fo82 skriver:
Neeeeeeej så giver det både rød mave og rød mås - det går jo ikke :-P
jeg er stadig i chok over argumentet at det udsender de forkerte signaler - det må debattanterne gerne uddybe og forklare hvorfor?
Jeg er af den overbevisning at ingen sunde og raske mennesker tænker i den retning. Dem der gør er nok ligeglade med om kreationen er flyverdragt eller bikini.
Og jeg holder på at uanset hvordan man vender og drejer den - så er der bare ingen der ligner en voksen iført hello kitty og flæser :-P
Årh så jeg ligner ikke en voksen når jeg har min pinke glimmertrøje med hello kitty på??? Århh du sårer mine føleser..
Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvad det er for nogle forkerte tanker folk har om det.
Den med at man synes det ser mærkeligt ud, er fair nok, men der bliver bikinien jo heller ikke nægtet.
Hvis man synes at en 4-5årig i en hello kitty bikini sender seksualle udstrålinger, ville jeg næsten råde en til at tage en lille snak med en.. For det synes jeg ikke er så betrygende.
Hvis der er så meget frygt, skal vi måske have skoleuniformer, fjerne alle kjoler og nederdele, for de kan jo blæse op, kunne have løse trøjer, så man da ikke kan se de bryster børnene ikke har.. Så både drenge og piger kun må gå i bukser og trøjer. Uhh det ville sikkert blive sjovt... NOT!! 
Jeg synes det er ved at blæse lige lovlig meget op omkring små voksne, hvad de bare ikke må, for det gør dem voksne for hurtigt. Ja, jeg indrømmer at jeg nogen gange tænker, hvor er forældrene henne?? Men der snakker vi om 7-9årig der virkelig klær og opfører sig som om de er 14-15år.
Men en bikini med hello kitty, undskyld hvad fuck sake kan der ske ved det?