Omskæring af dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2014

NatalieElizabeth

Ville ikke besvare noget der for mig er så useriøst og urealistisk . Jeg forholder mig til det jeg tror på, og svarer ud fra det. Vold udøves ikke på børn heller ikke i islam. Så desværre kan jeg ikke besvare dit spørgsmål 

Det afhænger jo af øjnene der ser - jeg mener det nu helt seriøst

Jeg spørger dig bare hvor langt du ville være villig til at gå for din tro? Jeg har intet sagt om at omskæring er mishandling af børn så det ved jeg ikke hvor du får fra? Men HVIS der var tale om mishandling fx. ved en afskåret finger - ville du så du gøre det hvis din tro foreskrev det? 

Det kunne være hvilken som helst anden person og tro jeg spurtge men nu spørger jeg dig fordi jeg er interesseret i at vide det og fordi du nu lige tilfældigvis er meget aktiv i denne her tråd. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2014

A&F

NatalieElizabeth skriver:

Det afhænger jo af øjnene der ser - jeg mener det nu helt seriøst

Jeg spørger dig bare hvor langt du ville være villig til at gå for din tro? Jeg har intet sagt om at omskæring er mishandling af børn så det ved jeg ikke hvor du får fra? Men HVIS der var tale om mishandling fx. ved en afskåret finger - ville du så du gøre det hvis din tro foreskrev det? 

Det kunne være hvilken som helst anden person og tro jeg spurtge men nu spørger jeg dig fordi jeg er interesseret i af vide det og fordi du nu lige tilfældigvis er meget aktiv i denne her tråd. 

Du nævnte det med en finger. Og vold er ulovligt. 

Anmeld

15. maj 2014

A&F

Michella2 skriver:

Eller hermanfroditter? Mennesker der både har det ene og det andet 

Så skal man udfra et islamisk perspektiv operere det ene køn væk afhængig af hvilken personlighed barnet den unge har.

Anmeld

15. maj 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
A&F skriver:

Ja selvfølgelig tror jeg på de begivenheder .

Er du så blevet fyldt med løgn i biologitimerne? Er der aldrig noget dér, der har undret dig? 

Og nej, det er søreme ikke en selvfølge. Jo højere uddannelsesniveau i et land, jo færre tror på de religiøse skrifter - du finder ikke længere mange danskere, der tror bogstaveligt på myterne fra fx Det gamle Testamente. 

Anmeld

15. maj 2014

Mor og meget mere

A&F skriver:

Så skal man udfra et islamisk perspektiv operere det ene køn væk afhængig af hvilken personlighed barnet den unge har.

Det besvarer ikke spørgsmålet: Hvorfor har Gud/Allah skabt mennesker med disse fejl? Påstanden var, at alt er skabt i par, og det passer jo ikke. 

Anmeld

15. maj 2014

NatalieElizabeth

A&F skriver:

Ja det har jeg forstået at du siger 

Jeg tror ikke du forstod mit spørgsmål. Jeg spurgte rent hypotetisk men den fangede du så ikke lige. 

Anmeld

15. maj 2014

NatalieElizabeth

Mor og meget mere skriver:

Er du så blevet fyldt med løgn i biologitimerne? Er der aldrig noget dér, der har undret dig? 

Og nej, det er søreme ikke en selvfølge. Jo højere uddannelsesniveau i et land, jo færre tror på de religiøse skrifter - du finder ikke længere mange danskere, der tror bogstaveligt på myterne fra fx Det gamle Testamente. 

Enig  "så tror vi lige på dén, og den med storken og julemanden også" 

Anmeld

15. maj 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
mor:) skriver:

Men hvad havde det med dig at gøre siden du blandede dig? Hvem spurgte dig? 

Hvem spurte dig? Jeg synes faktisk det er lidt sjovt lige meget hvor meget du brokker dig vil i ALDRIG kunne forbyde omskæring du har bare dine ligegyldige meninger. Vi gør som vi gør og i gør som i gør. Færdig slut.

Anmeld

15. maj 2014

Mor og meget mere

A&F skriver:

Hvad er forskellen på et fingerled og forhud? Man kan sagtens undvære et fingerled. Men vi kunne også tage øreflippen. Ville du kunne forstå, at en religiøs gruppe gik ind for at skære små børns øreflipper af, hvis deres profet pålagde dem det? 

Anmeld

15. maj 2014

A&F

Mor og meget mere skriver:

Det er fordi det ændret af mennesker hvor koranen ikke er blevet ændret ved og forbliver Guds ord. Jo mange ting har undret mig, men islam har svarene. Selv i koranen bliver der nævnt at tegnene på fx. dommedagen er at lande vil konkurrere om hvem der har de højeste bygninger, at mænd vil ligne kvinder og omvendt. koranen går ind for videnskab, så selv spørgsmålet om hvorfor ferskvand og saltvand ikke rammer hinanden er der svar på, og planeterne. Selv beskrivelsen af hvordan et foster bliver til står i koranen og meget meget mere.  Okay, så er man idiot hvis man er troende? Min mand er højt uddannet og troende. Jeg er snart færdiguddannet og troende. Og mange andre er uddannede og troende. Sikke en sammenligning .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.