En lille update... :
Jeg har blødt hele dagen igår. Igår eftermiddags og aftes, tog det til. Det var næsten så 'slemt' som en mens... Alligevel, er der jo ikke dømt 'ude' endnu. Lægen sagde at det kunne være som en kraftig mens og stadig ikke være ovre...
Der kom ikke noget, der mindede om store klumper - ikke for at være beskrivende klam...
Jeg græd meget igår... Men min søde nabo kom og hentede Idun. Jeg snakkede meget med Tom, inden han skulle på arbejde.
Det værste da vi mistede efter nf, var at vi først så at den var fin og bagefter så fra den anden side og så at den var så syg så syg. Derfor besluttede vi at holde planen og vente til lægetiden i morgen. - Så er der gået de dage lægen sagde i mandags.
Jeg er stadig meget meget træt. Jeg lagde mig med hænderne på maven igår aftes. Sagde: Jeg elsker dig! - Bliv hos os, hvis du er rask. Jeg elsker dig. Tag afsted hvis du er syg. Jeg elsker dig. Dette gentog jeg, til jeg faldt i søvn.
Jeg drømte at jeg var indlagt. Jeg fikatvide at jeg havde en 'influenza' i mit underliv og at jeg blev scannet og den var fin...
Jeg ved ikke om det er et tegn eller ej. Men det var hvad jeg drømte.
Jeg snakkede længe i telefon med en veninde i morges, der er terapeud. Snakkede om at sende positive tanker til den. Til kroppen. Være i det og prøve at se det positive.
Men jeg er træt - jeg vil gerne have en afslutning. Enten at det stopper og vi kører videre, eller at det er slut.
Det ved jeg i morgen - måske...
mmm. Men det var altså en update. Men jeg er afklaret med at den skal afsted, hvis den skal afsted. Og jeg glæder mig over at den bliver, hvis den bliver.
Anmeld