Jeg ligner en gravid (billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

59.846 visninger
201 svar
211 synes godt om
23. maj 2014

Anonym trådstarter

Hej piger! Jeg har på fornæmmelsen at jeg er gravid uden at ane det (hvis man kan sige det sådan) i de sidste måneder taget ca 17 kg på! Kost er den samme som altid og motion. Jeg har nogle vilde lændesmerter engang imellem, jeg har de mærkeligste bevægelser i maven, det føles virkelig som spark..for ca en time siden mærkede jeg i underlivet 2 hårde "puff" og blev helt forskrækket..? Jeg ved ikke lige helt hvad ser sker for mig. Jeg har taget mange test som er negative, jeg har haft 4 bio'er førhen .. Så nu tænker jeg om en af de bio'er jeg har haft som jeg troede var gået til grunde, åbenbart ikke var gået til grunde også jeg var gravid alligevel ?? Jeg føler mig altså en smule skør med alt det her! Er der nogle der har prøvet noget ligene?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2014

Fuglemor

Jeg ville nok lige give lægen et kald, og så forklare hvordan det hænger sammen. Især med den stor vægtøgning. Om ikke andet kan du da sendes videre for at blive scannet

Anmeld

23. maj 2014

Findusinde

Anonym skriver:

Hej piger! Jeg har på fornæmmelsen at jeg er gravid uden at ane det (hvis man kan sige det sådan) i de sidste måneder taget ca 17 kg på! Kost er den samme som altid og motion. Jeg har nogle vilde lændesmerter engang imellem, jeg har de mærkeligste bevægelser i maven, det føles virkelig som spark..for ca en time siden mærkede jeg i underlivet 2 hårde "puff" og blev helt forskrækket..? Jeg ved ikke lige helt hvad ser sker for mig. Jeg har taget mange test som er negative, jeg har haft 4 bio'er førhen .. Så nu tænker jeg om en af de bio'er jeg har haft som jeg troede var gået til grunde, åbenbart ikke var gået til grunde også jeg var gravid alligevel ?? Jeg føler mig altså en smule skør med alt det her! Er der nogle der har prøvet noget ligene?

Jeg ville tage en smut til lægen, og få en GU, samt få en scanning.. Alternativet er du køber en privat scanning... 17 kg på nogle måneder lyder voldsomt, samt den mave der, sagtens kan indeholde en baby... Hvad med mens?? Har du haft det?

Anmeld

23. maj 2014

Frk.S

Hmm, nu ved jeg jo ikke hvordan din mave plejer at se ud, men du ser godt nok lidt gravid ud. 

Har du børn i forvejen? For hvis man før har oplevet puf og spark, kan man godt opleve fantomspark efterfølgende.

Ellers synes jeg du skal komme til lægen og få taget en blodprøve, så du kan få svar.

Anmeld

23. maj 2014

Masig

Anonym skriver:

Jeg plejer som regel at være lidt skeptisk når folk siger de ikke vidste de var gravide, men du mærker jo selv forandringerne, som kunne tyde på det, og 17 kg! Du ser på ingen måde tyk ud, jeg tænker 17 kg, hvis det var pga fedt, fed mad osv, så ville du formentlig være lidt mere "blævret" at se på, så umiddelbart synes jeg godt det kunne lyde som en graviditet. Synes da helt sikkert du skal kontakte lægen og bede om en scanning...

Er spændt på en update 

Anmeld

23. maj 2014

modesty

Anonym skriver:

Jeg synes det ligner en oppustet mave.

Men 17 kg er meget. 

Får du menstruation?

Anmeld

23. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg har min menes hver måned, men den er blevet en dag kortere og den kommer heller ikke så præcis som den altid har gjort Min mave er blevet RIGTIG stor, den plejer at være meget flad Alle spørger om jeg er gravid, så den må da ha blevet en del større

Anmeld

23. maj 2014

L&V

Det lyder godt nok underligt.. Men du burde jo kunne teste positivt hvis du var gravid.. men smut hellere til lægen og få et tjek

Anmeld

23. maj 2014

Fuglemor

Anonym skriver:

Jeg har min menes hver måned, men den er blevet en dag kortere og den kommer heller ikke så præcis som den altid har gjort Min mave er blevet RIGTIG stor, den plejer at være meget flad Alle spørger om jeg er gravid, så den må da ha blevet en del større

Jeg kender flere som har haft noget der mindede om menstruation og derfor ikke vidste de var gravide. Så det kan lade sig gøre

Anmeld

23. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg har ingen børn. Den er så stor 24/7 og bliver ikke mindre..jeg tænker også hvis man er oppustet går det vil i sig selv? Eller den er lidt mindre om dagen end om aften ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.