Nu synes jeg egentlig at den skingre kritik af os, der ikke bare accepterer historien er gået for langt.
De spørgsmål der blev stillet var høflige spørgsmål som ts valgte at ignorere. Derved blev bekymring til undren og senere til mistro. Normalt, hvis man søger råd her, er man mere end villig til at svare på spørgsmål, men ts afveg konkrete spørgsmaal og svarede kun de der ynkede hende. Det undrede mig.
Min egen trolde-radar blev egentlig aktiveret af oplysninger om en vægtøgning på 17 kg, der ikke kunne ses, og en 70 dage lang cyklus. Hvis det var mig der var ts, havde jeg jo nok også valgt at vralte min tunge krop til lægen istedet for at uploade billeder på internettet af min slanke krop med en lille topmave? En besynderlig adfærd der gik fra flabede bemærkninger til tudetur på meget kort tid gjorde ikke troværdigheden bedre.
Som sagt, kritik kan skrives høfligt og begynder man at mistænke en tråds relevans, kan man altid hoppe af. Men at påstå, at der ikke var grundlag for en vis mistro er naivt.
Ikke mere fra mig på denne tråd.
Anmeld