Omskæring af dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
A&F skriver:

Jeg har ytringsfrihed. Så kan sagtens sige at jeg ikke synes det passer for mit og andres vedkomme . Se hvor mange højtuddannede muslimer der er, og som er stærkt troende. Hvor er de i undersøgelsen? Og den værdi du lægger i de fakta, den samme værdi lægger jeg inde fakta jeg har fra koranen. Vi vælger selv hvad vi vil tro på heldigvis . Så fred være med det

Så når undersøgelser viser, at flertallet af rygere er lavtuddannede, kan jeg bare sige, det ikke passer, fordi jeg er veluddannet og ryger? 

De højtuddannede troende er jo også med, men de er en minoritet i forhold til de højtuddannede, der IKKE tror. Det er sådan, man laver statistik - men det ved du jo godt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2014

A&F

Og det er kun piger og kvinder, der kan finde ud af det? Kønslæberne gemmer sandelig også på både urin og andet "urent". 

Jeg forstår ikke, at du rider på to heste - på den ene side bruger du religion og tro som argument og tilbageviser videnskab, på den anden side bruger du selv videnskabelige argumenter om fysiske fordele ved omskæring. Du tager fra begge "lejre", men tager samtidig afstand fra videnskab og fakta. Er det kun den videnskab, der passer til religionen, som duer? 

Jeg understøtter omskæringens fordele . Er det forkert? Piger har letter  tilgang til at vaske sig end drenge. Jeg går ind for videnskab og forskning, netop fordi islam også opererer med videnskab. Men hvorfor er mange højtuddannede så stadig troende? Kunne det tænke sig at det er taknemmeligheden fra Gud som har øget den højtuddannedes viden.!? At uden Gud ville den troende ikke være nået til det stadie det er i, uden Guds hjælp? Derfor giver den fakta ikke mening for mig, hvis du forstår mig? 

Anmeld

15. maj 2014

Anonym1112

A&F skriver:

Så lægger Gud vægt på intentionen. Fordi inkontinent eksisterer jo . 

Jamen hvorfor har Gud dog opfundet noget der hedder inkontinent når nu det er så urent at få urin på sig? 

Anmeld

15. maj 2014

A&F

Anonym1112 skriver:

Jamen hvorfor har Gud dog opfundet noget der hedder inkontinent når nu det er så urent at få urin på sig? 

Gud siger i koranen, at Han skaber hvad han vil 

Anmeld

15. maj 2014

Anonym1112

A&F skriver:

Jeg understøtter omskæringens fordele . Er det forkert? Piger har letter  tilgang til at vaske sig end drenge. Jeg går ind for videnskab og forskning, netop fordi islam også opererer med videnskab. Men hvorfor er mange højtuddannede så stadig troende? Kunne det tænke sig at det er taknemmeligheden fra Gud som har øget den højtuddannedes viden.!? At uden Gud ville den troende ikke være nået til det stadie det er i, uden Guds hjælp? Derfor giver den fakta ikke mening for mig, hvis du forstår mig? 

Vil nu nok pointere at det er noget nemmere for drenge at trække forhuden tilbage og få vasket der end det er for piger at få vasket i skke sprækker og revner.. 

Anmeld

15. maj 2014

Mor og meget mere

A&F skriver:

Så lægger Gud vægt på intentionen. Fordi inkontinent eksisterer jo . 

Så er det da nemt at udskyde omskæring, til drengen er voksen og selv kan bestemme. Han har intentionen om at være helt ren, men er endnu ikke gammel nok til at blive omskåret. 

Anmeld

15. maj 2014

Mor og meget mere

A&F skriver:

Så det ateistiske geni findes ikke? Dem er der nu en del af i historien...

Anmeld

15. maj 2014

A&F

Mor og meget mere skriver:

Så når undersøgelser viser, at flertallet af rygere er lavtuddannede, kan jeg bare sige, det ikke passer, fordi jeg er veluddannet og ryger? 

De højtuddannede troende er jo også med, men de er en minoritet i forhold til de højtuddannede, der IKKE tror. Det er sådan, man laver statistik - men det ved du jo godt? 

Jeg ser på det, på verdensplan. Ikke fordi undersøgelsen kun er fra DK fx eller andet. Jeg forstår hvor du vil hen, og benægter ikke sandsynligheden af alle de fakta som kommer frem.

Anmeld

15. maj 2014

A&F

Så det ateistiske geni findes ikke? Dem er der nu en del af i historien...

Det var ikke det undersøgelsen handlede om?

Anmeld

15. maj 2014

A&F

Så er det da nemt at udskyde omskæring, til drengen er voksen og selv kan bestemme. Han har intentionen om at være helt ren, men er endnu ikke gammel nok til at blive omskåret. 

Næh, for så ændre du på religionen. Det kan man ikke bare lige gøre for at behage det man selv synes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.