Har du blødt i starten af graviditeten???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2009

qp

Zafir skriver:

Så er det overstået... Eller dvs. ikke helt. Den er død og på vej ud. Jeg abortere af mig selv i løbet af weekenden... Det føles tomt og mærkeligt. Det var super underligt at være tilbage på 9.3, hvor vi skulle af med den der var syg, sidste okt. Det var den sødeste unge dejlige læge, som også var der for os sidste år, der undersøgte os idag. Hun var super omsorgsfuld og vi snakkede om tingene - også dem sidste år.

Mine forældre (far og vivi) kommer og henter Idun om lidt. Jeg har ikke lyst til at hun skal være hjemme, når det sker... Når den kommer ud... HVis jeg får endnu flere smerter, eller bliver ked af det eller noget... Hun skal beskyttes. Hun glæder sig til at komme på weekend og har savnet dem, fordi de har været på ferie...

Vi skal tilbage og scannes søndag på sygehuset. Hende den søde læge, er der igen, på søndag. Hun sagde at hun ville 100% selv tage os, på søndag, når vi kom. Så vi ikke skulle til flere fremmede. Det føles rart...

Jeg er stadig meget træt. Min veninde og hendes søster kommer i aften. Så æder vi en masse slik og chips og se talent også køber jeg nogen smøger og ryger nogen smøger gør jeg... SKU... Når jeg alligevel ikke har noget andet liv i mig. (ikke at jeg i forvejen har røget hverdag, men jeg har rigtig meget lyst til en smøg idag!!!)...

Også skal jeg ringe til mor og svigermor... - Dem har jeg ikke snakket med i ugen. Det bliver ikke så sjovt. Jeg har ikke haft lyst til at ringe til nogen, så jeg har kun snakket med dem, der har ringet eller skrevet...

Så far og Idun skal ud og samle græsopsamleren, inden bedstelars og bedstevivi kommer... Så ringer jeg til min mor og svigermor...

Tak for alle jeres tanker, det varmer. Jeg håber virkelig at jeg kan blive gravid igen snart... For jeg ønsker bare så meget at kunne gøre min dejlige smukke datter til storesøster. Der er så meget kærlighed i hende, også til en lillebror eller søster...

Der kommer sikkert tanker og reflektioner i løbet af weekenden... mmm...

Og ja, så kommer den der døde også ud. Hun mente at den havde været død i en lille uge, så den er død ligeefter, jeg blev scannet i torsdags ... Det føles godtnok underligt i øvrigt...

Det hele føles bare så underligt...

men altså nu, skal der ses fremad. Det her skal overstået. Forhåbentligt bliver jeg lidt friskere snart. Jeg tror aldrig jeg har været så træt som i denneher uge... Suk.

Men tak fordi I er der.

Mine ord kan ikke lette din smertre og jeg kan ikke sætte mig ind i hvordan det må føles for dig - men tror det må være en ganske forfærdelig følelse som ingen bør  gennemleve.
Jeg vil sende dig et hjerte som symboliserer kærlighed og og en sol som symboliserer livet samt ønske dig/jer alt det bedste fremover.

Kærlig hilsen Mariann

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2009

mariamiss6

årh zafir for syv søren da også..... hvor er jeg ked af det på jeres vegne, jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige.. eller der er så meget jeg gerne ville sige, men jeg tror det er en god idé at lade være....

shitfuck, altså....

Anmeld

14. august 2009

Diana...

Åh søde Zafir jeg ved ikke hvad jeg skal sige andet end at jeg sender alle mine tanker til jer og masse af kram.

Knus Diana

Anmeld

14. august 2009

lene

Søde Zafir jeg aner ikke hvad jeg skal sige, men sender jer en masse varme tanker og kram
Knus Lene

Anmeld

14. august 2009

Mira0911

Zafir - Er helt blank.. Jeg føler med jer... Sender end masse tanker... :O) Kæmpe krammer herfra...

Anmeld

15. august 2009

Mathilde

Åh nej Zafir...hvor er det uretfærdigt at i skal igennem det en gang til !!! Livet er ubarmhjerteligt engang imellem...
Men jeg synes du trods alt lyder til at holde hovedet oven vande

Jeg sender dig positive tanker og håber det snart er overstået.

Kæmpetil dig!

Anmeld

16. august 2009

Snuffler25

Det gør mig meget ondt for dig Zafir Sender masser af varme tanker din vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.