Har du blødt i starten af graviditeten???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Henriette.S.J. skriver:

Jeg bløde i 2 dag i uge 8 med min søn..Med min datter bløde jeg i uge 8-16 ca 4 dage ikke vildt  meget lidt mindre en en mens og i uge 34 bløde jeg så en del og var 3 finger åben hold mig meget på sofaen til uge 38 skulle jeg nok ikke have gjort kun til uge 37 for føde da jeg var 40+1 men huritgt gik det dog selvom jeg starte med mega blødningen kl 5 om morgen den 13/8 og ind til hun blev født også aftog det da en del...

Men man skal alid få det tjekke og holde øje med det har jeg fået afvide.
Uover det har jeg 5 sa og 2 ma bag mig ud over 2 dejlig børn 3 med min søn i maven...

Men syntes da du skal bede om en scanningen have jeg gjort.
Hvor langt er du ca henne i dag??

Mvh Henriette

I øvrigt - du skriver at du har flere sa og ma bag dig. Hvordan føltes de, i forhold til de graviditeter, der er blevet til noget?

KRAM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2009

Moderator

Pia skriver:

Hej Zafir..

i de tre første måneder i min anden graviditet,  blødte jeg on/off lige omkring det tidspunkt hvor mens skulle have været..
Jeg var også hamrende nervøs hver gang.. Men så længe man ikke styrt bløder og ikke har smerter, så er der ikke noget og frygte..
Men jeg kan sagtens følge din frustation.. Jeg var hamrende nervøs hver gang..
Begge mine piger er bleve til ved icsi ( behandling) og her anden gang da jeg var gravid med Louise begyndte jeg og bløde dagen efter jeg havde fået den positive blodprøve..
Min verden styrtede jo sammen , da jeg opdagede blodte, men vi slap med skrækken..
Men den skræk skulle vi altså opleve tre gange i min graviditet...
Og det lyder meget til at dine blødninger er på samme måde, så jeg tror ikke du har noget og frygte..

Knus Pia.

Puha... lyder ikke sjovt...

Godt du har dejlige børn ud af det

Anmeld

12. august 2009

Moderator

Nu har jeg ikke blødt siden igår ved aftensmadstid... Det gjorde jeg sådan set heller ikke mandag, men da startede det igen tirsdag morgen..
Nu ser jeg tiden an og bliver hjemme idag også. Jeg er bare ekstremt træt...Ved ikke om det er en reaktion eller hvad. Jeg har jo også været på wc og tjekke om der er blod 200 gange... mmm..

Så nu bliver jeg hjemme. Tager det stille og roligt. Måske kører jeg over i centeret og afleverer de 1000 flasker vi har fået samlet fra alle sommerens vikingemarkeder. (cola flasker - Det drikker vikinger meget af!!HEHE)...

og passer på mig selv.

Suk, jeg ville bare være glad og ubekymret...

Det kommer nok om en måned.

Anmeld

12. august 2009

Henriette72

Hej Søde

Jeg er glad for at høre at du ikk bløder mere, men hvis du ikk kan finde ro og slappe af, så synes jeg at du skal bede og en skanning så du kan se at alt er så det skal være.
Det er meget muligt at lægerne siger at du skal tage det roligt og se tiden an, men det er godt nok svært. Tro mig, jeg ved det, jeg har været der

Jeg er patient hos Jan Pelle (gyn i Slagelse) og har fået af vide at jeg til hver en tid kan ringe og blive tjekket og hvis han har ferie lukket, skal jeg bare ringe til Slagelse syghus og så tager de mig så hurtigt som muligt. Så hvis det kan  hjælpe med til at slappe af og nyde graviditeten, så synes jeg at du skal ringe til lægen igen og "slå i bordet"... Ellers vil jeg gerne gøre det for dig

Anmeld

12. august 2009

Moderator

Henriette72 skriver:

