Sikke en debat TS kan få startet...
Først... Jeg tænker at DU skal tænke dig godt om inden du siger ja til at lade jeres søn omskæres for DIN MANDS skyld... Ikke fordi der er noget galt i omskæring, som du kan læse gør de det mange steder, og af andre grunde end bare religion... Men jeg tænker mere at jeg hvertfald ville se mig sur på ham, feks når sønnike får problemer med diverse ting, eller hvis i går fra hinanden, fordi føler du måske det er tvunget ned over hovedet på dig... Du skal være med i den beslutning, når det sker skal du og din mand stå sammen om det, og du må ikke have den mindste tvivl, for så kan du vende den vrede mod ham, og det er heller ikke fair...
Nu er andre inde på debatten om rigtig og forkert, og jeg har aldrig været sammen med en omskåret, men har kendt rigtig mange som er det. Mange af dem havde desværre heller ikke positivt at sige om det, det gav dem bare ikke den samme nydelse sexuelt efter omskæring, og selvom de selv havde valgt det som 16-17 årig, så fortrød rigtig mange.
En af drengene var vildt glad for det i starten, han viste faktisk stolt hvor hævet og blåsort den var ude ved penishovedet, men da vi snakkede om det et år efter, var han utrolig ked af det, for den nydelse han havde før havde han ikke længere.
Den kender de selvfølgelig ikke til når de er så små, men som sagt, du og din mand skal være enige, og du må ikke bare hoppe med på vognen fordi han siger det.
Held og lykke med det hele
Anmeld