Har du blødt i starten af graviditeten???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rikke skriver:

Puha, kan sørme godt forstå du er bekymret

Jeg har blødt i starten af begge mine graviditeter uden at der har været nogen forklaring på det. Jeg var ca 8 uger henne begge gange. Det var også ligesom dit... hvor det blødte lidt, stoppede lidt, og så kom der lidt mere. Jeg tror i alt det varede i omkring 4 dage, men der var altså intet galt.

Hvordan går det nu??

Det er da rart at der er flere der har prøvet det. At du skriver at det kommer lidt og stopper lidt. Sådan har det gjort i et døgn nu... mmm...

Jeg syntes bare ikke det er sjovt syntes jeg ej!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

Moderator

Tanja.. skriver:

Zafir ,, Hvordan går det søde   ??

Jeg har blødt en lille smule on/off hele dagen... Altså så går der nogen timer, hvor der ikke kommer noget og nogen timer, hvor det kommer igen... mmm...
Det er lidt - så lidt at det ikke kommer i trusserne, men at det er på papiret når jeg tørrer mig, men det er der. Det skifter karakter, sådan lyserødt/rødt og brunligt...

Jeg håber bare snart det stopper, det dræner mig fuldstændig idag. Jeg er bare så træt...

Anmeld

11. august 2009

Mca<3

Zafir skriver:

Jeg har blødt en lille smule on/off hele dagen... Altså så går der nogen timer, hvor der ikke kommer noget og nogen timer, hvor det kommer igen... mmm...
Det er lidt - så lidt at det ikke kommer i trusserne, men at det er på papiret når jeg tørrer mig, men det er der. Det skifter karakter, sådan lyserødt/rødt og brunligt...

Jeg håber bare snart det stopper, det dræner mig fuldstændig idag. Jeg er bare så træt...

Når ok , Dejligt at du ikke bløder rigtigt meget   Jeg  for jer .

Anmeld

11. august 2009

Moderator

Tanja.. skriver:

Når ok , Dejligt at du ikke bløder rigtigt meget   Jeg  for jer .

Det må bare gerne STOPPE!!!! Gider ikke sådan noget shite...

Anmeld

11. august 2009

Mca<3

Zafir skriver:

Det må bare gerne STOPPE!!!! Gider ikke sådan noget shite...

Uh det kan jeg så sandelig godt forstå ,,,   Men det er nok pga du skulle have haft mens nu   Sikker på det nok skal gå dig godt

Anmeld

11. august 2009

Moderator

Tanja.. skriver:

Uh det kan jeg så sandelig godt forstå ,,,   Men det er nok pga du skulle have haft mens nu   Sikker på det nok skal gå dig godt

det virker bare helt vildt sært at man så lige bløder, når jeg ikke har gjort det de andre gange... mmmm... grrr...

Men ja, jeg håber også 'bare' det er min cyklus der er stærk...

Anmeld

11. august 2009

H+S Skjolgborg.

Zafir skriver:

det virker bare helt vildt sært at man så lige bløder, når jeg ikke har gjort det de andre gange... mmmm... grrr...

Men ja, jeg håber også 'bare' det er min cyklus der er stærk...

Jeg bløde i 2 dag i uge 8 med min søn..Med min datter bløde jeg i uge 8-16 ca 4 dage ikke vildt  meget lidt mindre en en mens og i uge 34 bløde jeg så en del og var 3 finger åben hold mig meget på sofaen til uge 38 skulle jeg nok ikke have gjort kun til uge 37 for føde da jeg var 40+1 men huritgt gik det dog selvom jeg starte med mega blødningen kl 5 om morgen den 13/8 og ind til hun blev født også aftog det da en del...

Men man skal alid få det tjekke og holde øje med det har jeg fået afvide.
Uover det har jeg 5 sa og 2 ma bag mig ud over 2 dejlig børn 3 med min søn i maven...

Men syntes da du skal bede om en scanningen have jeg gjort.
Hvor langt er du ca henne i dag??

Mvh Henriette

Anmeld

11. august 2009

Pia

Hej Zafir..

i de tre første måneder i min anden graviditet,  blødte jeg on/off lige omkring det tidspunkt hvor mens skulle have været..
Jeg var også hamrende nervøs hver gang.. Men så længe man ikke styrt bløder og ikke har smerter, så er der ikke noget og frygte..
Men jeg kan sagtens følge din frustation.. Jeg var hamrende nervøs hver gang..
Begge mine piger er bleve til ved icsi ( behandling) og her anden gang da jeg var gravid med Louise begyndte jeg og bløde dagen efter jeg havde fået den positive blodprøve..
Min verden styrtede jo sammen , da jeg opdagede blodte, men vi slap med skrækken..
Men den skræk skulle vi altså opleve tre gange i min graviditet...
Og det lyder meget til at dine blødninger er på samme måde, så jeg tror ikke du har noget og frygte..

Knus Pia.

Anmeld

11. august 2009

LotteGabriella

Zafir skriver:

Og hvor meget?

Jeg blødte lidt igår... og så holdte det op også blødte jeg ikke i nat og nu her til morgen bløder jeg mere hertil morgen end jeg gjorde igår...

Jeg gik selvf i panik igår og tog til vagtlægen igår og han sagde at det ikke nødvændigvis behøvede at være noget galt... Men at man skal se tiden an og se hvad der sker over de næste dage...

Men jeg bliver bare så bange alligevel... Det passer med at det skulle være mens, på en eller anden bizar måde, at jeg så skulle være sprunget en mens over også får mens nu.

Men det er ikke så meget at det kan være i et bind...

Jeg bliver ikke lige scannet nu, sagde han fordi jeg blev scannet i torsdags, så vi ved at den sidder rigtigt og altså ikke udenfor eller noget.

Suk. Jeg er bare bange og ked af det...

Men han sagde at der var mange flere der bløder end der mister... Men jeg bliver bare SÅ bange og ked af det...

pyyha det kan jeg godt forstå men jeg er sikker på at det nok skal gå over igen, har også hørt fra andre at det er meget normalt...frem med de positive tanker og op med humøret

krammer til dig

Anmeld

12. august 2009

Moderator

Henriette.S.J. skriver:

Jeg bløde i 2 dag i uge 8 med min søn..Med min datter bløde jeg i uge 8-16 ca 4 dage ikke vildt  meget lidt mindre en en mens og i uge 34 bløde jeg så en del og var 3 finger åben hold mig meget på sofaen til uge 38 skulle jeg nok ikke have gjort kun til uge 37 for føde da jeg var 40+1 men huritgt gik det dog selvom jeg starte med mega blødningen kl 5 om morgen den 13/8 og ind til hun blev født også aftog det da en del...

Men man skal alid få det tjekke og holde øje med det har jeg fået afvide.
Uover det har jeg 5 sa og 2 ma bag mig ud over 2 dejlig børn 3 med min søn i maven...

Men syntes da du skal bede om en scanningen have jeg gjort.
Hvor langt er du ca henne i dag??

Mvh Henriette

Tak... Jeg er også lidt mere rolig nu, når de ligesom holder niveauet... Men de siger hele tiden, at man skal se tiden an og holde øje med om det bliver mere... Så det har jeg jo gjort... Jeg ved ikke om det er det jeg bliver træt af...

det har ikke været siden igår ved aftensmadstid... men nu må jeg se om der kommer mere idag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.