Kæledyr sover isengen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2014

Muffinmus

Nix....elsker mine små missere, men det er heeeeelt verboten.

Synes det er direkte klamt de alle kæresyr er små bakteriebomber og senge er komme nok pga os mennesker, vi behøver ikke gøre det værre med dyr i sengen..føj altså. Beklager, men det er altså ulækker uanset hvor nuttede dyrene er

hele overtager er dyrefri så mine unger kan sove i fred og der ikke findes ret mange katteurt og dødekattehudceller osv oven på...YIKES.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2014

namaha

Vi har en kat.
Jeg vil ikke have hende i sengen med kæresten vil ikke.
Men jeg er fast besluttet på at når vi engang får et barn så er soveværelset og barnets værelse forbudt område og det må kæresten bare lytte efter, da det er mig der har betalt hende

Anmeld

23. marts 2014

Frk.S

Nej, ikke hos os.

Vi har en kat, og den må ikke sove i sengen.

Anmeld

23. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
SandraXOXO skriver:

Nej. Men det er heller ikke en mulighed. Vores store datter vil ikke ha hund i sin seng, vores dreng har en køjeseng og hunden er højdeskræk, og den lille har tremmeseng, vores seng er oppe på en hems så der spiller højdeskræk igen ind. Og så er stride hundehår i sengen bare heller ikke særlig lækkert :-P

Hé Hé det er jo endelig meget heldigt, når nu dn ik må være i sengene! Vh stine

Anmeld

23. marts 2014

StineW79

JulieWH skriver:

Før vi fik børn måtte katten godt sove hos os om natten, men da jeg var gravid og vi lavede nyt soveværelse, så blev det lukket land for katten. Hun har slet ikke mulighed for at komme ind i sengen Hun må/kan heller ikke komme op i barnevognene og ligge. 

Vores katte må heller ik ligge i barnvognen, og nu står altid i baggangen, da de ellers hopper op i den. Vh stine

Anmeld

23. marts 2014

isabellasmor

Nej her må hunden ikke sove i sengene. Sofaen må den gerne, men den er aldrig med ovenpå så det er kun sket få gange. Jeg vil ikke have hundehår i vores eller datterens seng. Ad bad  Synes simpelthen det er så ulækkert at se folks senge fyldt med dyrehår, og hvad hvis de får lopper eller orm?? Nej tak 

Anmeld

23. marts 2014

StineW79

Chel1992 skriver:

Ja det må katten godt herhjemme men ikke i min bonusdatters seng, for han vækker hende bare :p Han ryger også jævntligt ud af soveværelset midt om natten fordi han tror man skal snakke med ham og ikke bare sove, og pludselig har man altså en kold nogle gange lidt våd snude helt inde i øret imens han spinder på fuld tryk :p

Men ellers nyder jeg at sove med min misser

Jeg bliver vækket hver morgen, med misse mysser i hele hovedet, mens især den ene kat står og tramper og spinder på mig. Syntes det er lidt hyggeligt. Om natten sover de bare. Vh stine

Anmeld

23. marts 2014

StineW79

førstebarn21 skriver:

Ja da

men ikke i tremme sengen, i vores flyder de gerne ud - og er mere end velkommen

Ja vi vil heller ik ha dm i tremmesengen, og heldigvis er de heller ik intresseret i at komme ned i den. Tror lidt de øler at de kommer i fængsel, når de sidder der nede, hvis thea har sat en af dem derned.. Vh stine

Anmeld

23. marts 2014

Mortil223

StineW79 skriver:

Ja vi vil heller ik ha dm i tremmesengen, og heldigvis er de heller ik intresseret i at komme ned i den. Tror lidt de øler at de kommer i fængsel, når de sidder der nede, hvis thea har sat en af dem derned.. Vh stine

Vores vil hellere ikke derned

Anmeld

23. marts 2014

StineW79

Mor11 skriver:

Jeg havde hund som barn og den sov aldrig i sengene eller i soveværelserne i det hele taget. Den kom heller ikk i sofaen. det syntes jeg var dejligt. Hadede selv at være hos folk hvor sofaer, dyner og senge var besat agf hundehår/kattehår og lugtede af det. Har det stadig sådan og kan faktisk ikk få mig selv til at sidde i mine bedsteforældres sofa af samme grund  Den er SÅ nusset og ser "fedtet" ud, efter hundene. 

Er heller ik så vild med hunde i sengen og sofaen, netop fordi de lugter, mere end en kat! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.