Bikin hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Laulund87 skriver:

Jeg synes bare det er forkert- længere er den ikke

Så er det jo fint man kan forklare hvorfor man synes det er forkert 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2014

MorDk

Over 10 år og så kommer det MEGET an på hvordan den ser ud...

Anmeld

27. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mumto3 skriver:

Hos os dur argumentet: Det har alle de andre, bare slet ikke. Jeg har mine principper. Jeg lytter gerne til deres argumenter, men jeg bøjer mig ikke for et flertal jeg er uenig i.

Min egen datter blev 6 år i sidste uge, og har ikke skyggen af bryster endnu. Så der er intet at skjule! Så hvorfor en bikinitop? Nej, det ville jeg ikke give hende. Her i huset går jeg ind for sol-tøj, det vil sige tøj der dækker kroppen og sørger for at de små ikke bliver solskoldet. Det har jeg da tænkt min datter skal have mange år endnu. Min søn på 10 år bruger stadig soltøj, i haven og på stranden, og det ser jeg intet problem i.

Jeg synes at DU skal vælge det DU synes. Hvis du synes det er fint og sødt med bikini, ja, så skal din datter have den, og synes du at bikinioverdel høre til når man har noget man gerne vil skjule, ja så synes jeg bestemt du skal vente med at give din datter det på.

Her er der også mest fordi at jeg tænker på solen osv, og normalt er drt også ligemeget hva de andre har. Kom bare til at tænke på om det var mig der var helt unormal. 

Tror jeg må ud og se om der er nogen jeg ka li! Vh stine

Anmeld

27. april 2014

Laulund87

mor:) skriver:

Så er det jo fint man kan forklare hvorfor man synes det er forkert 

Det er der heldigvis ingen regler der siger at man skal

Anmeld

27. april 2014

TNBC

fo82 skriver:

Lige mine ord - det er maveskindet der er frit 

jeg forstår det altså ikke?!!??

Nej og hvis man ser noget seksuelt eller forkert i det, hvilke tanker har man så? 

Bikinier har eksisteret i mange mange år, og nu er det et problem?

Inden for de sidste år må børn ingenting, fordi de bliver gjort voksne.

Må små børn så heller ikke løbe nøgne rundt?

Anmeld

27. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Laulund87 skriver:

Det er der heldigvis ingen regler der siger at man skal

Nej men synes da det er ærgeligt at man bare kan slynge ting ud uden at argumentere for det på nogen som helst måde. For synes da det er interessant at du sætter et skel ved den alder og gad godt vide hvorfor, fordi barnet er jo stadig et barn der. Så hvorfor bliver det pludselig rigtigt og oven i købet nødvendigt? 

MEn selvfølgelig er det da helt okay  du ikke vil svare. Nu ville jeg blot skrive, at jeg synes det er ærgeligt og forklare hvorfor jeg synes det. 

God aften

Anmeld

27. april 2014

lineog4

Yurie skriver:

Nej og hvis man ser noget seksuelt eller forkert i det, hvilke tanker har man så? 

Jeg synes nu altså ikke det er fordi de bliver voksne eller man får "forkerte" tanker, synes bare virkelig det ser komisk ud npr en lille trold kommer løbende men sådan trekant overdel hvor den så sidder over brystvorterne men partout skal på fordi??? Beskytter ikke mod solen og er vist bare i vejen 

Min fis har bare læbet i bikini underdelen og må indrømme jeg ikke har skænket det en tanke over hvad der kan gå af "forkerte" tanker gennem andres hoveder - ja der er nogen der er syge og har syge tanker, men.... 

Nu er hun så blevet 11 og der er kommet lidt bryster men ville hun løbe topløs gjorde hun da bare det.

Så for mig er det fordi jeg synes virkelig det ser komisk ud, og virkelig ligner nogen der har leget med mors tøj. Men er det de udgaver hvor der er en top og ikke en bh agtig så fred være med det, forstår bare ikke begrundelsen for at dække deres brystvorter når man ikke gør det på drenge.

Anmeld

27. april 2014

Laulund87

mor:) skriver:

Nej men synes da det er ærgeligt at man bare kan slynge ting ud uden at argumentere for det på nogen som helst måde. For synes da det er interessant at du sætter et skel ved den alder og gad godt vide hvorfor, fordi barnet er jo stadig et barn der. Så hvorfor bliver det pludselig rigtigt og oven i købet nødvendigt? 

MEn selvfølgelig er det da helt okay  du ikke vil svare. Nu ville jeg blot skrive, at jeg synes det er ærgeligt og forklare hvorfor jeg synes det. 

God aften

Kan du ALTID forklare hvorfor du synes der er noget der ser forkert ud? Du kan ikke sige "ej det hænger bare ikke sammen, men jeg kan ikke lige sætte en finger på hvorfor"??

Synes nu også at jeg forklarer det tilstrækkeligt ved at sige at en bikini er til voksne eller store børn

Anmeld

27. april 2014

fo82

Yurie skriver:

Enig - og badedragt vs bikini og argument om solskoldning - hm.... Om barnet bliver solskoldet på ryg eller mave er vel kartoffel kartoffel - det er et spørgsmål om nok solcreme med nok faktor i...

og du har ret, små børn må intet i dag (du skulle vide hvor mange bikinier jeg har slidt op efter den anden som barn :-P)

som min fætter (med to børn) så rigtigt udtrykker det: børn i dag blivet kvalt langsomt i amt det bobleplast de bliver pakket ind i - vi "dræber" børnene - langsomt. (Jeg tror faktisk at begge hans piger har hver deres bikini ;-) ) 

Anmeld

27. april 2014

Muffinmus

StineW79 skriver:

Ja hvornår er man gammel nok til at få en bikini?

Thea har plaget om at få en sidste sommer, fordi alle hendes veninder havde bikini. Jeg har holdt på at hun ik var gammel nok til bikini ( hun blev 5 sidste år ) 

I går begynder hum så igen på om hun ik nok må fået bikini i år, når nu hun jo snart bliver 6 år ( til sep ) 

Jeg syntes måske stadig hun er lidt for lille, men alle hendes veninder på samme alder har bikini, så det er jo lidt svært at argumenter imod. 

Hva siger i? Og evt gerne komme med billeder af en passende bikini til den alder.. Vh stine

Min datter på fem får slet ikke lov...for mig er en bikini symbol på man gerne vil vise kroppen frem..og få sol... men mine piger skal bare slet ikke vise sig frem på den måde. De burde først få bikini når de er noget ældre og da det er mig der groft sagt bestemmer deres tøj så bliver det sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.