Har du blødt i starten af graviditeten???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2009

H+S Skjolgborg.

Zafir skriver:

Tak.... Jeg håber det går. Det gør jeg virkelig. Jeg skriver når der sker nyt...

Hej søde..
Jeg bleve helt  og remt af dit indlæg og gud jeg kende af stå der hvor du står nu...

Jeg håber i morgen det ser fint ud og du skriver det herind..

Jeg xxxx alt jeg kan for alt er ok og den blever hos jer.
Men kan kun følge dig hvis den ikke er rask..
Men håber den er det...

Mega Knus fra Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Henriette.S.J. skriver:

Hej søde..
Jeg bleve helt  og remt af dit indlæg og gud jeg kende af stå der hvor du står nu...

Jeg håber i morgen det ser fint ud og du skriver det herind..

Jeg xxxx alt jeg kan for alt er ok og den blever hos jer.
Men kan kun følge dig hvis den ikke er rask..
Men håber den er det...

Mega Knus fra Henriette

Jeg tror det er slut nu. Jeg kan ikke sige det med sikkerhed, før i morgen, når jeg har været på sygehuset og til lægen... Men jeg har haft mange smerter idag og har blødt store klumper... Så jeg tror det er slut.

Jeg har ikke grædt så mange tårer idag, mest igår... Jeg føler mig rimelig afklaret. Men jeg er ked af det, fordi jeg ikke forstår, hvorfor vi skal miste 2 gange i træk, hvis det er det der er sket nu...

Det værste er spørgsmålet, vi har fået så mange gange siden, vi mistede sidst: Hvvvaaaa, skal I ikke igang med at gøre skønne Idun til storesøster eller hva???...

JOW - det er faktisk det vi ønsker os rigtig meget... 

Det blir det værste spørgsmål fremover, hvis scanningen bekræfter, det jeg føler idag. At det er slut nu...

Anmeld

13. august 2009

H+S Skjolgborg.

Zafir skriver:

Jeg tror det er slut nu. Jeg kan ikke sige det med sikkerhed, før i morgen, når jeg har været på sygehuset og til lægen... Men jeg har haft mange smerter idag og har blødt store klumper... Så jeg tror det er slut.

Jeg har ikke grædt så mange tårer idag, mest igår... Jeg føler mig rimelig afklaret. Men jeg er ked af det, fordi jeg ikke forstår, hvorfor vi skal miste 2 gange i træk, hvis det er det der er sket nu...

Det værste er spørgsmålet, vi har fået så mange gange siden, vi mistede sidst: Hvvvaaaa, skal I ikke igang med at gøre skønne Idun til storesøster eller hva???...

JOW - det er faktisk det vi ønsker os rigtig meget... 

Det blir det værste spørgsmål fremover, hvis scanningen bekræfter, det jeg føler idag. At det er slut nu...

Lyder ikke rart...Men jeg forstå ikke hvorfor de første ville se dig i morgen de gang jeg har miste 7 gang der var det her og nu på sygehuse....

Scannes piller osv...Dog ikke piller alle gang kun hved de 2 MD.... men hved 2 af min sa ud af 5 der fik jeg jo smertestillingen...

Jeg håber for guds skyld den stadig er der søde...

Je kan sige hved min datter bløde jeg meget især i uge 33 og den dag hun blev født om morgen timer før kl:5 troede jeg lt var tabt hun var død inde i mig har aldrig set så meget blod ingang hved mine sa eller ma...

Jeg xxxxxxx alt jeg kan for alt er ok og det bare er nået andet småt..
Mvh Henriette

Anmeld

13. august 2009

Moderator

Henriette.S.J. skriver:

Lyder ikke rart...Men jeg forstå ikke hvorfor de første ville se dig i morgen de gang jeg har miste 7 gang der var det her og nu på sygehuse....

