Bikin hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Laulund87 skriver:

Synes det ser helt forkert og unødvendigt ud hvis pigen er yngre end 8-9 år

Hvordan bliver den nødvendig når pigen er 8år? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Sofie blev 5 i oktober og hun har lige fået sin første bikini - det var virkelig et højt ønske fra hende selv! så jeg lod mig overtale og købte en Hummel-bikini med hipsters og en top.

Heldigvis så når hipstersne højt op og toppen langt ned, så hun viser nok ca 3 cm maveskind når det går vildest for sig

Jeg ville egentlig også have ventet, men kunne da ikke modstå hende da det kom til stykket

Anmeld

27. april 2014

Mor til Ella

Laulund87 skriver:

Synes det ser helt forkert og unødvendigt ud hvis pigen er yngre end 8-9 år

På hvilken måde ser det forkert ud bliver jeg nød til at spørge?

Anmeld

27. april 2014

SanJose

Jeg vil ALDRIG give min datter lov til at få en bikini før hun er mindst 9-10 år gammel og helst ældre. Synes det sender så forkerte signaler ud til omverdenen!

Anmeld

27. april 2014

Mor til Ella

SanJose skriver:

Jeg vil ALDRIG give min datter lov til at få en bikini før hun er mindst 9-10 år gammel og helst ældre. Synes det sender så forkerte signaler ud til omverdenen!

Forkerte signaler om hvad?

Anmeld

27. april 2014

Michella2

Min datter har aldrig haft en badedragt..

Da hun var 1 til 2 år, havde hun badebukser med ble i på, og som 3-4 årig har hun haft bikini på, hvoraf overdelen nærmere er en kort top, der slutter lige over navlen.

Har i år købt ny bikini til hende i samme stil. Overdelen er altså nærmere en kort top og ikke BH lign. 

Anmeld

27. april 2014

helle85

Dinna88 skriver:

Jeg havde snakken med min søster, for kort tid siden. Jeg synes simpelthen, det er forkert at putte et lille barn i en bikini. Og min grænse går faktisk ret højt, jeg vil mene, at de skal være over 10. 

til ts min datter er 6½ år og hun få stadig ikke lov men det er så heller ikke alle i hendes klasse der har bikini

jeg ved ikke hvor min grænse går men jeg syntes hun er for lille endnu

Anmeld

27. april 2014

lineog4

min tanke om bikini er mere - har de behov for toppen? De har jo ikke noget at dække, så hvorfor ikke bar drøne rundt i badebukser når det er på stranden, min datter har aldrig haft badedragt på på stranden. 

Tilgengæld er det altid badedragt i svømmehal.

Anmeld

27. april 2014

SanJose

Mor til Ella skriver:

Forkerte signaler om hvad?

Jeg er stærkt imod at børn skal seksualiseres allerede fra en så tidlig alder. Det ser bare så forkert ud i mine øjne. De små piger har jo ikke noget af skjule foroven og skal heller ikke signalere, at de skulle have noget at skjule for oven. Og så skal de ikke ligne deres mor. Lad nu bare børn være børn!

Jeg forstår slet ikke den tendens der er i samfundet til at børn skal ligne små voksne.

Anmeld

27. april 2014

fo82

Ih du glade...

ser man virkelig sådan på børn i bikini????

jeg er virkelig målløs over at man kan få sig selv til at tænke på at der bliver udsendt forkerte signaler fordi et barn render rundt i en bikini??!!??!!

der er jo absolut intet sexet over en nuttet børnebikini med hello kitty og flæser...

really??? Jeg er totalt målløs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.