Kæledyr sover isengen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Nej det vil jeg ikke ha og hunden må slet ikke komme på børnenes værelse

Kender mange der prøver at lære deres hund at de ik må være i børneværelserne, pga at de æder legetøjet. Kan den godt finde ud af det? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

StineW79

Annette A skriver:

Da vi havde kat havde jeg intet imod hun lå på sengetæppet på sengen om dagen, men ikke i vores dyner og puder. Vil heller ikke have dyr i soveværelset når vi sover for vil gerne kunne sove uden en kat eller en hund der larmer i rummet, vil ud og ind af døren og nej synes ikke dyrene hører til i soveværelset om natten.

Nu har vi hund og hun ligger ude i gangen hvilket hun er glad for da hun har overblik over hele lejligheden og dørene ind til børnenes værelser og vores. Hun er aldrig i sengen eller sofaen, det er hun nu heller ikke interesseret i og ja elsker vores hund, men hun er en hund og ikke et menneske og hun skal også kende sin placering i flokken.

Til gengæld har hun en lækker hundeseng som hun elsker, men synes da det er fint hvis andre vil have deres dyr i sengen. Vi kunne bare aldrig forestille os det af rigtig mange grunde. Hygiejniske, praktiske (hun er jo også en stor pige, schæfer) samt behovet for nattero.

Det er ogå dejligt med sådan en lille vagthund!! Vh stine

Anmeld

23. marts 2014

StineW79

MariaE skriver:

Nix....elsker mine små missere, men det er heeeeelt verboten.

Synes det er direkte klamt de alle kæresyr er små bakteriebomber og senge er komme nok pga os mennesker, vi behøver ikke gøre det værre med dyr i sengen..føj altså. Beklager, men det er altså ulækker uanset hvor nuttede dyrene er

hele overtager er dyrefri så mine unger kan sove i fred og der ikke findes ret mange katteurt og dødekattehudceller osv oven på...YIKES.

Det er også smart at i ka ha en hel dyrefri etage, så de ik bliver fristet! Vh stine

Anmeld

23. marts 2014

StineW79

namaha skriver:

Vi har en kat.
Jeg vil ikke have hende i sengen med kæresten vil ikke.
Men jeg er fast besluttet på at når vi engang får et barn så er soveværelset og barnets værelse forbudt område og det må kæresten bare lytte efter, da det er mig der har betalt hende

Her har vi heldigvis aldrig haft problemer med at kattene ville hoppe op i vuggen eller tremmesengen til baby, hvilket er en kæmpe lettelse! Vh stine

Anmeld

23. marts 2014

Isabella_mor

Selvfølgelig må vores hund da være i sengen.  

Anmeld

23. marts 2014

Savannah

Savannah skriver:

I en perfekt verden sov hun i hendes kurv.. Men rygraden blev lidt slatten da 800 G hund pev og ville op så hun sover i sengen.
Og opholder sig også i sofaen.

Hun har bløde hår, så de er ikke særligt generende.

Det kræver lidt ekstra rengøring af både seng, sofa og hund,. Men det tager vi med

Kan se at der er flere der ikke vil have det fordi dyr larmer.. Gør min altså ikke Hun sover fra kl 22-06 (hvor vi står op) med en opvågning ca. kl 23, hvor hun spiser.

Hun får vasket poter, børstet tænder, bliver børstet og bliver også badet jævnligt.. Synes seriøst ikke sådan et dyr er "klammere" end et barn

Anmeld

23. marts 2014

StineW79

isabellasmor skriver:

Nej her må hunden ikke sove i sengene. Sofaen må den gerne, men den er aldrig med ovenpå så det er kun sket få gange. Jeg vil ikke have hundehår i vores eller datterens seng. Ad bad  Synes simpelthen det er så ulækkert at se folks senge fyldt med dyrehår, og hvad hvis de får lopper eller orm?? Nej tak 

Her skifter vi jo jævnligt sengetøj, så tænker aldrig over det. Mine katte er så også indekatte og fælder endlig heller ik ret meget. Vh stine

Anmeld

23. marts 2014

StineW79

Carina:-) skriver:

Nej det må de ikke.

De må heller ikke være i soveværelser eller badeværelset.

Og heller ikke i sofaer/stole.

Jeg synes det er ekstremt ulækkert med f.eks hunde i ens seng...

Katte er jeg mere large med,men da vi havde kat måtte de heller ikke ligge i sengen .Men de var i sofaen . 

Dem jeg kender med hund, har næsten alle et tæppe hunden må ligge på i sofaen, så den har sin egen plads.

Af en eller anden grund, er jeg også mere large med katte, selvom vi også altid har haft hund og Katte som barn. Vh stine

Anmeld

23. marts 2014

StineW79

FruK skriver:

Samme her - eller... Kattene må gerne sove i vores seng og i den store på ti år's.

Døren til den lille på et år's værelse holder vi lukket, så de ikke kommer derind.

Var jeg alene om at bestemme, var de nok slet ikke i værelserne. 

Barnevognen står indendørs og har altid insektet plus et stykke sølvpapir over - ellers hopper de derop. 

Hva gør sølvparpiret? Vh stine

Anmeld

23. marts 2014

StineW79

M (: skriver:

Vi har ingen kæledyr, men hvis vi havde, måtte de under ingen omstændigheder sove i sengen.

Sådan sagde min kæreste også i sin tid. Så fik vi den første lille killing med store bedene øjen, også var solgt vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.