Jeg ligner en gravid (billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2014

Louise H.

Er der ikke en regel om at man ikke må betvivle folks anonymitet?
Synes det går alt for vidt når folk ser sig nødsaget til at bryde sin anonymitet

Til ts jeg håber det bedste for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2014

Soleil

Louise <3 Isabella skriver:

Er der ikke en regel om at man ikke må betvivle folks anonymitet?
Synes det går alt for vidt når folk ser sig nødsaget til at bryde sin anonymitet

Til ts jeg håber det bedste for dig

Jeg er fuldstændig enig! Jeg synes det er rigtig trist for TS at det tager denne drejning og kan mere end godt forstå at man ikke har lyst til at give  flere svar, så folk kan tolke om det er rigtigt/eller forkert det man skriver!

Jeg har personligt ikke længere lyst til at oprette en tråd anonymt, hvis man skal sidde tilbage med en følelse af at folk måske ikke tror en!

Anmeld

27. maj 2014

Karina84

Soleil skriver:

Jeg er fuldstændig enig! Jeg synes det er rigtig trist for TS at det tager denne drejning og kan mere end godt forstå at man ikke har lyst til at give  flere svar, så folk kan tolke om det er rigtigt/eller forkert det man skriver!

Jeg har personligt ikke længere lyst til at oprette en tråd anonymt, hvis man skal sidde tilbage med en følelse af at folk måske ikke tror en!

I har ret, men du eller i gør det jo heller ikke bedre ved at blive ved at køre rundt i det. Vi kan aldrig vide hvem der sidder bag skærmen, anonym eller ej. 

Folk har undret sig, betvivlet osv. TS har svaret, og det synes jeg faktisk at folk respekterer, og jeg kan ikke se at traaden har taget en vild drejning. Folk er jo oprigtigt bekymrede og interesseret i hvordan hulan hun saa kan have taget 17 kg. paa og ligne en gravid, hvis hun ikke er det.

(og ja nu gjorde jeg det samme og jeg stopper her)

Haaber du snart faar svar paa hvad der sker med din krop, og haaber ogsaa du fortsat vil dele det med os, da der faktisk er mange der har skrevet med de bedste intentioner 

Anmeld

27. maj 2014

Louise H.

Soleil skriver:

Nej lige præcis. Jeg forstår godt hvis mange bliver skræmt væk af disse tråde.

Men hey! Ikke alle er ens og ja nogle tvivler på at de er gravide, nogle fejler noget alvorligt og andre har en helt 3. grund til at være anonym.
Og så må man bare acceptere det. I stedet for at betvivle folks identitet.

Jeg synes det er rigtig synd for trådstarter at hendes tråd er blevet sådan her. Har oprigtigt ondt af hende og forstår udemærket godt hun ikke vil svare mere i tråden

Anmeld

27. maj 2014

Soleil

Karina84 skriver:

I har ret, men du eller i gør det jo heller ikke bedre ved at blive ved at køre rundt i det. Vi kan aldrig vide hvem der sidder bag skærmen, anonym eller ej. 

Folk har undret sig, betvivlet osv. TS har svaret, og det synes jeg faktisk at folk respekterer, og jeg kan ikke se at traaden har taget en vild drejning. Folk er jo oprigtigt bekymrede og interesseret i hvordan hulan hun saa kan have taget 17 kg. paa og ligne en gravid, hvis hun ikke er det.

(og ja nu gjorde jeg det samme og jeg stopper her)

Haaber du snart faar svar paa hvad der sker med din krop, og haaber ogsaa du fortsat vil dele det med os, da der faktisk er mange der har skrevet med de bedste intentioner 

Det er første gang jeg skriver i denne tråd 

Anmeld

27. maj 2014

Mack

Nu synes jeg egentlig at den skingre kritik af os, der ikke bare accepterer historien er gået for langt.

