Jeg ligner en gravid (billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2014

Mack

Britt88 skriver:

Har udvikle et billede af dig selv (maven) før du tog på?

Jeg har selv rigtig svært ved at kunne se hvor de 17 kilo du har taget på skulle sidde - jeg har over de sidste 8 måneder tabt over 20 kilo, og jeg ved af erfaring at 17 kilo TYDELIGT kan ses , både den ene og den anden vej (kunne forstå hvis det var 7 kilo - det ville passe i mine øjne)

Hvad vejede du før og hvad vejer du nu? Og hvor høj er du?
Tænker mere at det som 1,58 høj fx må se meget voldsomt ud at gå fra 50-67 kg, men at en på 1,78 høj lidt "nemmere" kan se slank ud selvom hun måske er gået fra 60-77 kg?

Når det er sagt, så tror jeg det vil være en god ide at smutte til lægen og blive tjekket - måske kan du have ophobet en masse væske i kroppen, eller have en sygdom i maven, så afsted til lægen med dig

Hvis vi nu fik svar på nogle af de spørgsmål ville det være lettere at tage tråden alvorlig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2014

Anonym trådstarter

Mack skriver:

Hvis vi nu fik svar på nogle af de spørgsmål ville det være lettere at tage tråden alvorlig.

Jeg har overhovedet ikke lyst til at skrive i min tråd mere, da folk er noget spydig  Det var overhovedet ikke nemt for mig mig igår, først finder jeg ud af jeg ikke er gravid, og jeg er sød til at give jer en Update, også bliver jeg bare kørt på? Tak

Anmeld

27. maj 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Jeg har overhovedet ikke lyst til at skrive i min tråd mere, da folk er noget spydig  Det var overhovedet ikke nemt for mig mig igår, først finder jeg ud af jeg ikke er gravid, og jeg er sød til at give jer en Update, også bliver jeg bare kørt på? Tak

Jeg synes at du skal tag kontakt til din læge... for når det ikke er en graviditet... kan det desværre være tegn på noget rigtig alvorligt...

Jeg skal ikke dømme om det er sandt eller falsk hvad folk skriver om... men er oprigtig bekymret med den beskrivelse du giver og du ikke er gravid...

Jeg håber at det viser sig at det blot er noget ufarligt... og i snart har held af en graviditet hvis det er det i ønsker...

Held og lykke herfra

Anmeld

27. maj 2014

Kay

Anonym skriver:

det kan jeg faktisk godt forstå

Anmeld

27. maj 2014

Mack

Anonym skriver:

Hør nu her, hvis tråden er ment alvorligt, så går jeg ud fra at du opdaterer de søde mennesker her der støtter dig, og så pakker jeg mine lumske mistanker væk og beklager dybt. Men hvis du forsvinder nu i en støvsky, så forbliver jeg ret undrende. Det er egentlig op til dig.

Anmeld

27. maj 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Jeg synes at du skal tag kontakt til din læge... for når det ikke er en graviditet... kan det desværre være tegn på noget rigtig alvorligt...

Jeg skal ikke dømme om det er sandt eller falsk hvad folk skriver om... men er oprigtig bekymret med den beskrivelse du giver og du ikke er gravid...

Jeg håber at det viser sig at det blot er noget ufarligt... og i snart har held af en graviditet hvis det er det i ønsker...

Held og lykke herfra

Mange tak skal du have jeg smutter også til lægen det er helt sikkert.

Anmeld

27. maj 2014

Anonym trådstarter

Mack skriver:

Hør nu her, hvis tråden er ment alvorligt, så går jeg ud fra at du opdaterer de søde mennesker her der støtter dig, og så pakker jeg mine lumske mistanker væk og beklager dybt. Men hvis du forsvinder nu i en støvsky, så forbliver jeg ret undrende. Det er egentlig op til dig.

Du har da fuldstændig ret til at undre dig. Men hvorfor blive ved? Jeg vil vædde på, hvis jeg skrev i går at jeg var gravid, så vil folk overhovedet ikke regere på denne måde som de gør..(har det svært nok i forvejen, og er meget bekymret for hvad der kan være galt med mig) Tænk hvis jeg har en alvorlig sygdom, så håber jeg i får en grim smag i munden (Ja skal selvfølgelig nok tage til læge) så må vi se om jeg tør at lave en Update !

Anmeld

27. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis man synes denne tråd er mystisk, besynderlig eller andet, hvorfor så ikke bare passere den uden kommentarer.? 

Forventer i at "opklare" om den er fake eller ej? For hvordan skulle ts lige kunne overbevise nogen om dét? Hun har beskrevet sin situation og sine bekymringer, hvordan skulle hun kunne bevise at de er sande??  Ligemeget hvor høj hun er osv, så kan i jo bare vælge at sige "Arh det er sikkert opdigtet" sådan er internettet jo. Man må da tro på dét folk skriver. 

Tråden her handler jo heller ikke om noget stødende, farligt eller andet vildt, så hvorfor så mistænksomme?

kan godt forstå ts føler sig overrumplet og ikke har lyst til at sidde og redegøre for alle jeres spørgsmål. 

Anmeld

27. maj 2014

Mack

Mor11 skriver:

Hvis man synes denne tråd er mystisk, besynderlig eller andet, hvorfor så ikke bare passere den uden kommentarer.? 

Forventer i at "opklare" om den er fake eller ej? For hvordan skulle ts lige kunne overbevise nogen om dét? Hun har beskrevet sin situation og sine bekymringer, hvordan skulle hun kunne bevise at de er sande??  Ligemeget hvor høj hun er osv, så kan i jo bare vælge at sige "Arh det er sikkert opdigtet" sådan er internettet jo. Man må da tro på dét folk skriver. 

Tråden her handler jo heller ikke om noget stødende, farligt eller andet vildt, så hvorfor så mistænksomme?

kan godt forstå ts føler sig overrumplet og ikke har lyst til at sidde og redegøre for alle jeres spørgsmål. 

God ide.

Anmeld

27. maj 2014

CH2012

Anonym skriver:

Kan godt forstå dig...

Synes det er øv sådan som denne tråd har taget en meget drastisk drejning. Og synes det er ærgerligt at folk har så travlt med om det er fake eller ej...

Håber I begge er okay  Og at du snarest kommer til lægen og får nogle svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.