Omskæring af dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
A&F skriver:

Jeg har ytringsfrihed. Så kan sagtens sige at jeg ikke synes det passer for mit og andres vedkomme . Se hvor mange højtuddannede muslimer der er, og som er stærkt troende. Hvor er de i undersøgelsen? Og den værdi du lægger i de fakta, den samme værdi lægger jeg inde fakta jeg har fra koranen. Vi vælger selv hvad vi vil tro på heldigvis . Så fred være med det

Så når undersøgelser viser, at flertallet af rygere er lavtuddannede, kan jeg bare sige, det ikke passer, fordi jeg er veluddannet og ryger? 

De højtuddannede troende er jo også med, men de er en minoritet i forhold til de højtuddannede, der IKKE tror. Det er sådan, man laver statistik - men det ved du jo godt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2014

A&F

Og det er kun piger og kvinder, der kan finde ud af det? Kønslæberne gemmer sandelig også på både urin og andet "urent". 

Jeg forstår ikke, at du rider på to heste - på den ene side bruger du religion og tro som argument og tilbageviser videnskab, på den anden side bruger du selv videnskabelige argumenter om fysiske fordele ved omskæring. Du tager fra begge "lejre", men tager samtidig afstand fra videnskab og fakta. Er det kun den videnskab, der passer til religionen, som duer? 

Jeg understøtter omskæringens fordele . Er det forkert? Piger har letter  tilgang til at vaske sig end drenge. Jeg går ind for videnskab og forskning, netop fordi islam også opererer med videnskab. Men hvorfor er mange højtuddannede så stadig troende? Kunne det tænke sig at det er taknemmeligheden fra Gud som har øget den højtuddannedes viden.!? At uden Gud ville den troende ikke være nået til det stadie det er i, uden Guds hjælp? Derfor giver den fakta ikke mening for mig, hvis du forstår mig? 

Anmeld

15. maj 2014

Anonym1112

A&F skriver: