Kæledyr sover isengen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2014

Masig

StineW79 skriver:

Her gider de heller ik putte med kæresten, men kun i min side af sengen. Tror han må ligge mere uroligt end mig måske! Vh stine

Her har katten fået så mange spark af hans lange ben, så hun har lært bare at blive i min side 

Hunden vil gerne være i hans side, men det bliver for varmt så han hopper hurtigt ned igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
PernilleogLouis skriver:

Han må ikke være i min seng men han sover altid sammen med Louis

Nurh! Vh stine

Anmeld

23. marts 2014

StineW79

oktober2014 skriver:

Ja vores lille chihuahua sover i sengen hver nat. Vi bader hende dog ofte og skifter tit sengetøj. Men hun ligger bare og sover hele natten uden problemer. Jeg forstår slet ikke hvordan hun kan, både min kæreste og jeg vender og drejer os, og hun ryger rundt mellem os mens vi sover, men hun ligger sig bare igen 

Tror nærmeste også vores ka sove fra alt! Vh stine

Anmeld

23. marts 2014

StineW79

Savannah skriver:

I en perfekt verden sov hun i hendes kurv.. Men rygraden blev lidt slatten da 800 G hund pev og ville op så hun sover i sengen.
Og opholder sig også i sofaen.

Hun har bløde hår, så de er ikke særligt generende.

Det kræver lidt ekstra rengøring af både seng, sofa og hund,. Men det tager vi med

Så er de nemlig svære at stå for! Vh stine

Anmeld

23. marts 2014

StineW79

JH12 skriver:

NEJ herhjemme må vores hund ikke være i møblerne, han fælder helt vildt, og det gider vi ikke have i møblerne..

Nogen fælder nemlig rigtig meget, også ka jeg godt forstå at det ik er så hyggeligt! Vh stine

Anmeld

23. marts 2014

StineW79

Savannah skriver:

Kan se at der er flere der ikke vil have det fordi dyr larmer.. Gør min altså ikke Hun sover fra kl 22-06 (hvor vi står op) med en opvågning ca. kl 23, hvor hun spiser.

Hun får vasket poter, børstet tænder, bliver børstet og bliver også badet jævnligt.. Synes seriøst ikke sådan et dyr er "klammere" end et barn

Vores misser larmer nemlig heller ik, så tit opdager vi slet ik at de er der! Vh stine

Anmeld

23. marts 2014

JH12

StineW79 skriver:

Nogen fælder nemlig rigtig meget, også ka jeg godt forstå at det ik er så hyggeligt! Vh stine

Han fælder helt vildt, og af en eller anden grund ender det altid i øjne og næsen, så herhjemme er møblerne "fredet".. Synes det er rigeligt at vores datter kravler runddt og leger med hunden på gulvet,.. - Hvilket hun selvfølgelig skal have lov til..

Anmeld

23. marts 2014

L&V

StineW79 skriver:

Kender mange der prøver at lære deres hund at de ik må være i børneværelserne, pga at de æder legetøjet. Kan den godt finde ud af det? Vh stine

Det er ikke så meget derfor hun har faktisk aldrig rørt ungernes ting, jeg syntes bare ikke hun behøver komme der.. Det er intet problem hun ved hun må være i stue/køkken gang og vores soveværelse da hendes kurv står der.

Vores have er feks os hegnet ind men er åben i begge ender da vi køre ind og ud med barnevogne osv og hun går ikke længere end til græs kanten..

Anmeld

23. marts 2014

FruK

Hva gør sølvparpiret? Vh stine

Gør dem bange når de prøver at hoppe op i den - det sidder udenpå insektnettet med en tøjklemme. 

Ellers lægger de sig bare oven på nettet. 

Anmeld

23. marts 2014

Pcokate

Når jeg går i seng følger dyrene med 

det er dejligt 

Da knægten var lille lå vores daværende kat i tremmesengen med ham (i fodenden). Intet problem der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.