Jeg ligner en gravid (billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2014

Kay

mit1barn skriver:

Er helt enig, også fordi at personen er anonym.

tror de fleste havde valgt at være anonyme i sådan en situation 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2014

StudPsyk

Fuglemor skriver:

Jeg har faktisk gemt et Par ventebukser og et par vente leggins. De er så dejlige behagelige at have på" og det er selv om jeg ikke er gravid 

Det er mit indtryk at TS ikke har andre børn  

Anmeld

26. maj 2014

Røverdatter

Den her tråd er underlig. På grænsen til det skøre. Hvis ts ikke er oprigtig og i stedet faker- så er der da et eller andet grueligt galt. Mærkeligt. Nej, mystisk er ordet. Bare mystisk

Anmeld

26. maj 2014

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Har overhovedet ikke læst tråden igennem.. men 17 kg??
Det virker vildt, og den lille bule ligner ikke 17 kg?!

Øh og hvad ved du om det smarte ?

Anmeld

26. maj 2014

Anonym trådstarter

Røverdatter skriver:

Den her tråd er underlig. På grænsen til det skøre. Hvis ts ikke er oprigtig og i stedet faker- så er der da et eller andet grueligt galt. Mærkeligt. Nej, mystisk er ordet. Bare mystisk

Jeg jeg en faker ? Haha

Anmeld

26. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg er godt nok ked af folk er så ondskabsfulde lige nu? Hvad skal det nu til for?

Anmeld

26. maj 2014

Krussedulle

Øh og hvad ved du om det smarte ?

Anmeld

26. maj 2014

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg er godt nok ked af folk er så ondskabsfulde lige nu? Hvad skal det nu til for?

Hvem er ondskabsfuld?

Det er vist dig som er begyndt at dele navne ud til folk!

Anmeld

26. maj 2014

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Fedt

Anmeld

26. maj 2014

StudPsyk

Anonym skriver:

Jeg synes ikke folk er ondskabsfulde, men undrende. Det er nærmere dig selv der er spydig med den kommentar du kommer med til Krussedulle. 

Jeg synes ikke du kan klandre folk for at undre sig. Du har ventebukser på (og jeg må ærligt sige, at jeg ikke køber den med de er højtaljede. Idéen med højtaljede bukser går jo lidt af dem, hvis buksen stopper nede på hoften og resten er blødt elastik), og du siger du har taget 17 kilo på, på nogen måneder. 17 kilo på nogen måneder.. Det er jo ekstremt! Hvis det er den skindbare sandhed, så ville jeg bede dig søge læge prompte. Det er jo mere end 2 kilo om ugen HVER uge i flere måneder! Altså det kan næsten ikke lade sig gøre, med mindre man har en eller anden sygdom, eller man har taget voldsomt på i væske (hvilket også er alvorligt). Og at dømme på dit billede er sidstnævnte ikke tilfældet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.