Kæledyr sover isengen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Masig skriver:

Her må de gerne sove i min seng (ikke i kærestens side). Katten sover der hver nat (dog kun nede i fodenden, vil ikke have hende oppe ved hovedet), hunden kommer en sjælden gang lige op og putter 5-10 min og hopper så ned igen...

Nu sover vores dreng i tremmeseng, så hunden kan ikke komme op. Katten må egentlig ikke, men da der er åbent ind til hans værelse om dagen, hænder det at hun lægger sig derind. Men aldrig mens han selv ligger der.

Her gider de heller ik putte med kæresten, men kun i min side af sengen. Tror han må ligge mere uroligt end mig måske! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

StineW79

justagirl skriver:

Har kun 1 kat han kommer kun ind og putter ved 4-5 tiden om natten.. og det skal han da være velkommen til. det er da bare hyggeligt:i - men i løbet af dagen, for at få ro ligger han sig da ind i vores seng og sover til middag:I.. jeg kan ikke se noget problem i det.. kun hvis vi fx havde 10 katte.. eller det var kæmpe store hunde..

katten rør ikke babys seng så det skønt!

Ja der er nemlig også stror forskel på om det er 1-2 katte eller 10, eller feks en stor hund der fylder lige så meget i sengen, som en selv, tænker jeg også! Vh stine

Anmeld

23. marts 2014

StineW79

Bshizzle skriver:

Hos os må vores Hund gerne sove i vores seng 

Det er en Chihuahua, så den fylder ikke så meget! 

MEN... Det er SÅ træls når den vil ligge mellem benene under dynen, så jeg plejer at løfte kærestens dyne og så ryger den der ind!! 

Hunden sover så ikke i ungernes senge 

Ih thea vil så gerne ha en lille chihuahua. Den ska være karamel farvet ller sort og hvid, også sku den sove inde hos hende hver nat! Vh stine

Anmeld

23. marts 2014

StineW79

sus1987 skriver:

Her sover vovse også ved siden af mig da mim kæreste arbejde om natten. Han ka godt lig at holde vagt, for at se om der sker noget udenfor:-) sys selv det er rigtig hyggeligt, men skifter til gengæld os ssngetøj 2 gange i ugen grunden hunden. 

Sofaerne kommer han ikke op i, da jeg sys det ee upassende for mine gæster når de kommer med sort tøj:-)

Det er da også dejligt med n rigtig vagthund!! Vh stine

Anmeld

23. marts 2014

StineW79

lineog4 skriver:

De må gerne sove i alle sengene, men den ene kat sover i arm med min datter hver nat, så det er kun hvis hun kommer ind jeg har hende i sengen. Den anden kat er jeg ikke sikker på hvor er, men nogen gange finder jeg hende i Linus seng om natten. 

Vi havde kun den ene da vi fik det første barn og det sov den i vores seng. Da Dina blev født blev den lukket ude, men stod og skrabede på døren så den fik hende vækket, så kom hun i vores seng og den kunne komme ind.... Ja en smart kat 

Med Liam havde jeg opgivet og vidste nu af erfaring hun ikke lagde sig på ham.

Med den mindste havde vi en hængevugge og jeg vågnede hvis de sprang op i den. Men de hoppede kun op for at kigge og så hoppede de ned igen.

Dina elsker at have sin kat med i seng, tror dårligt hun kan sove uden. Og det er virkelig arm i arm de ligger ser så sødt ud....

Det ser da så hyggeligt ud! Sådan ligger thea også og putter med den ene kat engang i mellem! Vh stine

Anmeld

23. marts 2014

wamse

StineW79 skriver:

Det er altså også lidt hyggeligt! Vh stine

Det er det Jeg har haft en tæve her i weekenden fordi de skulle parre Så i nat sov jeg med to gravhunde under dynen

Anmeld

23. marts 2014

StineW79

Lilotte87 skriver:

Nej ingen dyr i sengene eller sofaer herhjemme. Jeg synes det er ulækkert :-)

Hva slags dyr har i?? Vh stine

Anmeld

23. marts 2014

StineW79

Chris86 skriver:

Jeg HADER hår fra dyr indendøre... Kan slet ik ha det... Og synes ik de hører hjemme i møblerne!
(Ka heller ik tåle hund, nogle værre end andre)...

Af en eller anden grund syntes jeg at pels fra andres dyr er mere trælse end mine egene kattes, men syntes så heller ik de fælder ret meget. Vh stine

Anmeld

23. marts 2014

StineW79

Papillon skriver:

Vores to katte sover ikke i sengen herhjemme, de har faktisk ikke adgang til soveværelset det meste af tiden. Jeg sover let og vågner alt for mange gange i løbet af natten, hvis jeg kan høre kattene skramle rundt.

Dog ved jeg, at hvis min kæreste sover alene hjemme en gang i mellem, står døren åben og kattene ligger sammen med ham

Sover også rigtig let, men på en eller anden måde så sover jeg bare rigtig godt med en katte, der ligger og spinder ved mit øre! Vh stine

Anmeld

23. marts 2014

StineW79

twinny skriver:

Nej, det må de ikke. Katten sniger stadigvæk op om natten.

Jeg kan ikke overskue tanken om de har nogle dyr eller lign i pelsen. Og hunden må gerne ligge på et tæppe på puffen ved sofaen.

Vores er indekatte, så de har aldrig dyr i pelsen.

Det er nu så hyggeligt med de kære kæledyr! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.