De spørgsmål der blev stillet var høflige spørgsmål som ts valgte at ignorere. Derved blev bekymring til undren og senere til mistro. Normalt, hvis man søger råd her, er man mere end villig til at svare på spørgsmål, men ts afveg konkrete spørgsmaal og svarede kun de der ynkede hende. Det undrede mig.

Min egen trolde-radar blev egentlig aktiveret af oplysninger om en vægtøgning på 17 kg, der ikke kunne ses, og en 70 dage lang cyklus. Hvis det var mig der var ts, havde jeg jo nok også valgt at vralte min tunge krop til lægen istedet for at uploade billeder på internettet af min slanke krop med en lille topmave? En besynderlig adfærd der gik fra flabede bemærkninger til tudetur på meget kort tid gjorde ikke troværdigheden bedre.

Som sagt, kritik kan skrives høfligt og begynder man at mistænke en tråds relevans, kan man altid hoppe af. Men at påstå, at der ikke var grundlag for en vis mistro er naivt.

Ikke mere fra mig på denne tråd.

Anmeld

27. maj 2014

Just123

Mack skriver:

Ja, jeg synes nok at jeg læste noget, men kørte lidt træt i hvad tråd det handlede om. 

Tråd 1 startede helt tilbage i april, mens tråd 2 først kom i forgårs og virkede måske lidt for inspireret af etterens symptomer? Forskellen er også at den første ts rent faktisk gravid ud, mens den anden vist bare var lidt rund. Den tredie her virker besynderligt formuleret, som om det hele er en stor practical joke.

Synes godt nok folk dømmer hurtig! Det var MIG der skrev tråd 2, og som en bruger kommenterede så har jeg lagt andre tråde ind omkring det! Bare fordi en anden har skrevet en tråd, kan det vel også ske for andre!

kunne egentlig være ligeglad men da beskyldningerne kom i går gav jeg mig til kende da jeg synes det er pisse træls at man bliver dømt på andres tråde!! 

Anmeld

27. maj 2014

Liiiine

jeg har bare ét spørgsmål - HVORFOR skulle ts lyve?? 

Det ville da være noget underligt noget at lyve om. 

Synes måske i skal slappe lidt af Sherlock ! 

Anmeld

27. maj 2014

Hullabullabulla

Jeg stiller mig hverken undrende over TS eksistens, anonymitet eller identitet for den sags skyld.. Jeg stiller mig undrende overfor de fakta TS udtrykker, nemlig at hun har taget 17 kg på på ret kort tid, og at hun ikke er gravid..

Til TS: mine spørgsmål var på ingen måde dømmende , men undrende, da jeg har svært ved at se de ekstra 17 kg du bærer rundt på.. Men det er jo også svært for os andre at se, når vi hverken ved hvordan du så ud før de ekstra 17 kg eller hvor høj du er..

Håber på det bedste for dig, og håber at din vægtøgning ikke skyldes noget alvorligt..

Anmeld

28. maj 2014

CH2012

Anonym skriver:

Hej piger! Jeg har på fornæmmelsen at jeg er gravid uden at ane det (hvis man kan sige det sådan) i de sidste måneder taget ca 17 kg på! Kost er den samme som altid og motion. Jeg har nogle vilde lændesmerter engang imellem, jeg har de mærkeligste bevægelser i maven, det føles virkelig som spark..for ca en time siden mærkede jeg i underlivet 2 hårde "puff" og blev helt forskrækket..? Jeg ved ikke lige helt hvad ser sker for mig. Jeg har taget mange test som er negative, jeg har haft 4 bio'er førhen .. Så nu tænker jeg om en af de bio'er jeg har haft som jeg troede var gået til grunde, åbenbart ikke var gået til grunde også jeg var gravid alligevel ?? Jeg føler mig altså en smule skør med alt det her! Er der nogle der har prøvet noget ligene?

Hej TS.

Jeg bliver nødt til at spørge - har du været til lægen?

Du er velkommen til at skrive til mig, hvis du er interesseret. Er oprigtig bekymret for dig...

Tænker på dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.