Har du blødt i starten af graviditeten???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2009

Mca<3

Zafir skriver:

tak... Det eneste der føles så sygt, var at vi skulle igennem hele det cirkus sidst... Og at jeg skulle føde den og alt det der shit. det er jeg taknemmelig for at slippe for nu. Men jeg havde virkelig håbet at 2. gang var lykkens gang...

Men jow. Håber også på at jeg bliver hurtigt gravid igen... Så vi kan komme videre med at blive 4 herhjemme...

3 gang er jo lykkens gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2009

LauraLW

Zafir skriver:

Det er nu lidt anderledes end sidst... fordi den var så stor og det var en fødsel og sådan. det er jeg takmennelig over at være forskånet for...

jeg vil bare have at weekenden skal gå og jeg skal komme ud på den anden side... mmm

ja, ved godt det er noget helt andet. Men sorgen og tabet er (måske) den samme - Og lige meget hvad, så er det hårdt at miste.

Håber virkelig at du kommer hurtigt igennem det!

Knus og kram.

Anmeld

14. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LauraLW skriver:

ja, ved godt det er noget helt andet. Men sorgen og tabet er (måske) den samme - Og lige meget hvad, så er det hårdt at miste.

Håber virkelig at du kommer hurtigt igennem det!

Knus og kram.

Det håber jeg også. Det var også derfor det var super rart at det var den samme super søde læge som sidst. Der virkelig forstod lige at snakke begge ting igennem med os. Det var så skønt!!!

Jeg ville bare virkelig gerne have det overstået med at snakke med min mor og svigermor, så det kunne være overstået... suk. Men ingen af dem tager telefonerne...

Anmeld

14. august 2009

LauraLW

Zafir skriver:

Det håber jeg også. Det var også derfor det var super rart at det var den samme super søde læge som sidst. Der virkelig forstod lige at snakke begge ting igennem med os. Det var så skønt!!!

Jeg ville bare virkelig gerne have det overstået med at snakke med min mor og svigermor, så det kunne være overstået... suk. Men ingen af dem tager telefonerne...

Puha nej, det er også bare noget der skal overståes. - Ikke sjovt at sige højt.
Lige da det skete med mig, der var det min kæreste der ringede til min mor, og så var det mor der tog teten. Senere skulle jeg selv sige det til nogle veninder, og det var super hårdt.

Åh, er virkelig glad for at I trods alt har en god læge der kan hjælpe og støtte jer. Det er helt forfærdeligt at blive kastet fra den ene til den anden.

Anmeld

14. august 2009

Moderator

LauraLW skriver:

Puha nej, det er også bare noget der skal overståes. - Ikke sjovt at sige højt.
Lige da det skete med mig, der var det min kæreste der ringede til min mor, og så var det mor der tog teten. Senere skulle jeg selv sige det til nogle veninder, og det var super hårdt.

Åh, er virkelig glad for at I trods alt har en god læge der kan hjælpe og støtte jer. Det er helt forfærdeligt at blive kastet fra den ene til den anden.

mmm... Det er også noget pis, fordi jeg bare ikke har orket at ringe til folk i løbet af ugen. Så jeg har snakket med dem der har ringet til mig... altså mine veninder og sådan. Men jeg har bare ikke lige fået snakket med min mor og min svigermor.

Og sådan noget pis, det er første gang min mor blev glad for at jeg blev gravid... mmm... Sidste gang, blev hun nærmest helt lettet da jeg mistede... Men hun er kommet videre i hendes terapi, og blev oprigtig glad på vores vegne... æv. også skal jeg fortælle hende, at det ikke blev alligevel. ARGH...

Anmeld

14. august 2009

LauraLW

Zafir skriver:

mmm... Det er også noget pis, fordi jeg bare ikke har orket at ringe til folk i løbet af ugen. Så jeg har snakket med dem der har ringet til mig... altså mine veninder og sådan. Men jeg har bare ikke lige fået snakket med min mor og min svigermor.

Og sådan noget pis, det er første gang min mor blev glad for at jeg blev gravid... mmm... Sidste gang, blev hun nærmest helt lettet da jeg mistede... Men hun er kommet videre i hendes terapi, og blev oprigtig glad på vores vegne... æv. også skal jeg fortælle hende, at det ikke blev alligevel. ARGH...

Kan Tom ikk hjælpe med at ringe? Ellers måske vent lidt... det kan være det bliver nemmere i løbet af de næste par dage eller i næste uge?

Anmeld

14. august 2009

Moderator

LauraLW skriver:

Kan Tom ikk hjælpe med at ringe? Ellers måske vent lidt... det kan være det bliver nemmere i løbet af de næste par dage eller i næste uge?

Hmmm... tror min mor ville blive helt :-S hvsi Tom ringede... Så det ville bare være værre... jeg vil gerne have det overstået. Lidt som et plaster du ved...

Anmeld

14. august 2009

LauraLW

Zafir skriver:

Hmmm... tror min mor ville blive helt :-S hvsi Tom ringede... Så det ville bare være værre... jeg vil gerne have det overstået. Lidt som et plaster du ved...

I know.... Så er det desværre bare at kaste sig ud i det

Anmeld

14. august 2009

Moderator

LauraLW skriver:

I know.... Så er det desværre bare at kaste sig ud i det

Ja.... det er noget jeg bliver nødt til at gøre selv. Så det ikke er sådan noget.: hVordan har hun det? og hvordan er det? og har hun ondt osv... det må jeg gøre selv. Når de ellers gider at tage telefonerne... :-S

Anmeld

14. august 2009

Moderator

Zafir skriver:

Ja.... det er noget jeg bliver nødt til at gøre selv. Så det ikke er sådan noget.: hVordan har hun det? og hvordan er det? og har hun ondt osv... det må jeg gøre selv. Når de ellers gider at tage telefonerne... :-S

Jeg har skrevet til dig på Marts 04!
kæmpe kram!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.