Bikin hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2014

TNBC

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Nej det har jeg os svært ved at se hva der sku være galt i. Er nu selv badedrags dame men det er nok mere pga det forfald kroppen er gået i efter 2 fødsler

Nemlig.
Og vi er alle forskellige, nogen er til bikinier, andre er til badedragter. jeg kan bedst li bikinier(men har altid badebukser på hader mine lår, så de bliver gemt væk. Åndsvagt ved jeg godt)

Hvis de ikke må gå i bikini, må de så heller ikke løbe nøgne rundt?

Og hvis man ser noget seksuelt i børn i bikini, hvad er det lige for nogle tanker??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2014

L&V

Yurie skriver:

Nemlig.
Og vi er alle forskellige, nogen er til bikinier, andre er til badedragter. jeg kan bedst li bikinier(men har altid badebukser på hader mine lår, så de bliver gemt væk. Åndsvagt ved jeg godt)

Hvis de ikke må gå i bikini, må de så heller ikke løbe nøgne rundt?

Og hvis man ser noget seksuelt i børn i bikini, hvad er det lige for nogle tanker??

He he det er oki med særheder?? Tænker heller ik at jeg som voksen tager bikini på hverken for at vise min krop eller ta sol men fordi der er varmt og tøj bare er varmt. Så sådan har børn jo det nok os må man gå ud fra.

Ja det er ik godt at vide hva den generelle holdning til bar mås badning så er. Måske det ska forbeholdes til nudist strande, men der er jo nøgne voksne så det går nok heller ik

Anmeld

27. april 2014

TNBC

He he det er oki med særheder?? Tænker heller ik at jeg som voksen tager bikini på hverken for at vise min krop eller ta sol men fordi der er varmt og tøj bare er varmt. Så sådan har børn jo det nok os må man gå ud fra.

Ja det er ik godt at vide hva den generelle holdning til bar mås badning så er. Måske det ska forbeholdes til nudist strande, men der er jo nøgne voksne så det går nok heller ik

Ja, vi har alle et eller andet(lidt flov over min), men ligefrem at forbyde sin datter en bikini(hvis hun virkelig gerne vil have den), fordi man er bange for hvilke signaler det sender og at der lure en pædofil rundt om hjørnet.. Men man efterlader vel heller ikke sine børn under.. hvad 12år(måske 11) alene på en strand?? Så der sker jo ikke noget..

Nej børn må intet i dag, fordi så gør vi dem til små voksne.. sender forkerte signaler. (hvilke signaler sender en sød lille 5årig i en hello kitty bikini??&nbsp Faktisk glad for at man er vokset op i en verden, hvor alle voksne ikke var bange for pædofili og hvad ens tøj udsendte.

Anmeld

27. april 2014

fo82

Neeeeeeej så giver det både rød mave og rød mås - det går jo ikke :-P

jeg er stadig i chok over argumentet at det udsender de forkerte signaler - det må debattanterne gerne uddybe og forklare hvorfor? 

Jeg er af den overbevisning at ingen sunde og raske mennesker tænker i den retning. Dem der gør er nok ligeglade med om kreationen er flyverdragt eller bikini. 

Og jeg holder på at uanset hvordan man vender og drejer den - så er der bare ingen der ligner en voksen iført hello kitty og flæser :-P

Anmeld

27. april 2014

TNBC

fo82 skriver:

Neeeeeeej så giver det både rød mave og rød mås - det går jo ikke :-P

jeg er stadig i chok over argumentet at det udsender de forkerte signaler - det må debattanterne gerne uddybe og forklare hvorfor? 

Jeg er af den overbevisning at ingen sunde og raske mennesker tænker i den retning. Dem der gør er nok ligeglade med om kreationen er flyverdragt eller bikini. 

Og jeg holder på at uanset hvordan man vender og drejer den - så er der bare ingen der ligner en voksen iført hello kitty og flæser :-P

Årh så jeg ligner ikke en voksen når jeg har min pinke glimmertrøje med hello kitty på??? Århh du sårer mine føleser..

Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvad det er for nogle forkerte tanker folk har om det.

Den med at man synes det ser mærkeligt ud, er fair nok, men der bliver bikinien jo heller ikke nægtet.

Hvis man synes at en 4-5årig i en hello kitty bikini sender seksualle udstrålinger, ville jeg næsten råde en til at tage en lille snak med en.. For det synes jeg ikke er så betrygende.

Hvis der er så meget frygt, skal vi måske have skoleuniformer, fjerne alle kjoler og nederdele, for de kan jo blæse op, kunne have løse trøjer, så man da ikke kan se de bryster børnene ikke har.. Så både drenge og piger kun må gå i bukser og trøjer. Uhh det ville sikkert blive sjovt... NOT!!

Jeg synes det er ved at blæse lige lovlig meget op omkring små voksne, hvad de bare ikke må, for det gør dem voksne for hurtigt. Ja, jeg indrømmer at jeg nogen gange tænker, hvor er forældrene henne?? Men der snakker vi om 7-9årig der virkelig klær og opfører sig som om de er 14-15år.

Men en bikini med hello kitty, undskyld hvad fuck sake kan der ske ved det?

Anmeld

27. april 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
SanJose skriver:

Jeg vil ALDRIG give min datter lov til at få en bikini før hun er mindst 9-10 år gammel og helst ældre. Synes det sender så forkerte signaler ud til omverdenen!

Hvis der er nogen der opfanger forkerte signaler fra et barn i børnebadetøj, bikini eller badedragt, så er det dem der er gal på den og ikke hverken børn eller forældre.

Anmeld

27. april 2014

SanJose

sommerbarn<3 skriver:

Hvis der er nogen der opfanger forkerte signaler fra et barn i børnebadetøj, bikini eller badedragt, så er det dem der er gal på den og ikke hverken børn eller forældre.

Men hvorfor kan børn ikke bare klædes som børn? Det sender et signal til resten af verdenen om at her er et barn, der forsøger at lege voksen.

Anmeld

27. april 2014

TNBC

SanJose skriver:

Men hvorfor kan børn ikke bare klædes som børn? Det sender et signal til resten af verdenen om at her er et barn, der forsøger at lege voksen.

Fordi pigen har en bikini på?? Ej come on...

Bikinien har eksisteret i årevis og ALDRIG har der været noget om at det gør at børn vil være voksne, men nu himler alle op om det.

Tror du virkelig at en 4-5årig vil have en bikini så hun kan lade som om hun er voksen???

De lægger sig jo ikke op og solbader, nej de leger og har det sjovt, og så er det vel bedøvende ligemeget om de har en bikini, badebukser, badedragt eller røven bar.. De er stadigvæk børn, deres badetøj gør dem ikke til voksne eller at de vil være voksne.

Må børn så heller ikke lege mor, far og børn, eller teselskab, for det er jo voksne de leger? eller i deres legekøkken, støvsuger..

En bikini gør ikke en pige til voksen.

Anmeld

28. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Laulund87 skriver:

Kan du ALTID forklare hvorfor du synes der er noget der ser forkert ud? Du kan ikke sige "ej det hænger bare ikke sammen, men jeg kan ikke lige sætte en finger på hvorfor"??

Synes nu også at jeg forklarer det tilstrækkeligt ved at sige at en bikini er til voksne eller store børn

Jo men så tænker jeg over hvad det kan være. For tænker da også hvis min datter på 6 år spurgte efter en bikini kan jeg jo ikke nøjes med at sige: "nej for det siger forkert ud"

Anmeld

28. april 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
SanJose skriver:

Et barn der forsøger at lege voksen når hun

- bygger sandslotte?
- Spiller bold på stranden?
- løber grinende igennem havevanderen?
- serverer sandkager?

Nej, vel?

Hun leger ikke voksen - hun LEGER!
Og det uanset om hun har badedragt eller bikini på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.