Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Krussedulle skriver: Hvem er ondskabsfuld? Det er vist dig som er begyndt at dele navne ud til folk!
Hvem er ondskabsfuld? Det er vist dig som er begyndt at dele navne ud til folk!
Hvad har jeg givet af navne? "Smarte" som det eneste jeg skrev til dig?? Og hvis du ikke har noget fornuftig at sige sig, så smut dog? Gider ikke engang spilde min tid på sådan nogle som dig Vær glad solen skinder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kom tråden her ikke lige efter en lignende hvor det viste sig ts faktisk var 11 uger fra at føde uden at vide det?
Anonym skriver: Hvad har jeg givet af navne? "Smarte" som det eneste jeg skrev til dig?? Og hvis du ikke har noget fornuftig at sige sig, så smut dog? Gider ikke engang spilde min tid på sådan nogle som dig Vær glad solen skinder
Mack skriver: Kom tråden her ikke lige efter en lignende hvor det viste sig ts faktisk var 11 uger fra at føde uden at vide det?
jeps
Er du fake eller ej ts?
Kan du linke til den?
Muhmi skriver: Er du fake eller ej ts?
Nej selvfølgelig er jeg da ikke fake ?
Anonym skriver: Nej selvfølgelig er jeg da ikke fake ?
Fint
Så synes jeg I andre skal droppe jeres spekulationer og tro på det bedste i folk
Muhmi skriver: Fint Så synes jeg I andre skal droppe jeres spekulationer og tro på det bedste i folk
enig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128