Anonym skriver:
Hej piger! Jeg har på fornæmmelsen at jeg er gravid uden at ane det (hvis man kan sige det sådan) i de sidste måneder taget ca 17 kg på! Kost er den samme som altid og motion. Jeg har nogle vilde lændesmerter engang imellem, jeg har de mærkeligste bevægelser i maven, det føles virkelig som spark..for ca en time siden mærkede jeg i underlivet 2 hårde "puff" og blev helt forskrækket..? Jeg ved ikke lige helt hvad ser sker for mig. Jeg har taget mange test som er negative, jeg har haft 4 bio'er førhen .. Så nu tænker jeg om en af de bio'er jeg har haft som jeg troede var gået til grunde, åbenbart ikke var gået til grunde også jeg var gravid alligevel ?? Jeg føler mig altså en smule skør med alt det her! Er der nogle der har prøvet noget ligene?
Jeg plejer som regel at være lidt skeptisk når folk siger de ikke vidste de var gravide, men du mærker jo selv forandringerne, som kunne tyde på det, og 17 kg! Du ser på ingen måde tyk ud, jeg tænker 17 kg, hvis det var pga fedt, fed mad osv, så ville du formentlig være lidt mere "blævret" at se på, så umiddelbart synes jeg godt det kunne lyde som en graviditet. Synes da helt sikkert du skal kontakte lægen og bede om en scanning...
Er spændt på en update 
Anmeld