Har du blødt i starten af graviditeten???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2009

Henriette72

Åh nej, søde, håber det er stoppet

Hvis det var mig, ville jeg presse en skanning igennem, men det er også fordi jeg er TOTAL hysterisk. Jeg ville ikk kunne slappe af før jeg havde set liv (hvilket jeg jo aller helst vil hver dag ) men som Caroline86 skriver, så er det altså meget "normalt" at bløde omkring ens mens....

Håber du kan slappe af, selvom det er svært.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

Lise

Jeg har heldigvis kun oplevet brundt udflåd (både i første gravisitet, og i denne), og det synes jeg er grimt nok! Så jeg kan godt forstå at du er bange og ked af det. Men som alle andre skriver, så er det jo helt normalt - man vil bare gerne være det foruden... Jeg håber for dig at lille i maven har det rigtig fint, og at det bare er sådan en uforklarlig blødning, som nogle bare har...

Lise 10+2

Anmeld

11. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tanja.. skriver:

Første gang blev jeg så bange at jeg kørte op på skade stuen og bad dem tage mig med det samme   Toilettet var fyldt med det sorte blod .. Men for pokker hvor gik det jo bare gode alligevel ,, Havde aldrig regnet med der skulle komme et barn ud af det

Det lyder godtnok heller ikke rart...

Super dejligt, at der kom en baby ud af det...!!

Anmeld

11. august 2009

Moderator

Zafir skriver:

har du prøvet det???

nej, heldigvis ikke... men jeg har sat mig rigtig meget ind i "hvornår er det ok at bløde, og hvornår er det ikke", og da min mor er i faget er jeg nok lidt "miljøskadet"
men jeg har altid læst, hørt og fået at vide det er helt normalt at bløde omkring mens tidspunktet, og specielt 3. mens (når 1. mens er der cyklus starter..du ved hvad jeg mener)...

Anmeld

11. august 2009

Moderator

Caroline86 skriver:

nej, heldigvis ikke... men jeg har sat mig rigtig meget ind i "hvornår er det ok at bløde, og hvornår er det ikke", og da min mor er i faget er jeg nok lidt "miljøskadet"
men jeg har altid læst, hørt og fået at vide det er helt normalt at bløde omkring mens tidspunktet, og specielt 3. mens (når 1. mens er der cyklus starter..du ved hvad jeg mener)...

det er det... mmm...
Hvordan er hun i faget??

det føles bare pisse træls... selvom jeg får masser af beroligende atvide... suk....

Anmeld

11. august 2009

Moderator

Zafir skriver:

det er det... mmm...
Hvordan er hun i faget??

det føles bare pisse træls... selvom jeg får masser af beroligende atvide... suk....

det er da pisse hamrende træls!!! at man skal gå rundt og være bekymret og alle siger bare "slap af, det er ingenting".. det er meget muligt at det absolut ingenting er, men derfor bliver man stadig rigtig rigtig bange!
Hun er ledende obstetrisk overlæge på Gentofte, så hun lever faktisk af at føde børn
Det er på godt og ondt at have sådan en mor... ved jeg får den bedste viden der kan samles, men samtidig får jeg måske nogen gange for meget info, selvom hun forsøger at "beskytte" mig nu...

Anmeld

11. august 2009

Misjelle

Jeg var 8 uger henne og blødte lidt hver dag i 3 uger frem (behøvede ikke bruge andet end et trusseindlæg). Var selvfølgelig til lægen og hun mærkede alt var fint. Men havde en lille irritation i underlivet, der blødte lidt. Hun sagde det var der mange der fik og det ikke var noget alvorligt. Håber det bare er det .

Knus Michelle

Anmeld

11. august 2009

Mathilde

Jeg blødte helt i starten af min graviditet og hold da op hvor blev jeg bange det var bare så ubehageligt og jeg troede jeg skulle til at miste.. Men det skete heldigvis ikke. Jeg blødte også senere i min graviditet uden der skete noget. Det var bare små blodkar der sprang, hvilket ikke er farligt

Du må slappe af og tænke positivt. Håber det snart stopper

Anmeld

11. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Puha, kan sørme godt forstå du er bekymret

Jeg har blødt i starten af begge mine graviditeter uden at der har været nogen forklaring på det. Jeg var ca 8 uger henne begge gange. Det var også ligesom dit... hvor det blødte lidt, stoppede lidt, og så kom der lidt mere. Jeg tror i alt det varede i omkring 4 dage, men der var altså intet galt.

Hvordan går det nu??

Anmeld

11. august 2009

Mca<3

Zafir ,, Hvordan går det søde   ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.