Omskæring af dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Aisha skriver:

Hvem spurte dig? Jeg synes faktisk det er lidt sjovt lige meget hvor meget du brokker dig vil i ALDRIG kunne forbyde omskæring du har bare dine ligegyldige meninger. Vi gør som vi gør og i gør som i gør. Færdig slut.

Hvorfor er det sjovt, at nogen er uenige i jeres praksis? Og jo, omskæring kan godt forbydes her i landet en dag - det kan hverken du eller jeg vide, om det ender med engang. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2014

NatalieElizabeth

Mor og meget mere skriver:

Hvad er forskellen på et fingerled og forhud? Man kan sagtens undvære et fingerled. Men vi kunne også tage øreflippen. Ville du kunne forstå, at en religiøs gruppe gik ind for at skære små børns øreflipper af, hvis deres profet pålagde dem det? 

Nej det ville jeg jo netop ikke - netop som jeg heller ikke går ind for omskæring  Jeg ville aldrig skære noget af mit barn uanset hvem fanden der sagde det  Nu skrev jeg finger og ikke fingerled - selvfølgelig kan du leve uden en finger men dét vil jeg stadig mene er mishandling - altså at skære en finger af. 

Her vil jeg gerne pointere at jeg IKKE siger at omskæring er mishandling.

Anmeld

15. maj 2014

Mor og meget mere

A&F skriver:

Det er fordi det ændret af mennesker hvor koranen ikke er blevet ændret ved og forbliver Guds ord. Jo mange ting har undret mig, men islam har svarene. Selv i koranen bliver der nævnt at tegnene på fx. dommedagen er at lande vil konkurrere om hvem der har de højeste bygninger, at mænd vil ligne kvinder og omvendt. koranen går ind for videnskab, så selv spørgsmålet om hvorfor ferskvand og saltvand ikke rammer hinanden er der svar på, og planeterne. Selv beskrivelsen af hvordan et foster bliver til står i koranen og meget meget mere.  Okay, så er man idiot hvis man er troende? Min mand er højt uddannet og troende. Jeg er snart færdiguddannet og troende. Og mange andre er uddannede og troende. Sikke en sammenligning .

Lad være med at tillægge mig holdninger, jeg ikke har ytret. Det er et faktum, at uddannelsesniveauet og antallet af skrifttro indbyggere i et land er omvendt proportionelle størrelser. 

Anmeld

15. maj 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Aisha skriver:

Hvem spurte dig? Jeg synes faktisk det er lidt sjovt lige meget hvor meget du brokker dig vil i ALDRIG kunne forbyde omskæring du har bare dine ligegyldige meninger. Vi gør som vi gør og i gør som i gør. Færdig slut.

Du er desværre enorm uintelligent at høre på igennem hele den her tråd og den tråd der var omkring omskæring for ikke så længe siden. Det er synd at du ikke prøver at forklare overfor dem som ikke forstår omskæring hvorfor du har valgt dette fremfor at være så aggressiv. 

Hvem er I? Og hvis mine og andres meninger er ligegyldige, hvorfor bliver du så aggressiv? De burde jo netop ikke udløse nogen reaktion hos dig? 

Anmeld

15. maj 2014

Mor og meget mere

NatalieElizabeth skriver:

Nej det ville jeg jo netop ikke - netop som jeg heller ikke går ind for omskæring  Jeg ville aldrig skære noget af mit barn uanset hvem fanden der sagde det  Nu skrev jeg finger og ikke fingerled - selvfølgelig kan du leve uden en finger men dét vil jeg stadig mene er mishandling - altså at skære en finger af. 

Her vil jeg gerne pointere at jeg IKKE siger at omskæring er mishandling.

Jeg citerede ikke dig, men A & F. 

Anmeld

15. maj 2014

A&F

Hvad er forskellen på et fingerled og forhud? Man kan sagtens undvære et fingerled. Men vi kunne også tage øreflippen. Ville du kunne forstå, at en religiøs gruppe gik ind for at skære små børns øreflipper af, hvis deres profet pålagde dem det? 

Det er lidt svært , når nogen har en fastgroet øreflip . Så har ikke et svar til dig. Forhuden kan man også undvære.

Anmeld

15. maj 2014

Muhmi

Merii skriver:

Det synes jeg man er! Man er ihvertfald ikke normal. Alt er skabt i par og der må være noget galt i hjernen så længe man er til den samme køn. 

Man er dælme da heller ikke normal hvis man tror på at der sidder en Gud derude og har skabt universet og alt levende! BUM!

Anmeld

15. maj 2014

NatalieElizabeth

Jeg citerede ikke dig, men A & F. 

Ja det gik først lige op for mig nu - sorry  det var nu også henvendt til A&F 

Anmeld

15. maj 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
mor:) skriver:

Du er desværre enorm uintelligent at høre på igennem hele den her tråd og den tråd der var omkring omskæring for ikke så længe siden. Det er synd at du ikke prøver at forklare overfor dem som ikke forstår omskæring hvorfor du har valgt dette fremfor at være så aggressiv. 

Hvem er I? Og hvis mine og andres meninger er ligegyldige, hvorfor bliver du så aggressiv? De burde jo netop ikke udløse nogen reaktion hos dig? 

jeg er ikke aggresiv. Synes bare ikke at du skal blande dig i noget du alligevel ikke gider og forstå. Hvorfor søger du ikke på Google og alle mulige andre steder istedet for at gøre dette til en debat som TS egetlig ikke ønsker?

Anmeld

15. maj 2014

A&F

Lad være med at tillægge mig holdninger, jeg ikke har ytret. Det er et faktum, at uddannelsesniveauet og antallet af skrifttro indbyggere i et land er omvendt proportionelle størrelser. 

Jamen jeg vil ikke sættes ind i sådan et faktum . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.