Bikin hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2014

Laulund87

fo82 skriver:

Ih du glade...

ser man virkelig sådan på børn i bikini????

jeg er virkelig målløs over at man kan få sig selv til at tænke på at der bliver udsendt forkerte signaler fordi et barn render rundt i en bikini??!!??!!

der er jo absolut intet sexet over en nuttet børnebikini med hello kitty og flæser...

really??? Jeg er totalt målløs

Hvad er nødvendigheden i en bikinitop?

Hvorfor ikke bare badebukser eller badedragt. Synes ikke ligefrem det sender forkerte signaler, men synes bare det er sådan en mystisk ting at lave til børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2014

SandraXOXO

Jeg ser bare badetøj som badetøj. Om det er en dragt eller todelt, eller tredelt er lige meget bare det er praktisk og i rette størrelse så er det ok herhjemme :-D Mine piger er forresten to og seks år.

Anmeld

27. april 2014

Mumto3

Hos os dur argumentet: Det har alle de andre, bare slet ikke. Jeg har mine principper. Jeg lytter gerne til deres argumenter, men jeg bøjer mig ikke for et flertal jeg er uenig i.

Min egen datter blev 6 år i sidste uge, og har ikke skyggen af bryster endnu. Så der er intet at skjule! Så hvorfor en bikinitop? Nej, det ville jeg ikke give hende. Her i huset går jeg ind for sol-tøj, det vil sige tøj der dækker kroppen og sørger for at de små ikke bliver solskoldet. Det har jeg da tænkt min datter skal have mange år endnu. Min søn på 10 år bruger stadig soltøj, i haven og på stranden, og det ser jeg intet problem i.

Jeg synes at DU skal vælge det DU synes. Hvis du synes det er fint og sødt med bikini, ja, så skal din datter have den, og synes du at bikinioverdel høre til når man har noget man gerne vil skjule, ja så synes jeg bestemt du skal vente med at give din datter det på.

Anmeld

27. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
fo82 skriver:

Ih du glade...

ser man virkelig sådan på børn i bikini????

jeg er virkelig målløs over at man kan få sig selv til at tænke på at der bliver udsendt forkerte signaler fordi et barn render rundt i en bikini??!!??!!

der er jo absolut intet sexet over en nuttet børnebikini med hello kitty og flæser...

really??? Jeg er totalt målløs

Jeg dr helt enig. 

Anmeld

27. april 2014

Laulund87 skriver:

Det var bare et ca tal hvor jeg ikke synes det ser forkert ud længere..

Jamen om det er 8 eller 10 - så forstår jeg stadig ikke forskellen. 

Anmeld

27. april 2014

Laulund87 skriver:

Det hører sig til voksne eller større børn, egentlig teenagere synes jeg. Synes bare det ser forkert ud, hvad er der i vejen med en badedragt? Synes det hentyder lidt til at piger er små pyntedukker.

Det er da bare en todelt badedragt? Hvordan bliver de til pyntedukker? Og hvad så med fotografier af babyer der har seler på, babyer der har tingle-tangel i håret osv.

Anmeld

27. april 2014

Laulund87

mor:) skriver:

Jamen om det er 8 eller 10 - så forstår jeg stadig ikke forskellen. 

Jeg synes bare det er forkert- længere er den ikke

Anmeld

27. april 2014

Tvillingemor80

27. april 2014

Dr. House

Der er intet forkert i at en lille pige går i bikini.

jeg ser ofte små piger rende rundt i bikinier, og de ser SÅ søde ud. Hvis man ser noget forkert i at en lille pige render rundt med en top og en lille buks, må man meget gerne forklare mig hvorfor? Små piger er sguda så uskyldige at se på, at en bikini aldrig vil være forkert!

Selvfølgelig skal hun have den bikini, og hun skal da også selv have lov at vælge efter min mening.

De andre har en, hvorfor skal hun holdes udenfor? Og der er altså ikke meget smart i en badedragt. De fleste bikinier kommer med både blonder og disney figurer, og det er da super smart!

Anmeld

27. april 2014

2babygirls

StineW79 skriver:

Ja hvornår er man gammel nok til at få en bikini?

Thea har plaget om at få en sidste sommer, fordi alle hendes veninder havde bikini. Jeg har holdt på at hun ik var gammel nok til bikini ( hun blev 5 sidste år ) 

I går begynder hum så igen på om hun ik nok må fået bikini i år, når nu hun jo snart bliver 6 år ( til sep ) 

Jeg syntes måske stadig hun er lidt for lille, men alle hendes veninder på samme alder har bikini, så det er jo lidt svært at argumenter imod. 

Hva siger i? Og evt gerne komme med billeder af en passende bikini til den alder.. Vh stine

Madeleines havde en Hummel bikini i str 86

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.