Har du blødt i starten af graviditeten???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29.834 visninger
86 svar
0 synes godt om
11. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Og hvor meget?

Jeg blødte lidt igår... og så holdte det op også blødte jeg ikke i nat og nu her til morgen bløder jeg mere hertil morgen end jeg gjorde igår...

Jeg gik selvf i panik igår og tog til vagtlægen igår og han sagde at det ikke nødvændigvis behøvede at være noget galt... Men at man skal se tiden an og se hvad der sker over de næste dage...

Men jeg bliver bare så bange alligevel... Det passer med at det skulle være mens, på en eller anden bizar måde, at jeg så skulle være sprunget en mens over også får mens nu.

Men det er ikke så meget at det kan være i et bind...

Jeg bliver ikke lige scannet nu, sagde han fordi jeg blev scannet i torsdags, så vi ved at den sidder rigtigt og altså ikke udenfor eller noget.

Suk. Jeg er bare bange og ked af det...

Men han sagde at der var mange flere der bløder end der mister... Men jeg bliver bare SÅ bange og ked af det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

Mary

Jeg har blødt i 2 ud af 3 graviditeter - har de to af børnene, og venter det 3.  Jeg kan sagtens sætte mig ind i din frustration og angst for at der er noget galt. Jeg vil bare fortælle dig at jeg blødte kraftigt/voldsomt een gang i denne graviditet og jeg er nu lige knap halvvejs, så det kan godt lade sig gøre at bløde meget uden at abortere. Jeg pletblødte med min ældste.

Har du smerter?

Maria 19+4 - håber det bedste

Anmeld

11. august 2009

Mca<3

Jeg styrtblødte 3 gange i den sidste graviditet   Røg til scanning hver gang ..  Han var hvor han skulle være . Ved sidste scanning sagde lægen at 20 procent bløder i deres graviditet . Det skal bare helst stoppe inden uge 20 ,,,  krydser fingre for jer søde

Anmeld

11. august 2009

Moderator

Mary skriver:

Jeg har blødt i 2 ud af 3 graviditeter - har de to af børnene, og venter det 3.  Jeg kan sagtens sætte mig ind i din frustration og angst for at der er noget galt. Jeg vil bare fortælle dig at jeg blødte kraftigt/voldsomt een gang i denne graviditet og jeg er nu lige knap halvvejs, så det kan godt lade sig gøre at bløde meget uden at abortere. Jeg pletblødte med min ældste.

Har du smerter?

Maria 19+4 - håber det bedste

Jeg har ikke smerter.

Jeg har lige snakket med lægen. hun siger at jeg skal tage en slapper. Ligge mig ned under dynen og tage det med ro... også var det gode tegn at det er omkring cyklus, altså at blødningen passer i min cyklus, for det er normalt at man kan bløde lidt der..

Suk..

Anmeld

11. august 2009

Moderator

Tanja.. skriver:

Jeg styrtblødte 3 gange i den sidste graviditet   Røg til scanning hver gang ..  Han var hvor han skulle være . Ved sidste scanning sagde lægen at 20 procent bløder i deres graviditet . Det skal bare helst stoppe inden uge 20 ,,,  krydser fingre for jer søde

Hvornår styrtblødte du???... og kunne de sige hvad der var galt????...

Anmeld

11. august 2009

Moderator

Zafir skriver:

Jeg har ikke smerter.

Jeg har lige snakket med lægen. hun siger at jeg skal tage en slapper. Ligge mig ned under dynen og tage det med ro... også var det gode tegn at det er omkring cyklus, altså at blødningen passer i min cyklus, for det er normalt at man kan bløde lidt der..

Suk..

skulle lige til at skrive det.. det er nemlig et rigtig godt tegn at det lige omkring mens tid!
Kan godt forstå du er forvirret og bange det er slet ikke rart sådan noget!
Så du skal da have en kæææmpe krammer, og så vil jeg sige at jeg tror slet ikke du har noget at være bekymret over!
jeg for at bebser har det skønt derinde og bliver ved med det indtil det er tid til at komme ud...- og jeg tror også det forholder sig sådan!
knuser

Anmeld

11. august 2009

Mca<3

Zafir skriver:

Hvornår styrtblødte du???... og kunne de sige hvad der var galt????...

Jeg begyndte i uge12 ,,   De sagde at der sidder nogle hinder oppe ved livmoderen der kan blive porøse og bløde når man bliver gravid .. Men jeg blødte alt for meget og for sort til det kunne være det ,,  Det var ligesom jeg blødte indvendigt til min livmoder var fyldt op og så blev den tømt i en stor skylle  Han gjorde meget ud af at fortælle at der bare ikke var en forklaring på¨de 20 procent der blødte men at det bare var normalt for dem og at vi ikke var tættere på at abotere end de andre  Mathilde blødte også lidt kan jeg huske

Anmeld

11. august 2009

Moderator

Caroline86 skriver:

skulle lige til at skrive det.. det er nemlig et rigtig godt tegn at det lige omkring mens tid!
Kan godt forstå du er forvirret og bange det er slet ikke rart sådan noget!
Så du skal da have en kæææmpe krammer, og så vil jeg sige at jeg tror slet ikke du har noget at være bekymret over!
jeg for at bebser har det skønt derinde og bliver ved med det indtil det er tid til at komme ud...- og jeg tror også det forholder sig sådan!
knuser

har du prøvet det???

Anmeld

11. august 2009

Moderator

Tanja.. skriver:

Jeg begyndte i uge12 ,,   De sagde at der sidder nogle hinder oppe ved livmoderen der kan blive porøse og bløde når man bliver gravid .. Men jeg blødte alt for meget og for sort til det kunne være det ,,  Det var ligesom jeg blødte indvendigt til min livmoder var fyldt op og så blev den tømt i en stor skylle  Han gjorde meget ud af at fortælle at der bare ikke var en forklaring på¨de 20 procent der blødte men at det bare var normalt for dem og at vi ikke var tættere på at abotere end de andre  Mathilde blødte også lidt kan jeg huske

Det lyder vildt...

Det må virkelig have været stressende!!!... Selvom at det var noget helt andet.
også vildt at livmoderen kan blive fyldt helt op med blod også at det kan komme ud sådan.

Anmeld

11. august 2009

Mca<3

Zafir skriver:

Det lyder vildt...

Det må virkelig have været stressende!!!... Selvom at det var noget helt andet.
også vildt at livmoderen kan blive fyldt helt op med blod også at det kan komme ud sådan.

Første gang blev jeg så bange at jeg kørte op på skade stuen og bad dem tage mig med det samme   Toilettet var fyldt med det sorte blod .. Men for pokker hvor gik det jo bare gode alligevel ,, Havde aldrig regnet med der skulle komme et barn ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.