Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
StineW79 skriver: Sådan sagde min kæreste også i sin tid. Så fik vi den første lille killing med store bedene øjen, også var solgt vh stine
Sådan sagde min kæreste også i sin tid. Så fik vi den første lille killing med store bedene øjen, også var solgt vh stine
Hihi når ikke en gang Hjalte sover i vores seng (andet end en sjælden gang i mellem), tvivler jeg på, at et kæledyr kan få pladsen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FruK skriver: Gør dem bange når de prøver at hoppe op i den - det sidder udenpå insektnettet med en tøjklemme. Ellers lægger de sig bare oven på nettet.
Gør dem bange når de prøver at hoppe op i den - det sidder udenpå insektnettet med en tøjklemme.
Ellers lægger de sig bare oven på nettet.
Ih det lyder ski da mega smart! Vh stine
Pcokate skriver: Når jeg går i seng følger dyrene med det er dejligt Da knægten var lille lå vores daværende kat i tremmesengen med ham (i fodenden). Intet problem der
Når jeg går i seng følger dyrene med
det er dejligt
Da knægten var lille lå vores daværende kat i tremmesengen med ham (i fodenden). Intet problem der
Jeg har lige smidt mig i sengen, og colombo kat har allerede lagt sig nede ved mine føder. Det er bare hyggeligt! Vh stine
M (: skriver: Hihi når ikke en gang Hjalte sover i vores seng (andet end en sjælden gang i mellem), tvivler jeg på, at et kæledyr kan få pladsen
Ja så ka jeg godt se at det er hårde ods! Her sover thea så jævnligt i vores seng, fordi hun kommer listede ind midt om natten uden vi opdager det. Alberte sover nærmest aldrig i vores seng, fori hun så tror der er fest! Vh stine
StineW79 skriver: Ja så ka jeg godt se at det er hårde ods! Her sover thea så jævnligt i vores seng, fordi hun kommer listede ind midt om natten uden vi opdager det. Alberte sover nærmest aldrig i vores seng, fori hun så tror der er fest! Vh stine
Herhjemme tror Hjalte også der skal være fest, hvis han sover i vores seng.
I nat har vi dog gjort forsøget; med det resultat at vi alle har været våget 10-12 gange..
Da vi havde hund måtte den gerne sove i sengen og når vi får en igen, må den også gerne. Jeg synes det er mega hyggeligt og ja det er nok uhygiejnisk og ulækkert, men det er jeg ligeglad med
Har ingen kæledyr, men har haft... og de måtte IKKE sove i sengen...
Laulund87 skriver: Da vi havde hund måtte den gerne sove i sengen og når vi får en igen, må den også gerne. Jeg synes det er mega hyggeligt og ja det er nok uhygiejnisk og ulækkert, men det er jeg ligeglad med
Sådan har jeg det nemlig også! Vh stine
Tullen85 skriver: Aldrig, synes hundehår i sengen er ulækkert, han må slet ikke komme på 1. Sal hvor værelserne er, ej heller i sofaen... Desuden snorker, prutter og mosler han alt for meget, ville ingen søvn få...
Aldrig, synes hundehår i sengen er ulækkert, han må slet ikke komme på 1. Sal hvor værelserne er, ej heller i sofaen... Desuden snorker, prutter og mosler han alt for meget, ville ingen søvn få...
Nogle fælder også bare helt frygtligt, og hundeprutter er bare ik hyggelige! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128