Scannes piller osv...Dog ikke piller alle gang kun hved de 2 MD.... men hved 2 af min sa ud af 5 der fik jeg jo smertestillingen...

Jeg håber for guds skyld den stadig er der søde...

Je kan sige hved min datter bløde jeg meget især i uge 33 og den dag hun blev født om morgen timer før kl:5 troede jeg lt var tabt hun var død inde i mig har aldrig set så meget blod ingang hved mine sa eller ma...

Jeg xxxxxxx alt jeg kan for alt er ok og det bare er nået andet småt..
Mvh Henriette

Jeg håber ikke det skal tage 4-5 gange mere, for at vi gør Idun til storesøster. Så ved jeg ikke om ejg har lyst til at blive ved...

Jeg ved heller ikke noget med sikkerhed, før i morgen, men det har været voldsomt idag...

Og smerter...

mmm...

Men skriver selvfølgelig update i morgen...

Anmeld

13. august 2009

H+S Skjolgborg.

Zafir skriver:

Jeg håber ikke det skal tage 4-5 gange mere, for at vi gør Idun til storesøster. Så ved jeg ikke om ejg har lyst til at blive ved...

Jeg ved heller ikke noget med sikkerhed, før i morgen, men det har været voldsomt idag...

Og smerter...

mmm...

Men skriver selvfølgelig update i morgen...

Søde hva med af ringede til lægevagten...
De skal sgu se dig nu og her..
Forstå dig godt i ikke af prøve så mange gang.Jeg var også tæt på af opgive men efter min sidste sa den 19/2-05 og frem til okt 2005 fat de jo ud af lidt hvorfor jeg ahr meget slapslimhinde og chnace for foster blever der uden hjælp inden de første 10-12 uger er 5% mned piller er den oppe på 85-95 % *SS*..
Så med min datter og lille bror her har jeg fået de pille fra teste ca var positiv...

Men man er jo ikke 100 % om en eller to ud af de 7 har været syg og derfor..

Jeg ville se af få ringede til lægeagten og bede om af bleve set på nu og her..

Mvh Henriette

Anmeld

13. august 2009

Nemesis

åhh Zafir....har været der! kæmpe kram til dig og jeg vil krydse hvad jeg kan for dig og spiren!

Knus Sisse

Anmeld

13. august 2009

Moderator

Henriette.S.J. skriver:

Forstå dig godt i ikke af prøve så mange gang.Jeg var også tæt på af opgive men efter min sidste sa den 19/2-05 og frem til okt 2005 fat de jo ud af lidt hvorfor jeg ahr meget slapslimhinde og chnace for foster blever der uden hjælp inden de første 10-12 uger er 5% mned piller er den oppe på 85-95 % *SS*..
Så med min datter og lille bror her har jeg fået de pille fra teste ca var positiv...

Mvh Henriette

Jeg vil hellere til min egen læge i morgen. Hun er sød og hende kender jeg. Så jeg har tid i morgen kl. 945. Så kører vi ind og bliver scannet bagefter... mmm...

Anmeld

13. august 2009

H+S Skjolgborg.

Henriette.S.J. skriver:

Mvh Henriette

p.s hved dog begge mine MA hvorfor...

den 1 i nov 97 var på spark ned af træpperne..
2 gang var mit valg i april 2006 pga jeg fik mange piller mod dep,angst og strees og 90 % chance for den var meget syg...
Så fik piller/abort i uge 8+6

Håber du ringer til lægevagen..
Hold da op baby.dk driler i forindese  bogsaver.. skiv men ikke alle bogstaver vil ikke med +den er langsom.

MVH Henriette

Anmeld

13. august 2009

H+S Skjolgborg.

Ok derfor... Forståligt nok..
Håber alt det bedste for jer søde...
Mvh Henriette og mega kram....

Anmeld

13. august 2009

H+S Skjolgborg.

P,s hjælp jeg logge af og på igen var da iiii...
Har jeg prøve to gang før...
Knussss

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.