Kæledyr sover isengen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2014

SHERO

StineW79 skriver:

Nogle fælder også bare helt frygtligt, og hundeprutter er bare ik hyggelige! Vh stine

Præcis.. Vi har en fransk bulldog, og deres pels er glat men strid, har flere gange fået et hår i foden som en splint, ikke rart at sove i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

AnonymMor

StineW79 skriver:

Ja jeg har jo en times kørsels hver vej på arbejde, hvilket betyder at jeg høre ret meget radio. Den anden dag, var der en debat om, om kæledyr måtte sove i sengen, og meningerne var mange.

Her må kattene gerne sove i vores seng, men vil ik ha at de sover i ungernes. Hva med jeres kæledyr, må de sove i jeres senge? Vh stine

nej det må vores franske bulldog ikke.. da vi havde 2 hunde havde vi dem i både seng og sofa og jeg var simpelthen ved af så svip af hunde hår og hvad dertil hører  puha det var så ulækkert synes jeg  havde slet ikke lyst til at sove i min seng eller sidde i min sofa til sidst... og skiftede sengetøj hver anden dag 

Da vores den gamle hund døde, blev vi enige om at få hoved rengjort vores sofa og seng og så var det SLUT med hund der..... Vores franske var allerede vendt fra det efter 3 dage, og den dag idag kommer hun aldrig i seng eller sofa. hun har sine kurve og div. tæpper og det er efter min mening der hunden eller katten hører til  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.