Jeg ligner en gravid (billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2014

Laulund87

Synes sgu egentlig heller ikke at det er fedt at nærmest alle herinde skriver "Tror klart du er gravid!" osv. Er med på at det er spændende og man gejler hinanden op, men det er da at give ts nogle falske forhåbninger agtigt

Synes desuden også stadig at det ligner ventebukser.. Mærkelig tråd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2014

TNBC

Krussedulle skriver:

Har overhovedet ikke læst tråden igennem.. men 17 kg??
Det virker vildt, og den lille bule ligner ikke 17 kg?!

Helt enig.
For jeg har da også lidt mave på, ikke så meget som den der, men måske nogle cm mindre, og jeg har da bestemt ikke taget 17kg på, måske 2-3kg, men ikke mere. Så synes også at 17kg lyder af meget. Overvejer at vise det til lægen her i huset

Anmeld

26. maj 2014

Krussedulle

Laulund87 skriver:

Synes sgu egentlig heller ikke at det er fedt at nærmest alle herinde skriver "Tror klart du er gravid!" osv. Er med på at det er spændende og man gejler hinanden op, men det er da at give ts nogle falske forhåbninger agtigt

Ja ikke?

Jeg ville faktisk have skrevet det, men slettede det igen..

Det ligner ventebukser, for de ser bløde ud, øverst!

Anmeld

26. maj 2014

Krussedulle

Yurie skriver:

Helt enig.
For jeg har da også lidt mave på, ikke så meget som den der, men måske nogle cm mindre, og jeg har da bestemt ikke taget 17kg på, måske 2-3kg, men ikke mere. Så synes også at 17kg lyder af meget. Overvejer at vise det til lægen her i huset

Nej, jeg har også taget 17-18 kg på i en graviditet.. og jeg lignede betydeligt meget mere en hval!

Anmeld

26. maj 2014

TNBC

Krussedulle skriver:

Nej, jeg har også taget 17-18 kg på i en graviditet.. og jeg lignede betydeligt meget mere en hval!

Ja, for 17kg er meget. og ts ser ud til at være meget tynd uden maven, så jeg ville faktisk tro at maven ville være meget større med 17kg, for det er jeg sikker på den ville være på mig.

Men lad os se hvad der sker.

Anmeld

26. maj 2014

mortilsilke

Jeg må indrømme at jeg har aldrig set højtaljede bukser (jeg går ikke i andet!) der har samme system som ventebukser, hvor buksen "stopper" og der bare er "blød beskyttelse" op af maven.

Anmeld

26. maj 2014

grinny

Synes også det ligner ventebukser 

Blev faktisk lidt forvirret over ventebukser og måske gravid delen  Man går vel ikke med dem uden man er?

Anmeld

26. maj 2014

Laulund87

grinny skriver:

Blev faktisk lidt forvirret over ventebukser og måske gravid delen  Man går vel ikke med dem uden man er?

Nej præcis Skal selvfølgelig passe på med at anklage, men synes det hele er mystisk.

Anmeld

26. maj 2014

Fuglemor

grinny skriver:

Jeg har faktisk gemt et Par ventebukser og et par vente leggins. De er så dejlige behagelige at have på" og det er selv om jeg ikke er gravid 

Anmeld

26. maj 2014

Krussedulle

Yurie skriver:

Ja, for 17kg er meget. og ts ser ud til at være meget tynd uden maven, så jeg ville faktisk tro at maven ville være meget større med 17kg, for det er jeg sikker på den ville være på mig.

Men lad os se hvad der sker.

Altså, jeg var også tynd, da jeg blev gravid første gang..

Vil illustrere med et billede..

Her er min vægt ikke engang øget med 17 kg..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.