bevægelser i maven, det føles virkelig som spark..for ca en time siden mærkede jeg i underlivet 2 hårde "puff" og blev helt forskrækket..? Jeg ved ikke lige helt hvad ser sker for mig. Jeg har taget mange test som er negative, jeg har haft 4 bio'er førhen .. Så nu tænker jeg om en af de bio'er jeg har haft som jeg troede var gået til grunde, åbenbart ikke var gået til grunde også jeg var gravid alligevel ?? Jeg føler mig altså en smule skør med alt det her! Er der nogle der har prøvet noget ligene?

Sagt af en læge(ikke mig): Tag til lægen!!! og bliver undersøgt rigtig godt.

Anmeld

26. maj 2014

grinny

Fuglemor skriver:

Jeg har faktisk gemt et Par ventebukser og et par vente leggins. De er så dejlige behagelige at have på" og det er selv om jeg ikke er gravid 

Jeg har også gemt mit, og brugte dem nok også en måned eller to efter fødslen, men så var det altså også slut :p Jeg kan slet ikke holde dem oppe, haha

Anmeld

26. maj 2014

Fuglemor

grinny skriver:

Jeg har også gemt mit, og brugte dem nok også en måned eller to efter fødslen, men så var det altså også slut :p Jeg kan slet ikke holde dem oppe, haha

Jeg har desværre stadig en god sæk, så de sidder hvor de skal 

Anmeld

26. maj 2014

Hullabullabulla

Har udvikle et billede af dig selv (maven) før du tog på?

Jeg har selv rigtig svært ved at kunne se hvor de 17 kilo du har taget på skulle sidde - jeg har over de sidste 8 måneder tabt over 20 kilo, og jeg ved af erfaring at 17 kilo TYDELIGT kan ses , både den ene og den anden vej (kunne forstå hvis det var 7 kilo - det ville passe i mine øjne)

Hvad vejede du før og hvad vejer du nu? Og hvor høj er du?
Tænker mere at det som 1,58 høj fx må se meget voldsomt ud at gå fra 50-67 kg, men at en på 1,78 høj lidt "nemmere" kan se slank ud selvom hun måske er gået fra 60-77 kg?

Når det er sagt, så tror jeg det vil være en god ide at smutte til lægen og blive tjekket - måske kan du have ophobet en masse væske i kroppen, eller have en sygdom i maven, så afsted til lægen med dig

Anmeld

26. maj 2014

Krussedulle

Yurie skriver:

Nej, så hvis man tager 17kg på, ligner man som du siger, en hval

Hihi, det gjorde jeg i hvert fald

Anmeld

26. maj 2014

Just123

Krussedulle skriver:

Det ved jeg faktisk ikke.. men der er to nu.. også en i "prøver at blive gravid" som blev oprettet igår aftes..

Bliver 'nød' til at stå frem, efter den kommentar. 

Den tråd som blev oprettet i går 'ligner en gravid' i 'prøver at blive gravid', det var mig. Og det er IKKE fake. Har tidligere skrevet om der her inde. 

Føler bare ikke lige for at blive set som fake, pga hende som var i uge 29.  

Anmeld

26. maj 2014

Krussedulle

Just123 skriver:

Bliver 'nød' til at stå frem, efter den kommentar. 

Den tråd som blev oprettet i går 'ligner en gravid' i 'prøver at blive gravid', det var mig. Og det er IKKE fake. Har tidligere skrevet om der her inde. 

Føler bare ikke lige for at blive set som fake, pga hende som var i uge 29.  

Det var slet slet ikke for at sammenligne! Og det må du undskylde.. kan godt se at det måske ser sådan ud..

Jeg troede at det måske var den der var refereret til.. den anden har jeg nemlig ikke set!

Undskyld

Anmeld

26. maj 2014

Wik

Men hvad blev enden på historien ??

Anmeld

26. maj 2014

Christine

Krussedulle skriver:

Det var slet slet ikke for at sammenligne! Og det må du undskylde.. kan godt se at det måske ser sådan ud..

Jeg troede at det måske var den der var refereret til.. den anden har jeg nemlig ikke set!

Undskyld

Men var tråden med hende der var 29 uger henne da fake? Må indrømme at tanken strejfede mig, men jeg opfattede den egentlig ikke som sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.