Jeg ligner en gravid (billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2014

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Hvem er ondskabsfuld?

Det er vist dig som er begyndt at dele navne ud til folk!

Hvad har jeg givet af navne? "Smarte" som det eneste jeg skrev til dig?? Og hvis du ikke har noget fornuftig at sige sig, så smut dog? Gider ikke engang spilde min tid på sådan nogle som dig  Vær glad solen skinder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2014

Mack

Kom tråden her ikke lige efter en lignende hvor det viste sig ts faktisk var 11 uger fra at føde uden at vide det?

Anmeld

26. maj 2014

Krussedulle

Anonym skriver:

Hvad har jeg givet af navne? "Smarte" som det eneste jeg skrev til dig?? Og hvis du ikke har noget fornuftig at sige sig, så smut dog? Gider ikke engang spilde min tid på sådan nogle som dig  Vær glad solen skinder

Lige over

Anmeld

26. maj 2014

stjernehimmel

Mack skriver:

Kom tråden her ikke lige efter en lignende hvor det viste sig ts faktisk var 11 uger fra at føde uden at vide det?

jeps

Anmeld

26. maj 2014

Krussedulle

Mack skriver:

Det ved jeg faktisk ikke.. men der er to nu.. også en i "prøver at blive gravid" som blev oprettet igår aftes..

Anmeld

26. maj 2014

Muhmi

Er du fake eller ej ts?

Anmeld

26. maj 2014

Muhmi

Mack skriver:

Kan du linke til den?

Anmeld

26. maj 2014

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Er du fake eller ej ts?

Nej selvfølgelig er jeg da ikke fake ?

Anmeld

26. maj 2014

Muhmi

Anonym skriver:

Nej selvfølgelig er jeg da ikke fake ?

Fint

Så synes jeg I andre skal droppe jeres spekulationer og tro på det bedste i folk

Anmeld

26. maj 2014

Kay

Muhmi skriver:

Fint

Så synes jeg I andre skal droppe jeres spekulationer og tro på det bedste i folk

enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.