Kæledyr sover isengen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
B&J skriver:

vores dyr kan da gå med der ind når vi er der inde ellers ikke......

gider personligt ikke hvis de får lopper eller orm eller noget i den dur...

men ja det er dejligt at have sine dyr omkring sig. men vores hund snorker som en vold voksen bjørn så det vil vi ikke kunne sove fra jo måske i længden.

vores kat vil leje om natten og der vil jeg altså sove

Vores er heldigvis indekatte, så derfor har vi aldrig problemer med lopper og orm osv. X

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

Carina:-)

Nej det må de ikke.

De må heller ikke være i soveværelser eller badeværelset.

Og heller ikke i sofaer/stole.

Jeg synes det er ekstremt ulækkert med f.eks hunde i ens seng...

Katte er jeg mere large med,men da vi havde kat måtte de heller ikke ligge i sengen .Men de var i sofaen . 

Anmeld

23. marts 2014

FruK

Ja jeg har jo en times kørsels hver vej på arbejde, hvilket betyder at jeg høre ret meget radio. Den anden dag, var der en debat om, om kæledyr måtte sove i sengen, og meningerne var mange.

Her må kattene gerne sove i vores seng, men vil ik ha at de sover i ungernes. Hva med jeres kæledyr, må de sove i jeres senge? Vh stine

Samme her - eller... Kattene må gerne sove i vores seng og i den store på ti år's.

Døren til den lille på et år's værelse holder vi lukket, så de ikke kommer derind.

Var jeg alene om at bestemme, var de nok slet ikke i værelserne. 

Barnevognen står indendørs og har altid insektet plus et stykke sølvpapir over - ellers hopper de derop. 

Anmeld

23. marts 2014

M (:

StineW79 skriver:

Ja jeg har jo en times kørsels hver vej på arbejde, hvilket betyder at jeg høre ret meget radio. Den anden dag, var der en debat om, om kæledyr måtte sove i sengen, og meningerne var mange.

Her må kattene gerne sove i vores seng, men vil ik ha at de sover i ungernes. Hva med jeres kæledyr, må de sove i jeres senge? Vh stine

Vi har ingen kæledyr, men hvis vi havde, måtte de under ingen omstændigheder sove i sengen.

Anmeld

23. marts 2014

B&J

StineW79 skriver:

Vores er heldigvis indekatte, så derfor har vi aldrig problemer med lopper og orm osv. X

Det er dejligt men træls når de er i fæld, selv om det kun er 2 gange om året her pyh en hår dusk der ryger vi har dog hund kat og kanin 

Anmeld

23. marts 2014

EnGodMor

Absolut nej. 

Det er så meget klamt at dyr skal være i møblerne. 

Blandt andet fordi de fælder. 

Hunde og katte skider og pisser rigtig mange steder i naturen, og det render andre hunde og katte rundt i. 

Så er det da bestemt alt for ulækkert, hvis de så skal komme hjem og være i møblerne med alle de bakterier på pels og poter. 

Anmeld

23. marts 2014

sommerfuglen82

Nej vil ikke have katten i nogen af vores senge.

Nu er vores både inde og ude kat, men om den så kun havde været inde kat var svaret stadigvæk nej...

Tanken om at have en kat i min seng der lige havde været på bakken og grave rundt i sandet, syntes jeg er lidt for ulækker.

Anmeld

23. marts 2014

PernilleogLouis

Han må ikke være i min seng men han sover altid sammen med Louis

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. marts 2014

oktober2014

Ja vores lille chihuahua sover i sengen hver nat. Vi bader hende dog ofte og skifter tit sengetøj. Men hun ligger bare og sover hele natten uden problemer. Jeg forstår slet ikke hvordan hun kan, både min kæreste og jeg vender og drejer os, og hun ryger rundt mellem os mens vi sover, men hun ligger sig bare igen 

Anmeld

23. marts 2014

Lenats31

Nej, for vi kan ikke sove hvis bare en ud af vores 4 katte ligger hos os.

Men er den ene seng ledig, så er døren åben også må de gerne. Det sker dog når manden tager ud på rejse med sine Magic venner. Med mindre de begynder at lege

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.