Bikin hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Igen rigtigt mange tak for alle jeres forskellige gode svar! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
lineog4 skriver:

Jooo hvorfor ikke... Jeg har da stået med Dina foran bikini udvalget og sagt: den og den køber jeg ikke for det vil da se helt åndsvagt ud når du ikke har bryster.

Og jo jo hun synes jeg er en streng mor med alle mine åndsvage regler og endnu mere streng når jeg ikke uddyber begrundelsen for de åndsvage regler, men sådan er det nu en gang så længe det er mig der betaler.... Alt hvad hun (eller hendes brødre) peger på bliver da ikke købt bare fordi jeg ikke har en argumentationsrække parat, for argumentet er bare: det køber jeg ikke for det bestemmer jeg!

- og skal så lige pointeres Dina har haft de her bikini med små sports toppe, toppene var dog så og sige aldrig på andet end to minutter så ville hun hellere bare løbe uden. 

Jeg synes jo en pige på 6 år er stor nok til også at få en forklaring med på vejen. "Det ser forkert ud" er i min verden ikke godt nok. Du forklarer det då ved at sige at de er lavet til at dække bryster som hun ikke har. 

Anmeld

29. april 2014

Moma

Vores var ikke mere end et par år. Det har jeg egentligt ikke tænkt over som værende et problem.

Men hun har aldrig fået lov til at bade uden tøj på - på stranden m.m.

Anmeld

29. april 2014

Moma

Nu er jeg nødt til at skrive lidt igen efter at have læst hele tråden 

Det er helt fair nok, at vi har forskellige holdninger omkring bikinier.  Men jeg kan slet ikke se, at det skulle sende nogle forkerte signaler, eller se åndssvagt ud med toppen på, fordi de ingen bryster har. 

De har det på, fordi det er varmt - og uv tøj har vi aldrig brugt - heller ikke syd på, fordi jeg forestiller mig, at sådan en våd dragt må være meget træls at have på.

Anmeld

29. april 2014

lineog4

mor:) skriver:

Jeg synes jo en pige på 6 år er stor nok til også at få en forklaring med på vejen. "Det ser forkert ud" er i min verden ikke godt nok. Du forklarer det då ved at sige at de er lavet til at dække bryster som hun ikke har. 

Jeg kunne nu sikkert også have afleveret et argument alla fordi jeg ikke kan lide den. Ved jo flere forklaringer jeg giver jo mere vil min kære velargumenterede datter gå ind og debattere :-) derfor så lidt argumenter som muligt :-)
De får fx heller ikke bluser med plastic tryk og det argumenterer jeg heller ikke for selvom jeg kan, eller syntetisk tøj...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.