Hej Søde

Jeg er glad for at høre at du ikk bløder mere, men hvis du ikk kan finde ro og slappe af, så synes jeg at du skal bede og en skanning så du kan se at alt er så det skal være.
Det er meget muligt at lægerne siger at du skal tage det roligt og se tiden an, men det er godt nok svært. Tro mig, jeg ved det, jeg har været der

Jeg er patient hos Jan Pelle (gyn i Slagelse) og har fået af vide at jeg til hver en tid kan ringe og blive tjekket og hvis han har ferie lukket, skal jeg bare ringe til Slagelse syghus og så tager de mig så hurtigt som muligt. Så hvis det kan  hjælpe med til at slappe af og nyde graviditeten, så synes jeg at du skal ringe til lægen igen og "slå i bordet"... Ellers vil jeg gerne gøre det for dig

Jeg tror jeg venter til på fredag. Der skal jeg til lægen også vil jeg blive scannet bagefter... Så kan jeg se på det der...

NU vil jeg i hvertfald se tiden an idag og se om der kommer mere... i løbet af dagen. Og slappe AF... Så jeg kan se om jeg kan holde op med at være så træt...

Anmeld

12. august 2009

Henriette72

Jeg er sikker på at alt er som det skal være.

Anmeld

12. august 2009

Moderator

PIS - nu er der blod igen. det har der ikke været i 12 timer... Så en times tid efter jeg stod op, så er det der igen. Ligesom igår morges... Så kan jeg rende på wc hele tiden igen idag og se om det bliver værre eller mindre...

Æv...

Anmeld

12. august 2009

Misjelle

Zafir skriver:

PIS - nu er der blod igen. det har der ikke været i 12 timer... Så en times tid efter jeg stod op, så er det der igen. Ligesom igår morges... Så kan jeg rende på wc hele tiden igen idag og se om det bliver værre eller mindre...

Æv...

Zafir jeg tror ærligt ikke du skal være bekymret. Det er så lettere sagt en gjort, synes det var igår jeg selv stod i næsten samme situation. Har du fået snakket med lægen? Tænker det ville være rart for dig, så du måske kunne få lidt ro? Jeg fik faktisk en lille påtale fra min læge da jeg havde ventet 14 dage inden jeg kontaktede dem, men ville jo ikke virke hysterisk (typisk mig ). Alt var jo fint, men så fik jeg da ro og slap for at tjekke trusseindlægget 1 gang i timen .

knus Michelle

Anmeld

12. august 2009

Moderator

Misjelle skriver:

Zafir jeg tror ærligt ikke du skal være bekymret. Det er så lettere sagt en gjort, synes det var igår jeg selv stod i næsten samme situation. Har du fået snakket med lægen? Tænker det ville være rart for dig, så du måske kunne få lidt ro? Jeg fik faktisk en lille påtale fra min læge da jeg havde ventet 14 dage inden jeg kontaktede dem, men ville jo ikke virke hysterisk (typisk mig ). Alt var jo fint, men så fik jeg da ro og slap for at tjekke trusseindlægget 1 gang i timen .

knus Michelle

jeg har været til. Jeg var til vagtlægen og snakkede med min læge igår morges... De sagde, at det ikke behøvede at være noget, men at jeg jo skulle se tiden an om det blev mere eller om jeg fik smerter...

Det føles bare så uoverskuelligt. Det føles bare som om jeg slet ikke kan være i det nu... Jeg havde svært ved at være i graviditeten før, frdi jegikke har været til nf endnu, men det her gør det bare endnu værre...

Jeg vil bare så gerne kunne slappe af og ikke være bekymret og jeg forstår simpelthen ikke hvorfor jeg skal bløde nu!! Jeg har jo ikke gjort det før... ihh altså...

Anmeld

12. august 2009

SaNiNa

jeg blødte i en lang periode i astarten af graviditeten, og hvade nogle rigtig grumme menustrations  ligende smerter. så holdet det og begynde igen da jeg var omkring 5 måneder henne.

til at starte med blde jeg ikke ret meget, men så kom der lidt mere men stadig ikke lige ås meget som ved menustration.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.