Kæledyr sover isengen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2014

justagirl

StineW79 skriver:

Ja jeg har jo en times kørsels hver vej på arbejde, hvilket betyder at jeg høre ret meget radio. Den anden dag, var der en debat om, om kæledyr måtte sove i sengen, og meningerne var mange.

Her må kattene gerne sove i vores seng, men vil ik ha at de sover i ungernes. Hva med jeres kæledyr, må de sove i jeres senge? Vh stine

Har kun 1 kat han kommer kun ind og putter ved 4-5 tiden om natten.. og det skal han da være velkommen til. det er da bare hyggeligt:i - men i løbet af dagen, for at få ro ligger han sig da ind i vores seng og sover til middag:I.. jeg kan ikke se noget problem i det.. kun hvis vi fx havde 10 katte.. eller det var kæmpe store hunde..

katten rør ikke babys seng så det skønt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2014

Bshizzle

Hos os må vores Hund gerne sove i vores seng 

Det er en Chihuahua, så den fylder ikke så meget! 

MEN... Det er SÅ træls når den vil ligge mellem benene under dynen, så jeg plejer at løfte kærestens dyne og så ryger den der ind!! 

Hunden sover så ikke i ungernes senge 

Anmeld

22. marts 2014

elskeratværemor

Her sover vovse også ved siden af mig da mim kæreste arbejde om natten. Han ka godt lig at holde vagt, for at se om der sker noget udenfor:-) sys selv det er rigtig hyggeligt, men skifter til gengæld os ssngetøj 2 gange i ugen grunden hunden. 

Sofaerne kommer han ikke op i, da jeg sys det ee upassende for mine gæster når de kommer med sort tøj:-)

Anmeld

22. marts 2014

lineog4

De må gerne sove i alle sengene, men den ene kat sover i arm med min datter hver nat, så det er kun hvis hun kommer ind jeg har hende i sengen. Den anden kat er jeg ikke sikker på hvor er, men nogen gange finder jeg hende i Linus seng om natten. 

Vi havde kun den ene da vi fik det første barn og det sov den i vores seng. Da Dina blev født blev den lukket ude, men stod og skrabede på døren så den fik hende vækket, så kom hun i vores seng og den kunne komme ind.... Ja en smart kat 

Med Liam havde jeg opgivet og vidste nu af erfaring hun ikke lagde sig på ham.

Med den mindste havde vi en hængevugge og jeg vågnede hvis de sprang op i den. Men de hoppede kun op for at kigge og så hoppede de ned igen.

Dina elsker at have sin kat med i seng, tror dårligt hun kan sove uden. Og det er virkelig arm i arm de ligger ser så sødt ud....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. marts 2014

Lilotte87

Nej ingen dyr i sengene eller sofaer herhjemme. Jeg synes det er ulækkert :-)

Anmeld

22. marts 2014

Chris86

StineW79 skriver:

Ja jeg har jo en times kørsels hver vej på arbejde, hvilket betyder at jeg høre ret meget radio. Den anden dag, var der en debat om, om kæledyr måtte sove i sengen, og meningerne var mange.

Her må kattene gerne sove i vores seng, men vil ik ha at de sover i ungernes. Hva med jeres kæledyr, må de sove i jeres senge? Vh stine

Jeg HADER hår fra dyr indendøre... Kan slet ik ha det... Og synes ik de hører hjemme i møblerne!
(Ka heller ik tåle hund, nogle værre end andre)...

Anmeld

22. marts 2014

Papillon

Vores to katte sover ikke i sengen herhjemme, de har faktisk ikke adgang til soveværelset det meste af tiden. Jeg sover let og vågner alt for mange gange i løbet af natten, hvis jeg kan høre kattene skramle rundt.

Dog ved jeg, at hvis min kæreste sover alene hjemme en gang i mellem, står døren åben og kattene ligger sammen med ham

Anmeld

22. marts 2014

twinny

Nej, det må de ikke. Katten sniger stadigvæk op om natten.

Jeg kan ikke overskue tanken om de har nogle dyr eller lign i pelsen. Og hunden må gerne ligge på et tæppe på puffen ved sofaen.

Anmeld

22. marts 2014

L&V

StineW79 skriver:

Nej det vil jeg ikke ha og hunden må slet ikke komme på børnenes værelse

Anmeld

22. marts 2014

Annette A

Da vi havde kat havde jeg intet imod hun lå på sengetæppet på sengen om dagen, men ikke i vores dyner og puder. Vil heller ikke have dyr i soveværelset når vi sover for vil gerne kunne sove uden en kat eller en hund der larmer i rummet, vil ud og ind af døren og nej synes ikke dyrene hører til i soveværelset om natten.

Nu har vi hund og hun ligger ude i gangen hvilket hun er glad for da hun har overblik over hele lejligheden og dørene ind til børnenes værelser og vores. Hun er aldrig i sengen eller sofaen, det er hun nu heller ikke interesseret i og ja elsker vores hund, men hun er en hund og ikke et menneske og hun skal også kende sin placering i flokken.

Til gengæld har hun en lækker hundeseng som hun elsker, men synes da det er fint hvis andre vil have deres dyr i sengen. Vi kunne bare aldrig forestille os det af rigtig mange grunde. Hygiejniske, praktiske (hun er jo også en stor pige, schæfer) samt behovet for nattero.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.